Toon posts:

Half-Life en Counter-Strike werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al een tijdje CS niet meer gespeeld toen ik het weer wilde proberen. Ik drukte op het CS icoontje en kreeg het CS Menu, maar ipv een gewone muiscursor, kreeg ik een zandloper, dus ik dacht: "ff wachten, dan kan ik spelen"
Niet dus! Ik ga terug naar windows (XP) en zie dat CS niet reageert. Ik gooide Halflife er af en installeerde de nieuwste patch en CS opnieuw. Ik ging Halflife opstarten, naar custom en CS deed het, ik blij. Maar toen ik een paar uur later weer wilde CSsen kreeg in windows al een zandloper waarna er niks gebeurde. Ook bij het aanclicken van HL gebeurde er niets anders dan de verandering van mijn cursor tot een zandloper. Vroeger deed CS/Hl het altijd perfect. Ik moet nu dus elke keer dat ik Counter-Strike wil gaan spelen de pc opnieuw opstarten. Kan iemand mij helpen?

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ehm, ik denk dat je enige oplossing is dat je even moet formatteren... sorry kweet verder ook niks.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
ff al je regkeys verwijderen? Nieuwste drivers?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
draait HL misschien nog op de achtergrond als je hem opnieuw probeert op te starten? Check dit door ctrl+shift+esc te doen en bij proceses kijken of HL.EXE nog draait.. zoja dat proces killen en halflife/cs zal waarschijnlijk weer opstarten.
Het blijft natuurlijk wel vaag waarom ie blijft draaien als je halflife al hebt afgesloten..

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties (al werkt het nog niet).Ik ga niet mijn schijf formatteren > te veel belangrijke data op schijf :)
Ik ga misschien morgen proberen om de registry keys te verwijderen.
Ik had met CTRL-SHIFT-ESC (of ctrl,alt,del) gekeken naar processen, maar Hl.exe stond er niet bij. Jouw redenering van dat HL in de achtergrond draait lijkt te kloppen, maar dan op de achter-achter-grond waar Windows Taskmanager hem niet kan zien.
[EDIT]Ik zie ook steeds als ik Half life wil Uninstalleren dat dat niet kan omdat HL.Exe in gebruik is, terwijl ik Hl.exe al afgesloten heb [EDIT]

Ik krijg steeds de volgende foutmelding:

"You chose to end the nonresponsive program, Half-Life Launcher.

szAppName : hl.Exe szAppVer : 1.1.0.8 szModName : hungapp
szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000 "

Er staat ook dat deze files de fout hebben veroorzaakt:

"C:\DOCUME~1\JEROEN~1\LOCALS~1\Temp\WER4.tmp.dir00\hl.Exe.mdmp
C:\DOCUME~1\JEROEN~1\LOCALS~1\Temp\WER4.tmp.dir00\appcompat.txt"

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb meerdere malen Half-life, Counter-strike en bijbehoorde patches ge"installeerd, maar hij doet het nog niet. Ook met Team Fortress en HL Deathmatch krijg ik bij het menu een zandloper en gebeurt er verder niks. Iemand nog ideetjes?

Verwijderd

STOP NIET FORMATTEREN
als je halflife aflsuit blijft het proces HL.EXE draaien.
als je na halflife windows media player opstart dan krijg je ook die zandloper. en bij quake3, en bij UT, en bij vrijwel alles wat multimedia doet. (behalve winamp... freaky)

je moet even je taskmgr openen, dan naar het tab PROCESSES en daar hl.exe opzoeken en killen.

simpel zat, en je hoeft niet te herinstalleren
Pagina: 1