[MoH:AA] Delay met muis oid (Dringend :( )

Pagina: 1
Acties:

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:51
Jah, ik heb dus MoH geinstalleerd. Als ik de tutorial speel, dan werkt alles perfect. Ga ik gewoon echt single player beginnen, dan heeft mijn muis een delay/reageert ie traag.

Ik heb al allerlei instellingen geprobeerd (hoogste detail, laagste detail, mouse smoothing) maar niets helpt. Een patch was er ook nog niet voor (iig ik zag niets behalve een multiplayer patch). Precies hetzelfde probleem heb ik ook met Max Payne, tutorial draait perfect, single player doet ie brak. Bij Max Payne helpt het om de resolutie (of detail) naar beneden te gooien, bij MoH dus niet :(

Systeem is:
- Abit KT7 Raid (Laatste officiele bios)
- Duron 600@950
- 384 ram
- Asus Geforce 2 Pro 64mb
- 2x 40gb (udma 100/7200rpm) schijven in raid 0
- 9 gb backup schijfje (udma 66/7200 rpm)
- Intellimouse Explorer 1.0
- Soundblaster Live 5.1

Ik heb redelijk nieuwe drivers enzo. Ik ga ff kijken of ik nog ergens nieuwere nvidia drivers vandaan kan halen.

Heb nu:
- Highpoint 2.0.1019
- Via 4.37
- Nvidia 2280
- Intellipoint 4.01
- Liveware 3
- Windows 98 SE Engels. (Heb XP ook, daar nog niet onder geprobeerd, omdat ik al mijn spellen onder 98 speel. Dat is nog wel een van de dingen die ik kan proberen: onder xp installeren.)

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

Was er niet zo'n maffe optie in windows die in IEDERE FPS word afgeraden te gebruiken? Acceleratie oid? ff uitzetten dan :)

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:51
*schoppie*

m3dzone ligt te kutten, iig daarstraks. ik ga nu slapen en _EIS_ ( :P ) morgen een fatsoenlijk antwoord te zien :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-11 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mouse acceleration 'uit' zetten bij optie lijkt me een strak plan.

Nou ken ik de Intellimouse drivers niet goed, maar bij logitech installeer ik ze gewoon niet eens omdat het TOCH altijd brak gaat :P. Misschien dus ook een idee.

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
FSAA uitzetten?
bij mij deed ie dat alleen in het begin even, rest gaat prima

Verwijderd

Ik zou het ook niet weten ik heb hier een Logitec optical maar doet het goed :).

Wel bagger voor je :( hopelijk weet iemand een oplossing ;)
Pagina: 1