Kabel, wanneer?

Pagina: 1
Acties:

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 02:03
Ik zit nu al ik weet niet hoelang te w88 op Essent@Home (vroeger Castel@Home). Ik heb goede verwachting van @Home (als ik de reacties lees). Maar als ik naar dat ding ga op die site waar je kan zien hoelang het nog duurt, staat er dat ze het nog niet weten :(. Ik woon in postcode 7581DT. Kan iemand kijken wanneer er hier kabel is? Er moet toch wel een manier zijn om dat uit te zoeken?
Milenco

• Nietzman
  • Laatst online: 19-08 12:02

Nietzman

Woei!

als ie dan toch bezig is, kan ie 8521LE ook wel even checken ;)

Verwijderd

Bel even naar 0800-0049 daar kunnen je ze wel verder helpen.

Verwijderd

Is trouwens supersnel de gemiddelde downloadsnelheid ligt tussen de 200 en 300k/sec

Verwijderd

Is trouwens supersnel de gemiddelde downloadsnelheid ligt tussen de 200 en 300k/sec

• Milenco
  • Laatst online: 16-08 02:03
"Het door U gekozen nummer, is niet in gebruik, conroleer het nummer, en kies opnieuw.."

Grr...
Weet iemand andere oplossing?

Verwijderd

moet zijn : 0800-0094

wel ff wachten trouwens hoor want het is een veelgebeld nummer :)

ze draaien er altijd zuigmuziek daar word je nog veel gekker van dan dat je verbinding weer es niet werkt

ff toevoeging nog : als je @home problemen hebt en je mail naar de support (wat ik ongeveer 4 keer per week doe) krijg je altijd hetzelfde mailtje :(

ff copy/paste :

@Home is voortdurend bezig met het uitbreiden en verbeteren van het netwerk om een goede kwaliteit en snelheid te kunnen leveren.

Mocht u desondanks toch problemen ondervinden met uw verbinding dan wil ik u verzoeken om telefonisch contact op te nemen met de helpdesk via 0800-0094 voor controle van uw verbinding zodat wij eventuele problemen alsnog voor u kunnen verhelpen.

De helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 22:00 uur; op zaterdag van 10:00 tot 18:00 uur en op zondag van 12:00 tot 18:00 uur.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice @Home Nederland

Customer Support

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:41
Niet dat je bij de helpdesk veel wijzer wordt over de weereens uitgevallen verbinding, de enige reactie:
V: Ik heb problemen met m'n verbinding
A: Klopt ze zijn er op het ogenblik mee bezig
V: Hoelang gaat dat duren
A: daar kan ik geen medeling over doen, daag
TUUT TUUT TUUT :( :(

Maar ja je kunt het altijd proberen niet waar :)

Verwijderd

ik kan egt niet meer tegen jullie @home gebleeer.. Ik moet het doen met Superweb en volgende maand kan ik casema nemen, nou joepie.

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 08:08

Zak

Weet je wat ook leuk is? Als ze het iedere keer op de website en in brieven beloven maar dan toch weer de datum 4 maanden verschuiven is al 3 keer gebeurt en nu hebben ze ervan gemaakt dat ze niet zeker weten wanneer het beschikbaar is :(
Pagina: 1