Ik zit bij Ghost Recon in het eerste Swamp level. Hoe kom ik hier verder? Het is de bedoeling dat je alle ventjes op de 3 eilanden vermoord, dat heb ik gedaan. Ook staat er in het midden een huis wat een soort listening post zou moeten zijn. Hier kan ik alleen mannetjes doden, maar niets opblazen of wat dan ook. Als ik de 3 eilanden "vrij" heb gemaakt dan is de mission ended maar incomplete en moet ik het veld opnieuw doen. Iemand die weet hoe ik dit op moet lossen?
Verwijderd
Op 1 van die eilanden moet je iemand gijzelen. een generaal van de tegenpartij of zo. check je mission map maar. succes
Yep heb ik ook gedaan, was ik inderdaad vergeten te vermelden. Nog andere ideeen dan?Op vrijdag 01 februari 2002 22:29 schreef JADAKISS het volgende:
Op 1 van die eilanden moet je iemand gijzelen. een generaal van de tegenpartij of zo. check je mission map maar. succes
Je moet alle mannetjes op alle 3 de eilanden mollen, huis zuiveren, en die dude die voor het huis staat naar de Extraction zone brengen.
Volgens mij is dit typisch weer een geval van: neem een keer de tijd om de briefing door te lezen. Dit is geen MoH:AA of RTCW waarbij je toch alleen maar rechtdoor moet lopen en iedereen dood moet maken.
Volgens mij is dit typisch weer een geval van: neem een keer de tijd om de briefing door te lezen. Dit is geen MoH:AA of RTCW waarbij je toch alleen maar rechtdoor moet lopen en iedereen dood moet maken.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
You Go MEN ( ja yo go girl , staat zo raar )Op vrijdag 01 februari 2002 23:17 schreef Captain Pervert het volgende:
Je moet alle mannetjes op alle 3 de eilanden mollen, huis zuiveren, en die dude die voor het huis staat naar de Extraction zone brengen.
"Men"? Ik ben een "man" hoor. Nou ja tenzij je scheel kijkt, dan zie je twee "men".
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
ok Sl*T je moet ff kijken of je je mission objective's wel heb gecomplete. zo niet dan zit er vast nog ergens een mannetje te trippen in/tegen een muur..
Gebeurt mij zo vaak.
Lukt dat ook niet doe dan het volgende.
Un-plug je pc, doe het raan open, flikker dan als eerst je monitor eruit, daarna je systeem kast (incl inhoud) en spring er daarna zelf nog eens achterna..
(dit geldt alleen voor mensen die niet op de begane grond leven)
Gebeurt mij zo vaak.
Lukt dat ook niet doe dan het volgende.
Un-plug je pc, doe het raan open, flikker dan als eerst je monitor eruit, daarna je systeem kast (incl inhoud) en spring er daarna zelf nog eens achterna..
Dank je voor het compliment. Wat denk je dat ik heb gedaan voordat ik hier ben gaan posten? 3x het veld doorspelen en iedere keer erachter komen dat ik het veld opnieuw moet spelen omdat het niet gelukt is ZONDER de missie te lezen? Nee knul, ik ben wat dat betreft gelukkig een rasechte RTS freak, dus de missie lezen is iets wat me nog wel lukt hoor.Op vrijdag 01 februari 2002 23:17 schreef Captain Pervert het volgende:
Daarom dus mijn vraag. Wat doe ik fout? Of kan het een bug zijn? Alleen zinvolle reacties graag en geen reacties van mensen die net zelf het alfabet hebben geleerd svp
Bij alledrie de eilanden mission complete, kereltje wat ik moest oppikken loopt achter me aan EN iedereen in het huis is dood.Op vrijdag 01 februari 2002 23:34 schreef Lingod het volgende:
ok Sl*T je moet ff kijken of je je mission objective's wel heb gecomplete. zo niet dan zit er vast nog ergens een mannetje te trippen in/tegen een muur..
Damn! Wat een goed idee! Dat zal echt helpen!!! Wauw!Lukt dat ook niet doe dan het volgende.
Is het weer vakantie ofzo dat er dit soort reacties komen? Vervelen de koters zich? Ga huiswerk maken of kom met een nuttig antwoord svp als je dan toch van jezelf vind dat je zo slim bent.
ik heb die missie uitgespeeld door eerst alle mannetjes te vermoorden, 2e eiland eerst dan 3e eiland en dan weer terug naar 1e eiland (omdat daar meeste ventjes zaten) toen ben ik naar huis gegaan en die kereltjes meegenomen.
off topic:
ghost recon is echt het beste spel wat ik in 5 jaar ben tegen gekomen, naast final fantasy roeleert het in de top van beste spel ever!!! ik kan ook niet wachten tot ik de mission pack DESERT SIEGE kan kopen weet iemand wanneer die komt?
off topic:
ghost recon is echt het beste spel wat ik in 5 jaar ben tegen gekomen, naast final fantasy roeleert het in de top van beste spel ever!!! ik kan ook niet wachten tot ik de mission pack DESERT SIEGE kan kopen weet iemand wanneer die komt?
