Dump hier je get-paid-to-surf vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Aangezien het aantal topis over AdFrame de spuigaten uitloopt, heb ik besloten een topic te maken waar iedereen zijn vragen of discussies mbt AdFrame en al die andere proggies kwijt kan.

:)

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Misschien een idee om er een heel forum over te beginnen? (een soort onzin-2 dus ;))

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Goed id, longbowh :)

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Verwijderd

Internet Spielerij.

Verwijderd

Money Making forum :)

//
Allemaal vragen over hoe en hoeveel de tweaker geld verdient. Als (echte) Hollander praat je niet over je salaris. Dat zal een leuk forumpje worden.
//

Verwijderd

WAAROM WORDEN DEZE THREADS GECLOSED??? :( :( :( :( :(
Volgens mij zijn het toch verschillende VRAGEN!. Een nieuwe vraag in een bestaande topic plaatsen heeft weinig ZIN.

Momenteel is het gewoon een zooitje bij ADFRAME :( :(, dus ook een zooitje op het internet forum. Als dit over een week of zo voorbij is dan krijg je ook niet meer zoveel open topics.

Verwijderd

Mijn vraag was dus:

ADFRAME SALDO OPVRAGEN?
posted 10-06-2000 20:24 by

Probeer ik dus en krijg:
HTTP Error 401
401.2 Unauthorized: Logon Failed due to server configuration
This error indicates that the credentials passed to the server do not match the credentials required to log on to the server. This is usually caused by not sending the proper WWW-Authenticate header field.

Please contact the Web server's administrator to verify that you have permission to access to requested resource.
Daarnaast ook geen bannertjes meer.

Verwijderd

Ja ik denk dat je het via de banner probeert en dat werkt bij mij ook niet, maar als je het nu eens doet via www.adframe.nl -inloggen , blabla bla, dan kan ik gewoon mijn saldo opvragen!

Look

Verwijderd

Grapjurk :+

Maarre .. sinds AdFrame weer draait heb ik nog maar zelden een betalende ad voorbij zien komen. En gisteren en vandaag nog geen 1! :(

Verwijderd

perongelukeenkeerteveelopdesubmitknopgeramdkangebeurennietwaar?

valttrouwensnietmeeomvandespatieafteblijven. :+

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

Als je dus geen/te weinig reclames voorbij ziet komen, moet je ff proberen om van geslacht te wisselen.

Ik ben nu weer een vrouw, gister was dat beter, maar nu zie ik maar een betalende ad (gaat ook nog eens heele rg toevallig over het blad ONE).
Maar ik ga weer ff naar een man veranderen, misschien brengt dat nu wel meer op.

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

wel jammer dat je je leeftijd niet kan veranderen..

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Mja, maar dan is het dus meteen duidelijk dat je niet 'netjes' bezig bent ..

• Robert

Robert

You have your answer..

ach..adframe moet gewoon maar ffe niet 80% van de tijd neit betalen voor hun reclamebalk, zou beter zijn als de reclamebalk automatisch verdween als ze geen rclame hadden...misschien wel een aardige suggestie lijkt me.

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• admiral866

admiral866

Jongens er is wee volop reclame!!!

kep nu 15 ads.
en ben als vrouw ingeschreven.

Als je als man bent ingeschreven en je hebt nu ook weer veel ads; zeg dan ff zodat iedereen weer kan switchen, want ik voel toch beter als man-zijnde

• scim
  • Laatst online: 08-07 09:53

scim

Nani?

Verander allemaal maar weer terug. Er zijn weer ads, misschien niet zo goed betalend als die van de vrouwen, maar in ieder geval riskeer je zo niks.

Verwijderd

ok dan, lekker weer centjes verdienen! wel grappig als je bedenkt dat er vrouwen zijn die zeggen dat mannen in het algemeen meer verdienen dan vrouwen, nou adframe bewijst het tegendeel

nou ik kan me wel voorstellen dat adframe dat niet echt wil bevorderen, want zij moet de adverteerders ook tevereden houden en die willen natuurlijk dat die reclames daadwerkelijk bij de goede doelgroep terecht komen,

by the way ik heb er op internet al de nodige gezien, maar nooit gedacht dat ik zelf een SHEMALE zou worden.

