Computer in de volgende configuratie;
- Windows me-nl
- Asus v7700 TI deluxe
- Iiyama AX3861u monitor
- Abit KG7
- AMD k7-1.4 ghz thunderbird
Driver software: ASUS V7700 ti SDRAM 14.62a
Wanneer ik in Asus icoon in de taakbalk open: en dan via windows display properties/settings/advanced/ in stereo properties ben, dan heb ik de volgende situatie:
stereo enable mode gevinkt
stereo type: page flipped
· als ik medical test image doe, dan krijg ik niet het effect zoals beschreven
· als ik de stereo set-up&test / launch test application run dan krijg ik een mooi plaatje van NVIDA met bewegende letters. Na enkele seconden gaat dit plaatje over in een "dubbel" plaatje met schaduw effecten (zoals ik verwachtte)
Als ik de 3-d bril opzet, dan zie ik hetzelfde dubbele plaatje zonder 3d effect. Ik zie wel dat het beeld door de bril enigzins flikkert.
Kan de combinatie 3D en LCD monitor werken???
- Windows me-nl
- Asus v7700 TI deluxe
- Iiyama AX3861u monitor
- Abit KG7
- AMD k7-1.4 ghz thunderbird
Driver software: ASUS V7700 ti SDRAM 14.62a
Wanneer ik in Asus icoon in de taakbalk open: en dan via windows display properties/settings/advanced/ in stereo properties ben, dan heb ik de volgende situatie:
stereo enable mode gevinkt
stereo type: page flipped
· als ik medical test image doe, dan krijg ik niet het effect zoals beschreven
· als ik de stereo set-up&test / launch test application run dan krijg ik een mooi plaatje van NVIDA met bewegende letters. Na enkele seconden gaat dit plaatje over in een "dubbel" plaatje met schaduw effecten (zoals ik verwachtte)
Als ik de 3-d bril opzet, dan zie ik hetzelfde dubbele plaatje zonder 3d effect. Ik zie wel dat het beeld door de bril enigzins flikkert.
Kan de combinatie 3D en LCD monitor werken???