Netscape Probs...

Pagina: 1
Acties:

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:18
Nou ik heb dus sind kort Netscape draaien (IE werkte niet meer). Ik vond Netscape al gelijk zwaar klote maar nu is het helemaal vernaaid...ik wil ff in mijn profile kijke hier op GoT geeft ie:

Sorry, it appears that that user (The) is no longer registered for our forums. No profile information is available for that user.

Ten eerste is mijn nick The Legend en niet The en ten tweede deed hij het in IE wel!! (ik had aan een vriend gevraagt of hij ff wou kijken.

Nog een probleem, ik kijk op mijn site staat de index helemaal schots en scheef door elkaar, en het script voor de oplichtende links scheen ook niet te werken. Dan maar weer ff vragen. En ja hoor, in IE deed hij het wel gewoon!! :(

Iemand een oplossing ????????

Ik ben toch malle pietje niet!

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

ja, gebruik gewoon Opera hahaha :-) Als je daar de juiste plugins voor gebruikt werkt hij uitstekend ! Alleen op dit forum geeft ie een error bij mij aan maar dat moet ik nog ffe goedzetten :-)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Vul even 'The%20Legend' in in de url ipv 'The Legend'.

• The Legend
Thx Klont...het werkt! Maar er is dus geen oplossing dat het ook automatisch goed werkt?

Anders gooi ik IE er wel opnieuw op ,het staat er nog op maar werkt niet, weet iemand hoe ik het erafgooi?

• The Legend
IE Doet het weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :)
Masta!!