• waslijn
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ook als man weer 12 reclames en een rode playboy reclame :)

• admiral866

admiral866

ha die playboy doet et em.
ik switch weer ff ..

enne waarom zouden ze je hier op kunnen pakken?
Je kan toch beweren dat je zus, moeder, vriendin oid. bezig ging

en waarom doen ze dan dat je het kan verwisselen als ze het niet leuk vinden.

• Robert

Robert

You have your answer..

hoerai ! ze doen het weer :-)

maar waarom mag ik niet naar de playboy kijken ! dat verdient volgens mij hartstikke beter...en willen ze gaan beweren dat je pas op je 25e daar naar mag gaan kijken ?????

rare jongens..

• admiral866

admiral866

als je 18 bent zie je de rode banners.

eigenljik wel stom: Je kan wel van man en vrouw swithcen, maar niet van leeftijd.
??

Ik heb trouwens wel last van het volgende bij
Adframe; Na een tijd lang banners te hebben geshowed gaat ie héééééééééll lang op "Downloaden" staan. Dan restart ik de zooi meestal weer ffies om weer banners te zien.

Zuigt best wel eigenlijk eh

Verwijderd

Ik heb nog nooit een rode reclame gezien. Ik zie alleen maar witte, gele en oranje.

Groetjes
Henny

• waslijn
  • Laatst online: 11-08 09:53
Admiral, zelfde probleem hier. :(

Verwijderd

Cashfiesta probleempje:
Ik krijg met geen mogelijkheid die banner opgestart. Ik krijg steeds de melding "Missing update data files" waarna hij afsluit met een ongeldige bewerking.
Ik heb hem inmiddels 3x overnieuw gedownload en geinstalleerd, maar het probleem blijft.

Iemand enig idee wat er fout gaat?

Groetjes en alvast bedankt
Henny

• admiral866

admiral866

Dat probleem heb ik niet met cashfiesta, maar cashfiesta zuigt sowieso, want dat mexicaantje gaat telkens een siesta doen: dwz dat ie idle is. En dat terwijl ik druk bezig ben met surfen

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 08:08
ik sloot cashfiesta gister af met 2100 punten, dat weet ik zeker.
Daar zijn nu vanmorgen nog maar 1300 van over.
Ook een lekker programma...

Verwijderd

Ik heb hem ook geprobeert op de laptop te installeren, maar daar krijg ik weer een andere foutmelding. Om precies te zijn:

"Het bestand CASHFIESTA.EXE is gekoppeld aan ontbrekende uitvoer MFC42DLL:6657"

MFC42.dll staat weldegelijk op mijn laptop. Iemand hier misschien een oplossing voor?

Groetjes
Henny

Verwijderd

Oh, en Brilsmurf, datzelfde geintje heb ik steeds bij Getpaid4. Maar de volgende dag (of een paar dagen later) klopt het allemaal weer. Ik zou het nog even aankijken als ik jou was.
Het is wel irritant...dat is waar.

Groetjes
Henny

• brilsmurf
  • Laatst online: 20-08 08:08
getpaid4 doet het bij mij al een paar dagen helemaal niet meer.
krijg een vage melding over onderhoudswerkzaamheden of zo

Verwijderd

Als je invult dat je 60 bent dan krijg je misschien wel paarse pensioen fonds banners :+

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
getpaid4 doet het bij mij al een paar dagen helemaal niet meer.
krijg een vage melding over onderhoudswerkzaamheden of zo
Die melding krijg ik al enkele weken. Ik heb twee maanden geleden gevraagd of ze mij uit willen betalen, tot op heden heb ik taal noch teken vernomen. :(

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Dat probleem met cashfiesta met die missing data files: gooi alles van cash fiesta er af: alle geinstalleerde files en alles wat er van in het register staat (deed ik met cleansweep). Zet dan je firewall af en installeer het zaakje opnieuw. Als ie het dan doet kun je je firewall weer aanzetten.
Zo deed ik het en nu werkt ie.

Alleen, als ik hem opstart gaat ie blijkbaar een hele zooi files downloaden, en mijn punten stonden weer op nul. Doe ik nu iets verkeerd? Dat ventje loopt nu wel vaker, laatst lag ie ook de hele tijd te slapen.
Moet je eigenlijk verplicht surfen?

