Toon posts:

HALO....duuuuuus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hij is al een tijdje op de Xboxzzz te spelen maar ik hoor van verschillende luitjes dat het niet zo mooi en leuk is als verwacht...
Heeft iemand van jullie X-boxerz hem al in huis? Toen ik voor het eerst plaatjes zag van HALO (toen nog PC) kon ik m'n onderkaak van de vloer rapen :)
Komt het door de Xboxzz dat het er een stuk minder spectaculair uitziet?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

dunno :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Er is gewoon een hele hype rond dat HALO gecreëerd, en dat heeft nu tot resultaat dat het toch een heel klein beetje tegenvalt. Want dit zou toch HET spel van Xbox worden.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 18:29

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

microsoft sux!
maar ff over de console: hij is met de specs de krachtigste, maar op je TV (max res 800x600 trouwens als je geen breedbeeld hebt, dan is 't 848x636 ofziets) ziet iets 'r zoiezo niet echt geweldig uit en 't hangt er ook vooral vanaf of de games ervoor makkelijk te programmeren zijn voor de developers en of 'r vette games voor uitkomen.
De PC is altijd grafisch nog een stuk mooier...

Specs

Verwijderd

Mijn idee is dat de release van Halo te lang op zich heeft laten wachten en de techniek het spel heeft achterhaald.

En is er idd. ook een hype geweest en dan kan het alleen maar tegenvallen :)

Verwijderd

Jullie hebben het allemaal nog niet gespeeld... het is machtig man.. textures zien er echt fucking mooi uit, zeker voor een console, heerlijke gameplay met een goed verhaal, vooral co-op campaign is ook leuk

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 22:43 schreef ItSnows het volgende:
Mijn idee is dat de release van Halo te lang op zich heeft laten wachten en de techniek het spel heeft achterhaald.

En is er idd. ook een hype geweest en dan kan het alleen maar tegenvallen :)
Haha grappemaker.. heb jij het niet over de nieuwste duke nukem game want ik zie nog geen PS2 of NGC game in dit genre Halo overtreffen..

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Halo is dus van de baan voor de PC? :o
Dat zou een ramp wezen :(
(misschien benk nie zo up2date :) )

Verwijderd

het is wel leuk
alleen een te grotehyp er rond gebracht
net als bij black and white

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

HALO moet gaan ownen, khoop wel dat ie op pc komt...

Zoniet dan ga ik toch eens denken over een Xbox, maar das wel veel geld...

Some things can not happen until they happen...

Verwijderd

In tegenstelling tot WouterF, wat een echte Halo-adept is (en zich persoonlijk aangevallen voelt als iemand het niet leuk vind :?) vind ik HALO inderdaad tegenvallen. Hij is grafisch erg sterk maar het spel kon mij echt niet lang boeien...het is een ietwat uitgebreide Shooter met een verhaal en mooie graphics. Meer eigenlijk niet :? daarbij vind ik het lastig spelen met een gamepad, zeker de X-box gamepad die gewoon flink te lomp is. (mensen van ± 1.90 zullen hier geen last van hebben)

ps. een vriend van me is er wel helemaal aan verslaafd, dus het kan best zijn dat ik de enige ben die um niet bijzonder vind hoor.

Verwijderd

Nou ik moet wel toegeven dat de SP wel wat langer had mogenz ijn, maar voor derest vind ik het n toppie game :D

Verwijderd

halo + coop is echt te gek....

