Op zoek naar de Microsoft IntelliMouse Explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Priet

To boldly do what no one has..

Topicstarter
Tot ons grote verdriet is van ons heen gegaan:

mijn dierbare Microsoft IntelliMouse :'(

Nee, ff zonder dollen: het wieltje draait niet meer, het is net alsof het gegroeit is ofzo! Klinkt misschien gek maar ik zie zo geen andere reden. Het past gewoon niet lekker meer in het plastic dingetje waar het 'inhangt', er zit géén stof in.

Maar ach, na drie jaar trouwe dienst is ie zo onderhand wel afgeschreven. Dus ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe. Omdat deze van Microsoft me wel goed bevallen is wil ik er weer een IntelliMouse hebben. Al surfend op de site van Microsoft IntelliMouse (mooie site trouwens!) viel mijn oog op dit exemplaar en werd meteen verliefd: :9~ http://www.microsoft.com/hardware/mouse/ie_info.asp

De volgende stap is: het aanschaffen! (dûh). Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan! Op de site van Microsoft kun je alleen online bestellen als je in de USA woont, en Harderwijk ligt nou niet bepaald in de buurt...
Dus ik kwam uit bij een aantal Nederlandse site zoals Funprice, Alternate, Perfect-Systems etc. . Beetje jammer is alleen dat ze óf deze muis niet hebben, óf een oudere versie van de Explorer en/of dat bijgesloten informatie mbt bv. aantal knoppen enzo helemaal niet klopt. En als de informatie niet klopt ben ik een beetje bang dat ik straks de verkeerde muis in m'n handen krijg gedrukt van de postbode...
Ik heb Funprice en Beat-It (.nl) al een mailtje gestuurd of zij misschien mij deze (nieuwe!) versie van de IntelliMouse Explorer kunnen leveren, maar tot op heden heb ik nog geen bericht terug gehad.

Bij ons in de stad is het ook nergens te verkrijgen, Dixons heeft alleen de Optical versie of de Explorer Wireless en daar zit ik niet op te wachten. Andere zaken als Expert, Harense Smid, Megapool en de plaatselijke computerboer (met superhoge afzet prijzen) hebben ze al helemaal niet liggen, daar ben je dan mooi klaar mee :( !

Ik ben een beetje 'out of options' en weet me eigenlijk geen raad meer. Dus bij deze schakel ik jullie hulp in:

Weet iemand waar ik de Microsoft IntelliMouse Explorer (nieuwste versie) kan kopen? Prijs maakt niet zoveel uit, het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk (dûh, ben en blijf natuurlijk wél een Nederlander ;) ).

Alvast bedankt!

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Verwijderd

die explorer op de site die je noemt is dezelfde als ik heb (alleen iets kleinere knoppen) ik heb deze al bijna 2 jaar en ik zie hem hier (apeldoorn) nog steeds overal in de winkels liggen (zelfs bij v&d)

Verwijderd

Ik heb wel een Intellimouse Explorer gezien bij www.informatique.nl
Het is een goede zaak moet ik zeggen waar je dus ook online kan bestellen.
Heb er wat vaker gekocht, niet online, maar tevreden met de service.

• THX
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

THX

Als je de mogelijkheid hebt (pasje), dan liggen ze voor het oprapen bij de meeste Office Centres in NL. Ik zag ze liggen in Barendrecht.

Maar de nieuwste versie vind ik minder dan de oude. De oudere Intellimouse Explorer zag ik daar in een OfficeXP doos bijgeleverd zitten... maar om nou OfficeXP te kopen om...

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

http://www.tweakers.net/pricewatch/21340 voor de nieuwe versie (IntelliMouse Explorer 3.0)
en http://www.tweakers.net/pricewatch/1319 voor het eerste model (de normale IntelliMouse Explorer)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:50

iMars

Full time prutser

Hey !!
Die muis heb ik :P

4 maanden geleden gekocht bij MyCom ...

Koop hier mijn P1 reader :)

Verwijderd

deze muis heb ik ongeveer drie weken geleden gekocht bij computer collectief in Amsterdam. Je kan hem daar ook online bestellen: www.comcol.nl. Ik weet dat de site nou niet echt een grafisch hoogstandje is maar het is wel een goed winkel.

Verwijderd

Of ga naar een van de plaatselijke compushops, want daar zijn die muizen ook volop te krijgen.
Ik heb de mijne van de HCC weg en ben er tot nu toe zeer tevreden over :)

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

De Intelli Eye 3.0 is gewoon te krijgen bij de Dynabyte of de Vobis (etc).

...gamen blijft leuk...

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Vobis heeft hem ja, maar wel duur €67.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.