• The hunting Hunter994
  • Laatst online: 22-03-2023
Volgens de website hoef je niet verplicht te surfen, maar doettie het altijd zolang je maar bezig bent. Volgens mij gaat dat ventje op de meeste willekeurige momenten liggen of pauze houden of voor die o-zo-mooie reclames lopen, hoe druk je ook bent. :( :( Gelukkig helpt ff klikken op de gast wel. ;)

Ik heb trouwens nog steeds die vage SHELL32.DLL error :( op een andere pc, is daar al een oplossing voor???

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

• admiral866

admiral866

Mexicanen Zuigen

Verwijderd

Hoe zit dat nu trouwens met Bepaid?
Heeft er al iemand een cheque toegestuurd gekregen?

• Palomar
  • Niet online
*** Opinionbar ***

Ik heb me ingeschreven bij opinionbar en ik heb al een paar dagen geen advertenties gekregen. Het knopje voor VIEW AD is aldoor rood, net zo als RATE AD. Hebben jullie dat ook?

• admiral866

admiral866

ha hier hebben we de info de we moeten hebben.
Van de cashfiesta site
Q: What to do when fiestaboy goes to sleep?

A: Move your mouse cursor around fiestaboy.

Q: Why does fiestaboy go to sleep every minute?

A: Maybe your Internet connection is too slow and you are unable to retrieve any ads.

Q: What to do when fiestaboy starts running around the banners?

A: Click on fiestaboy to resume your session. Fiestaboy sleeping - you are not earning points. If he's taking a siesta, there's no CashFiesta! Fiestaboy walking - you are earning points. Fiestaboy walking around the banners - Click on fiestaboy to resume your session.
Dus: Je zal bij cashfiesta wel op banners moeten klikken. Namelijk als dat mexicaantje over de banners gaat lopen. Je moet dan precies op de mexicaan drukken om weer verder te gaan met verdienen.
Best een leuke anti-cheat beveiliging vind ik. Hoewel anti-cheat: Als je gewoon een prog die de muis om de zoveel tijd een tijdje ergens laat klikken waar dat mannetje langs loopt, gaat ie ook weer verder. Maar op deze manier heeft cashfiesta dus wel gegarandeerd inkomsten. :)

ff de verdiensten bij cashfiesta: Je krijgt 10 punten per minuut als ie active is. Dus elke 6 seconde 1 punt. 1 punt is ongeveer 0.00108 dollar waard. Per uur krijg je dus 60×10=600 punten. Wat dus neer komt op 0,65 dollar per uur. Niet gek toch? Da's zo'n 1,50 per uur.. En dat zonder uur-limiet :)

hmm best kewl eigenlijk.
Oja je kan je hier aanmelden bij Cashfiesta

oja ik vind het ook wel een leuke feature dat je realtime je punten ziet optellen, alleen klote dat je op de banners MOET klikken :( maarja dan verdiendt cashfiesta tenminste wel weer meer dan bijv. cashsurfers die altijd een super-lage payout rate hebben doordat mensen niet op hun banners klikken

edit: een paar type-vautjes --> wat wil je met zo'n lap text eh :)

• admiral866

admiral866

opinionbar zuigt Wel de meeste van alle.
Er valt gewoon amper iets te verdienen ..
en Bepaid,
die is al een dik jaar bezig, en zegt voortdurdend dat ze binnenkort gaan starten.

dus..

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Bij wie werkt de Alladvantage bar? Bij mij in ieder geval niet, sinds begin deze maand. Hij heeft het ongeveer 3 uur gedaan deze maand. :(

Voor en na upgraden van de bar blijft hij op rood staan.

En die Cashfiesta bar wil nog wel eens vaak verdwijnen. Icoontje in tray, maar geen bar.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

Verwijderd

Alladvantage:
Bij mij heeft hij het vrijwel altijd gedaan, deze maand. Alleen vandaag blijft hij rood staan. Maarja, het is nog vroeg, we blijven hopen.

Cashfiesta:
Misschien is het een instelling. Bij Spedia kun je dat ook instellen. Zodra hij niet meer telt, verdwijnt hij in je systemtray.