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:27
Hij lijkt me nog steeds vet

ik wordt trouwens een beetje zat van dat gezeik dat iets na een hype alleen maar tegen kan vallen, ten eerste heb je altijd nog mensen die niet mee hypen
ten tweede kan een spel zich ondanks een hype nog waarmaken (zie max payne)
bovendien is de hype rondom een spel verschillend, sommige hypes zijn groter dan anderen, dit verschilt ook nog eens per persoon. Ik heb persoonlijk nooit echt uitgekeken na halo, wel veel naar B&W en max payne en ofp, en tevens naar RTCW en mohaa, en nu weer naar gta3(pc) en mafia en h&d2 en nog een hele serie games, maar van de een verwacht ik meer dan van de ander, en dit verandert ook nog eens in de 'wachttijd'
Na black & white hoor je iig nix anders meer, black & white was wel vet, alleen niet goed afgewerkt, teveel hout zorgen voor mensen, en te weinig sub quests (die waren echt leuk)

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja B&W...vaag het viel me niet echt tegen maar na een verrassend korte tijd liet ik de game al weer liggen...nog niet eerder gebeurt bij een game..weet niet echt waar dat door komt.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:46

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja das echt wel vervelend!

blup

Verwijderd

coool heb je nog een paar screen shots dan

:)

Verwijderd

me want pics! :9

Verwijderd

Verwacht binnenkort ingame filmpie van ons :D

Multiplayer lijkt me echt vet met zijn 16en :D Allemaal warthogs en dan een gebouw bestormen.. w00t..

Verwijderd

Kun je ook in die grote transpotr vliegtuigen vliegen, of doet alleen de computerspeler dat.

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 17:33 schreef MrRudi het volgende:
In tegenstelling tot WouterF, wat een echte Halo-adept is (en zich persoonlijk aangevallen voelt als iemand het niet leuk vind :?) vind ik HALO inderdaad tegenvallen. Hij is grafisch erg sterk maar het spel kon mij echt niet lang boeien...het is een ietwat uitgebreide Shooter met een verhaal en mooie graphics. Meer eigenlijk niet :? daarbij vind ik het lastig spelen met een gamepad, zeker de X-box gamepad die gewoon flink te lomp is. (mensen van ± 1.90 zullen hier geen last van hebben)

ps. een vriend van me is er wel helemaal aan verslaafd, dus het kan best zijn dat ik de enige ben die um niet bijzonder vind hoor.
Ik zie het verband tussen je lengte en je gamepad even niet :?

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
Op vrijdag 01 februari 2002 23:00 schreef WouteRF het volgende:

[..]

Haha grappemaker.. heb jij het niet over de nieuwste duke nukem game want ik zie nog geen PS2 of NGC game in dit genre Halo overtreffen..
gaat-ie weer hoor...

Fanboy :r

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Op vrijdag 01 februari 2002 22:42 schreef Masterdam het volgende:
microsoft sux!
-59 flamebait :X

Steam

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 22:42 schreef Masterdam het volgende:
microsoft sux!
maar ff over de console: hij is met de specs de krachtigste, maar op je TV (max res 800x600 trouwens als je geen breedbeeld hebt, dan is 't 848x636 ofziets) ziet iets 'r zoiezo niet echt geweldig uit en 't hangt er ook vooral vanaf of de games ervoor makkelijk te programmeren zijn voor de developers en of 'r vette games voor uitkomen.
De PC is altijd grafisch nog een stuk mooier...
ah welke linux distro gebruik jij?

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 14:25 schreef Headbanger het volgende:

[..]

Ik zie het verband tussen je lengte en je gamepad even niet :?
Als je er even van uit gaat dat de grootte van je handen in relatie staat tot je algehele lengte wel. Ik heb twee vrienden van ± 1.90 en die vinden de controller perfect, en die van de PS2 te klein. Ik heb ook een vriendin van 1.64 en die kan niet eens bij alle knoppen, d'r handen zijn te klein.

Verwijderd

HALO RULLEERT man echt mega lachu met voertuigjes lekker aliens knallen.

:) de pa van me beste vriend heeft een zow video theekje waar ze ook alle games en consoles hebben ze een Xbox staan met halo.

VET VET VET.

de gamepads vind ik iets aan de grote kant ben PSX gewend :)

maar halo vind ik nog een van de leukste game ooit gespeelt en ik let niet echt op de grahpics gaat mij om de gameplay en die moet ruleren.
Pagina: 1