Het zijn echt een stelletje mongolen daar!
Ik zal even een voorbeeld geven:
--------------------------------------------
Geachte heer van Mil,
@Home is bezig haar netwerk regelmatig aan te passen, helaas kan ik u niet specifiek de oorzaak van uw "verloren" verbindingen aangeven, aangezien ik daarvoor van u te weinig informatie heb ontvangen.
Of @Home game server gaat opzetten die u graag zou zien kan ik helaas op dit moment niet benatrwoorden omdat dit op dit moment niet bekent is
Met vriendelijke groeten
@Home Nederland,
Klantenservcie
-----Original Message-----
From: René van Mil [mailto: rvanmil@home.nl]
Sent: Wednesday, June 14, 2000 3:21 PM
To: support@home.nl
Subject: Technische vraag
Hallo,
Ik heb al een tijdje een verbinding met internet via @home brabant. Tot nu toe bevalt het me allemaal erg goed.
Ik heb tot nu toe 2 keer geen verbinding gehad, wat ongeveer een uur per keer duurde. Vervolgens kon ik weer verder. Hoe kan dit? Is er dan een storing bij jullie?
Verder speel ik graag quake 3 arena op internet. Nu is dit echt het enige spel (samen met quake 1 en 2) dat niet speelbaar is op internet. Mijn ping is op de quake servers te hoog om te spelen.
Maar als ik bijvoorbeeld diablo (2) speel op internet loopt het allemaal lekker soepel.
Hoe kan dit?
Wat ik ook graag zou zien is dat @home een eigen game server opzet. Hang gewoon een NT pc erbij met daarop o.a. een quake 3 arena servertje, een unreal tournament servertje, een half-life servertje. Moet een dag werk zijn ;-)
En jullie zouden er een heleboel @homers ontzettend blij mee maken.
M.vr.gr.,
René van Mil
[img]"http://nl.nedstatbasic.net/cgi-bin/nedstat.gif?name=desite"[/img]
--------------------------------------------
Nou, geweldig he? Ze weten geen ruk daar en ze snappen niet eens wat je bedoelt! Stelletje halve gare figuren!
Moet je voor de gein eens beginnen over packet loss enzo. Dan krijg je al helemaal zo'n mailtje van "daar hebben we op het moment geen informatie over"
En vriend van mij kreeg zelfs als reactie: "u kunt het probleem waarschijnlijk zelf wel oplossen want het blijkt uit uw email dat u verstand genoeg heeft van internet"
BWAHAHAHAAAA
Oke, ik ben klaar
Ik zie nu trouwens pas de spelfouten in de reply van @home...