Groetjes
Henny

P.S. Eindelijk heb ik Cashfiesta aan de praat op mijn laptop. Nu mijn gewone computer nog.

• Klont
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Ik loop hier (Win98SE) nu drie banners tegelijk (Adframe, CashFiesta & AllAdvantage) en het gaat zonder problemen. Ik krijg thuis (Win98) een hoop runtime errors in CashFiesta, maar de andere twee lopen lekker.

Btw, ik wist niet eens dat je op FiestaBoy moest rammen als ie over de banners ging lopen. Ik startte dat ding gewoon opnieuw op als ie dat deed :)

(ennnnnn.... 3900 punten! :P)

• admiral866

admiral866

Oeps ff een rectificatie:
Als je dus op het mannetje klikt als ie over de bannners gaat lopen dan klik je dus niet op zo'n banner.
Het kan zo soms wel lijken, maar dan klik je niet goed of net mis oid.

En kep nu btw al weer een cheat gevonden voor Cashfiesta; de scant de desktop, en als het mexicaantje dus gaat lopen klikt ie erop. :)

Dus meld je aan bij Cashfiesta en zie je punten realtime oplopen (coole feature)

Verwijderd

Hee admiral, Zou je ff je mail kunnen checken!

laat maar ik kan je toch niet meelen , maar ik wil je graag wat vragen over die cheat?

Verwijderd

Probleem met Adframe: Waarom blijft de banner na ongeveer een half uurtje steeds op 'bezig met downloaden...' staan? Als ik het dan afsluit en weer opstart doet hij 't weer. Dit is erg irritant.

Heeft iemand dezelfde problemen en/of een oplossing?

Verwijderd

ik vermoed dat dit een van de nieuwe betere beveiligingen is , maar als iemand het weet te omzeilen dan wil ik dat ook graag horen!
hoe is het eigenlijk met onze to vrouw omgebouwde adframe gebruikers, lopen de banners lekker daar???

• -= Kloppie =-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11-2010
Hetzelfde hier. :(

Als er een oplossing is laat het dan weten.

CU,
Kloppie

CU, Kloppie

• HGM
  • Niet online

HGM

daar was ik dus ook achter gekomen van dat blijven hangen dan..

Heb t nu zo gemaakt dat gewoon om de 30 min ongeveer (anders kunnen ze dat natuurlijk nagaan) die adframe banner wordt afgesloten en weer opnieuw gaat inloggen...

Verwijderd

windows scheduled task ????????

• admiral866

admiral866

wat dacht je van fakesurf oid die kun je een random tijd geven.
bij mij staat ie op 25 minuten en random 5 minuten.

kad eerst ook iets met windows scheduler gedaan; maar dat is natuurlijk opvallend dat het elke keer precies 30 minuten is.

• admiral866

admiral866

hehe,
heb net bij via adframe abbo op playboy genomen. He'k op naam van mijn vader geregistreerd en van mijn rekeningnummer;
Is dan voor vaderdag.. Zal mijn moeder leuk vinden als er een playboy binnenkomt met zijn naam als geadreseerde.

btw. ik vind playboy natuurlijk ook wel het kijken waard :)
(is natuurlijk ook goed voor adframe eh)

• elessar
  • Laatst online: 02-04-2024
hoe is het eigenlijk met onze to vrouw omgebouwde adframe gebruikers, lopen de banners lekker daar??
Ik BEN vrouw, en ja, hij doet het wel aardig ;)

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Admiral: met fakesurf?
Kan jij met fakesurf, proggie's automatisch opnieuw laten opstarten?

Kan iemand ff een proggie maken dat adframe random opnieuw opstart (om de 60/50/40 min oid) en automatisch inlogt.
Zou wel handig zijn...... >:)

D007

• HGM
  • Niet online

HGM

en jij verwacht echt dat mensen dat gratis gaan weggeven??

Als iedereen deze progjes gebruikt is adframe zo failliet en verdiend dr niemand meer iets aan adframe..

BTW adframe.nl doet t bij mij niet meer :(

Verwijderd

hmm de banner doet het nog wel alleen is www.adframe.nl plat.............

D007

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.