@home helpdesk welke ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 15:13
Welke ervaringen hebben jullie tot nu toe met @home helpdesk gehad positief/negatief?

Ik heb er tot nu toe nog niet echt veel vertrouwen in.

Verwijderd

De helpdesk is waardeloos.

Heb al tig keer gebeld maar ik weet er meer van dan hun, en ze zijn echt achterlijk

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:09

The Legend

*Plop*

De helpdesk is geen helpdesk maar een stel debielen die uit het gesticht zijn ontsnapt. Laatst lag @Home eruit, ongeveer 12 uur. Ik bellen:
IK: Wat is er aan de hand
HelpDesk: Ja...het netwerk ligt eruit
IK: Dat had ik ook al gemerkt, maar wat is er nou aan de hand?
HelpDesk: Weet ik niet, kan ik u niet zeggen
IK: Ow...weet u wanneer het verholpen is?
HelpDesk: Euh..nee kan ik u niet zeggen.
IK: AAAAAAARGH !!!!!!!!! Bedankt meneer, daag.

:( :( :( :( :(

Das dus de HelpDesk van @Home

Ik ben toch malle pietje niet!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik heb ze nog niet nodig gehad en hoop ze nooit nodig te hebben.

Vooral niet na bovenstaande verhalen.

Maarja.. waarom zouden ze ook beter zijn dan de gemiddelde helpdesk...

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
meeltjes beantwoorden ze meestal wel redelijk. het gaat nu wel rap, 250 kb/sec van nederlandse tucows servers. ( freeler.tucows.com). men ping is ook ok. overdag meestal 70-100 s avonds niet meer dan 200. ik speel alleen ut daar zijn de ping tijden meestal wat hoger dan bij q3 en counterstrike

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

mwaa, best goede ervaringen mee, niet dat ze me ooit geholpen hebben ofzow, maar dat is met de meeste helpdesks zo...

best gezellige mensen, laatst had ik er een aan de lijn die een pizza maggarita aan het eten was...

Verwijderd

@home helpdesk zuigt big time (echt waar)

maarja, welke provider heeft wel een goede helpdesk, het lijkt me ook niet mee te vallen voor die mensen. Die kunnen er tenslotte ook niks aan doen. Het probleem is : hun werkgever heeft een klote netwerk wat niet aan zijn verwachtingen kan voldoen
(alleen toen ik nog beta tester was)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
mmmm.die paar keer dat ik een half jaar gelden de helpdesk nodig had zaten er normale lui, die alles snel oplosten.
Toen ik laaste belde (een router was plat) viel me het idd op dat het Typ-miep gehalte omhoog is gegaan...jammer

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Ik heb er ook niet veel aan gehad, t is gewoon n kwestie van geluk hebben.

Volgens de helpdesk was het kabelmodem kapot, volgens mij lag het aan hun eigen instellingen. wat later ook zo bleek te zijn, maar dan moet er eerst een techneut langs komen (voor niks).
Heb toen bijna een week zonder internet gezeten

Het probleem is wel vaak dat de mensen die een helpdesk bellen ja zeggen en nee doen, of het gewoon niet snappen. Dat is best lastig werken (ik spreek uit ervaring)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Geen idee! Nog nooit problemen gehad!!! :) :) :) (Even afkloppen... klop, klop.)

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 20:34
Het zijn echt een stelletje mongolen daar!
Ik zal even een voorbeeld geven:

--------------------------------------------
Geachte heer van Mil,

@Home is bezig haar netwerk regelmatig aan te passen, helaas kan ik u niet specifiek de oorzaak van uw "verloren" verbindingen aangeven, aangezien ik daarvoor van u te weinig informatie heb ontvangen.

Of @Home game server gaat opzetten die u graag zou zien kan ik helaas op dit moment niet benatrwoorden omdat dit op dit moment niet bekent is

Met vriendelijke groeten
@Home Nederland,

Klantenservcie
-----Original Message-----
From: René van Mil [mailto: rvanmil@home.nl]
Sent: Wednesday, June 14, 2000 3:21 PM
To: support@home.nl
Subject: Technische vraag

Hallo,
Ik heb al een tijdje een verbinding met internet via @home brabant. Tot nu toe bevalt het me allemaal erg goed.
Ik heb tot nu toe 2 keer geen verbinding gehad, wat ongeveer een uur per keer duurde. Vervolgens kon ik weer verder. Hoe kan dit? Is er dan een storing bij jullie?

Verder speel ik graag quake 3 arena op internet. Nu is dit echt het enige spel (samen met quake 1 en 2) dat niet speelbaar is op internet. Mijn ping is op de quake servers te hoog om te spelen.
Maar als ik bijvoorbeeld diablo (2) speel op internet loopt het allemaal lekker soepel.
Hoe kan dit?
Wat ik ook graag zou zien is dat @home een eigen game server opzet. Hang gewoon een NT pc erbij met daarop o.a. een quake 3 arena servertje, een unreal tournament servertje, een half-life servertje. Moet een dag werk zijn ;-)
En jullie zouden er een heleboel @homers ontzettend blij mee maken.

M.vr.gr.,
René van Mil

[img]"http://nl.nedstatbasic.net/cgi-bin/nedstat.gif?name=desite"[/img]
--------------------------------------------

Nou, geweldig he? Ze weten geen ruk daar en ze snappen niet eens wat je bedoelt! Stelletje halve gare figuren!
Moet je voor de gein eens beginnen over packet loss enzo. Dan krijg je al helemaal zo'n mailtje van "daar hebben we op het moment geen informatie over"
En vriend van mij kreeg zelfs als reactie: "u kunt het probleem waarschijnlijk zelf wel oplossen want het blijkt uit uw email dat u verstand genoeg heeft van internet"
BWAHAHAHAAAA :r :r :r

Oke, ik ben klaar ;)

Ik zie nu trouwens pas de spelfouten in de reply van @home... :r :r :r

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 17:50

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Nou sorry hoor maar de @home helpdesk is nog altijd wel een van de beteren wat betreft kabel internet en ze doen toch zeker wel hun best om je te helpen. Ok r zitten meschien een paar lui die nie zoveel verstand van pc's hebben maar toch ze proberen je wel te helpen. bedoel kijk naar de chello helpdesk, over bos in stuuren gesproken. :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Nah ik vind et helpdesk echt waardeloos, en dan ben ik nog aardig :) ik heb vrijdag een dik uur met de telefoon naar een of ander waterval muziekje zitten luisteren en toen was ik er flauw van.. 's avonds nog even geprobeerd en ja echt waar ik kreeg gelijk een mederwerkster aan de lijn. nadat ik zei dat mijn ping de laatse weken niet onder de 200 kwam kreeg ik als antwoord.. Goed meneer binnen 72 uur wordt u verbinding sneller gemaakt (as if) uiteraard nix veranderd uin 72 uur. Mail reageren ze ook al niet op ik krijg alleen auto-gegenereerde shit trug dat ze et druk hebben en mijn klacht vertraging op loopt.. echt :'( met de pet op

• Pjosch
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06-2016

Pjosch

Moo Fighter (BVD)

Na het stellen van een domme vraag |:( , had ik een minder dom antwoord terug en was dus het proleem opgelost.

Ben dus wel tevreden.
Voelde me alleen :( voor die domme vraag.

Linux is free, when time is no money...but still I try

Pagina: 1