Toon posts:

hp officejet g55 installeert niet onder win 95 :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft een officejet G55 gekocht. Nou lukt het installeren niet. Ik ga er van de week ff langs maar ik dacht laat ik even informatie vragen wat het zoal zou kunnen zijn.

Hij heeft dus de paralelle poort gebruikt en niet de usb. Verder is de pc erg traag (p100)

Wat nu?

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

elsegre

Ti 3Al-2.5V

No news is bad news.

Verwijderd

Topicstarter
op een p100 zal ie toch ook wel draaien>? lijkt me sterk dat dat processor afhankelijk is

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:53
ze geven niet voor niks een minimum vereiste aan! Als ze bij HP zeggen dat het zo is, dan is het zo!

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Het zou kunnen dat je hem met een P100 aan de gang krijgt, maar dat is dan gewoon mazzel hebben, dus als het niet werkt, heb je echt gewoon pech en zul je hem aan een zwaarder pc-tje moeten hangen....

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zelf nog nooit gehoord dat je een printer niet kan aansluiten omdat je processor te traag is :?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op woensdag 06 februari 2002 10:49 schreef Coolie het volgende:
ik heb zelf nog nooit gehoord dat je een printer niet kan aansluiten omdat je processor te traag is :?
Met die brakke HP-software weet je het nooit... :)

Waarom zou je trouwens zo'n vrij nieuwe G55 op een brakke P100 met win 95 willen installen :?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

printerpoort moet epp/ecp of whatever zijn waarschijnlijk is die van die p100 dat ook niet

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 12:46 schreef Magneet het volgende:
printerpoort moet epp/ecp of whatever zijn waarschijnlijk is die van die p100 dat ook niet
dat zal ik even checken. thanks

Verwijderd

Topicstarter
ik wou ff melden dat de printer werkt.

het lag dus niet aan de procesor, maar er draaide tegelijk een virusscanner in de achtergrond en dat was het probleem

einde topic
Pagina: 1