[Delphi/IE] Plugin voor IE schrijven

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-05 14:08
Ik ben van plan een plugin te schrijven voor IE a la ICQ-surf, maar ik zou niet weten hoe dat werkt. Ik heb al gezocht op GoT en inet, maar ik kan er weinig relevante informatie over vinden.

De bedoeling is dus niet een knopje in de toolbar van IE, maar een nieuw window onder/boven/naast/in IE waarin je iets kan doen, maar je moet het ook kunnen negeren en gewoon verder surfen. Pop-ups e.d. vallen dus al af. Ik heb al aangegeven dat ICQ-surf ongeveer is wat ik bedoel; je hebt dan een venster onder je IE venster, en IE wordt automatisch geresized zodat de vensters op de juiste grootte onder elkaar komen te staan. De plugin zelf wil ik in Delphi schrijven. Verder moet de plugin informatie uit IE kunnen halen (bij het opvragen van een nieuwe site dmv het intypen in de addressbar of het klikken op een link de URL).

Heeft iemand hier ervaring mee, of links naar informatie met betrekking op dit onderwerp?

Bedankt!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

* SchizoDuckie to da rescue!

zoek maar niet verder, want deze gasten hebben _alles_

http://www.euromind.com/iedelphi/

Stop uploading passwords to Github!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-05 14:08
Op zaterdag 02 februari 2002 00:12 schreef papa_eend het volgende:
* Glival to da rescue!

zoek maar niet verder, want deze gasten hebben _alles_

http://www.euromind.com/iedelphi/
Thnx :D

gebookmarkt :)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb verder componenten om een band te maken voor IE of voor de taakbalk e.d. Misschien is dat wat je zoekt.

Neem maar contact met me op als je het es wil proberen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

ik zoek ook iemand die een plugin kan schrijven op basis van een geselecteerd stuk tekst.

dus:

ik selecteer het woord "TEST" op een IE pagina.
klik rechts en zie dan iets wat ik wil (gebaseerd op test)

Wie heeft tips of bedrijven die het kunnen

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 12:29

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

GoT is niet bedoeld voor werving, selectie, het zoeken van personeel etc. Iets wat je in de huisrege;ls van GoT had kunnen lezen. Zie ook Het algemeen beleid #spam

Daarnaast kick je hiervoor een topic van meer dan 3 jaar oud :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.