Heeft er iemand een stroboscoop in zijn kast hangen en zo ja waar kan je die bestellen?
Hebt ge die wel voor 12V?
tx
tx
And The Only One
verklaar u nader = schemaOp vrijdag 01 februari 2002 23:50 schreef Masterdam het volgende:
dat gaat me volgens mij 'n hoop stroom kosten...
Als je 1337 bent mod je trouwens een flitser van een oud fototoestel (hebben we een keer op een groep 7 schoolfeestje gedaan)
Verwijderd
de oc-shop verkoopt ze nog steeds en de prijs zit wel goed...Op zaterdag 02 februari 2002 00:27 schreef garnage het volgende:
een hele tijd geleden op de hcc verkocht de oc-shop van die dingen voor in je kast die je gewoon op je voeding aan kon sluiten
Verwijderd
Verwijderd
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Verwijderd
Werkt alleen wel op 230 V !Op zaterdag 02 februari 2002 10:48 schreef -BAXATOR- het volgende:
Of gewoon een starter van een TL lamp aansluiten op een gewone lamp. Flikkert als een gek.:)
Verwijderd
nee ik niet en het lijkt me ook niets lijkt me veel te irritantOp vrijdag 01 februari 2002 23:44 schreef Heatstink het volgende:
Heeft er iemand een stroboscoop in zijn kast hangen en zo ja waar kan je die bestellen?
tx
Verwijderd
waarom post je dit????? LB zegOp zaterdag 02 februari 2002 13:56 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
[..]
nee ik niet en het lijkt me ook niets lijkt me veel te irritant
Verwijderd

Verwijderd
yup, heb m gewoon aan geel en zwart gehangenOp zaterdag 02 februari 2002 20:00 schreef Killer1 het volgende:
kun je die autostrobejes gewoon aan je voeding hangen (geel en zwart)????????????
Ah en je CCFL doet het nog steedsOp zondag 03 februari 2002 05:19 schreef subsonik het volgende:
Ik heb gisteren een schakeling gemaakt waarmee ik een CCFL lamp kon doen flikkeren als een strobo... Eigenlijk moet je gewoon een "standaard" PWM regelaar nemen, en de schakelfrequentie verlagen.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."