Verwijderd
Niet 
Volgens mij gaat dat alleen met NT-achtigen.
9x versies gaan eerst de primary partities af van alle disks, vervolgens de extended, en als laatst de cd-roms
Ik geloof niet dat je dat zelf kunt veranderen.
Volgens mij gaat dat alleen met NT-achtigen.
9x versies gaan eerst de primary partities af van alle disks, vervolgens de extended, en als laatst de cd-roms
Ik geloof niet dat je dat zelf kunt veranderen.
Volgens mij alleen met versie 7, lager iedergeval niet.Op vrijdag 01 februari 2002 23:51 schreef rubenski het volgende:
volgens mij kan het gewoon met Partition Magic
Verwijderd
Drivemapper van Partition Magic kan dit volgens mij, in NT zit een soort van Drivemapper ingebakken zodat je de driveletters kan veranderen zonder de software van derden.Op vrijdag 01 februari 2002 23:51 schreef rubenski het volgende:
volgens mij kan het gewoon met Partition Magic
Bij de Win9x/Me versies is dit niet het geval, dan heb je bijvoorbeeld Drivemapper nodig van PM.
6 ook alOp vrijdag 01 februari 2002 23:52 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
Volgens mij alleen met versie 7, lager iedergeval niet.
Edit:
Tsja klopt het nu wel wat ik zeg ? ik dacht dat het dus kon met Drivemapper maar helemaal zeker ben ik er niet van.
I stand correctedOp vrijdag 01 februari 2002 23:53 schreef Garfield het volgende:
6 ook al
met drivemapper kan ik alleen de verwijzingen naar bv. D: omzetten naar E:. Maar ik wil gewoon de letters omwisselen. De inhoud van D: staat nu op E:. Hoe kan ik dat veranderen?
Alleen bij cd-rom spelers etc.Op zaterdag 02 februari 2002 00:10 schreef julesz het volgende:
volgens mij kan dit gewoon bij eigenschappen ervan in win98 zelf...
Niet bij vaste schijven.
Verwijderd
dan was dat hetOp zaterdag 02 februari 2002 00:11 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
Alleen bij cd-rom spelers etc.
Niet bij vaste schijven.
kheb ook allang geen win98 meer gezien...
Verwijderd
Ja idd daar heb je dus niets aan, dan vrees ik idd dat het niet mogelijk is.Op zaterdag 02 februari 2002 00:11 schreef CREAM het volgende:
met drivemapper kan ik alleen de verwijzingen naar bv. D: omzetten naar E:. Maar ik wil gewoon de letters omwisselen. De inhoud van D: staat nu op E:. Hoe kan ik dat veranderen?
Ik denk dat Cheatah heel duidelijk uitlegd waarom het niet wil.
Een extra linkje voor de informatie, ter aanvulling van Cheatah.
Is wel in het engels maja.
[edit]
Misschien dat je even kunt zeggen wat je gedaan hebt, waardoor de letters gehusseld zijn.
Heb je een extra schijf erin gezet?
Waarom is het wat je nu hebt verkeerd?
Is wel in het engels maja.
[edit]
Misschien dat je even kunt zeggen wat je gedaan hebt, waardoor de letters gehusseld zijn.
Heb je een extra schijf erin gezet?
Waarom is het wat je nu hebt verkeerd?
Als je bijvoorbeeld een tweede HD erin hangt met een primaire partitie krijgt die primaire partitie de eerstvolgende driveletter na de primaire partitie van de eerste HD.
dus:
Zet je er een tweede HD bij, dan kun je dit krijgen:
dus:
code:
1
| IDE1 [HD1master{primaire partitie, C:}{extended D:, E:}] |
Zet je er een tweede HD bij, dan kun je dit krijgen:
code:
1
2
| [HD1master {primaire partitie, C:}{extended, E:, F:}]
[HD2slave {primaire partitie, D:} {extended, G:, H:}] |
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1