GMT-8
Verwijderd
Hoe bedoel je? Ik denk dat je iets moet doen als:
En dat jouw scriptje dan bla.php bij <frame src=> zet. Of bedoel je dat niet?
PHP:
1
2
3
| <? Header("Location: index.php?onderframe=bla.php"); ?> |
voor zover ik weet niet 
PHP is server side wat een uiteindelijke ouput brengt, de html dus, ik denk dat je beter kan gaan zoeken naar een javascript dat dit doet en dat in je php pagina word geprint.
PHP is server side wat een uiteindelijke ouput brengt, de html dus, ik denk dat je beter kan gaan zoeken naar een javascript dat dit doet en dat in je php pagina word geprint.
dat is natuurlijk ook een idee, de hele frameset opnieuw laden...Op vrijdag 01 februari 2002 22:33 schreef tjetta het volgende:
Hoe bedoel je? Ik denk dat je iets moet doen als:
PHP:
1 2 3 <? Header("Location: index.php?onderframe=bla.php"); ?>
hoewel dit denk ik lastig zal gaan aangezien location toch maar alleen voor die pagina geld en niet de hele frameset
ik was je allang al voorOp vrijdag 01 februari 2002 22:45 schreef tjetta het volgende:
Dan moet je gewoon even een Javascriptje outputten die het voor je opknapt
Dan maar met javascript. Jammer, PHP RulezOp vrijdag 01 februari 2002 22:35 schreef Glock het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook een idee, de hele frameset opnieuw laden...
hoewel dit denk ik lastig zal gaan aangezien location toch maar alleen voor die pagina geld en niet de hele frameset
Thx
GMT-8
Pagina: 1