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Hmmm... ik speel eiland 1, dan 2, dan huis, dan 3. Ventje loopt al die tijd achter me aan. Op het moment dat ik dan het bericht krijg dat ik het laatste ventje van eiland 3 heb gekilled krijg ik meteen de missiesamenvatting te zien. Niks mis mee op zich. Maar als ik dan weer in het briefing scherm kom, dan start dezelfde briefing weer en als ik dan toch verder ga, begint ook hetzelfde level weer.Op zaterdag 02 februari 2002 09:40 schreef masternewman het volgende:
ik heb die missie uitgespeeld door eerst alle mannetjes te vermoorden, 2e eiland eerst dan 3e eiland en dan weer terug naar 1e eiland (omdat daar meeste ventjes zaten) toen ben ik naar huis gegaan en die kereltjes meegenomen.
off topic:
Ghost recon is idd 1 van de beste, zoniet het beste, spel wat ik ooit ben tegengekomen. Ben ook heel benieuwd wat Deadly Dozen te bieden heeft als ie eenmaal in de winkels ligt. Kan overigens niet wachten op extra mission packs voor GR en het liefst ook nog een pakketje om je eigen missies mee te maken
daarom deed ik naar het huisje gaan als laatst dan heb je niet zon aso in je beeld lopen die voor schietschijf dient, misschien heb je niet alle opdrachten gehaALD? lijkt me wel maar je weet nooit zeker, en volgens mij is dit meer een bug dan een fout wat jij doet, je hebt trouwes nog wel even te gaan veel plezier heheOp zaterdag 02 februari 2002 09:49 schreef LinuxAap het volgende:
[..]
Hmmm... ik speel eiland 1, dan 2, dan huis, dan 3. Ventje loopt al die tijd achter me aan. Op het moment dat ik dan het bericht krijg dat ik het laatste ventje van eiland 3 heb gekilled krijg ik meteen de missiesamenvatting te zien. Niks mis mee op zich. Maar als ik dan weer in het briefing scherm kom, dan start dezelfde briefing weer en als ik dan toch verder ga, begint ook hetzelfde level weer.
Ghost recon is idd 1 van de beste, zoniet het beste, spel wat ik ooit ben tegengekomen. Ben ook heel benieuwd wat Deadly Dozen te bieden heeft als ie eenmaal in de winkels ligt. Kan overigens niet wachten op extra mission packs voor GR en het liefst ook nog een pakketje om je eigen missies mee te maken
nice a nice
is deadly dozen een beetje hetzelfde??? jammer van ghost recon is dat je niet een vast team hebt die je tot maximaal kan trainen, en dat als je een paar man neerschiet dat de hele basis dan niet op alert mode gaat (beetje onrealistisch) wat zou jij doen als je 100m verder een lijk zag liggen. en de AI van je eige ventjes is ook nog niet optimaal... maar verder vette GAME!
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Verwijderd
ik had het ook, bleken er wat ventjes ergens anders rond te lopen, dus niet waar ze behoorden te zijn. ik zag er ook maar 1. tijdje gew8, maar er kwam niemand. waren ze omgelopen, maar ik was al weg.
mooi spel. alleen wel simpel, en saai. kmoest nog 2 missies, toen had ik geen zin meer.
mooi spel. alleen wel simpel, en saai. kmoest nog 2 missies, toen had ik geen zin meer.
Ik ga het nog wel een keer proberen en anders skip ik dit veld wel met autowin. Deadly Dozen is een soortgelijk spel ja. Kweenie wat voor verbinding je hebt, maar (ff zoeken hoor.....) via deze link http://www.n-fusion.com/downloads.htm onderaan in de pagina daar, kan je de demo downloaden. En ik krijg de indruk dat het spel al uit is. Dus zal eens kijken of ik het snel kan bemachtigenOp zaterdag 02 februari 2002 09:58 schreef masternewman het volgende:
[..]
daarom deed ik naar het huisje gaan als laatst dan heb je niet zon aso in je beeld lopen die voor schietschijf dient, misschien heb je niet alle opdrachten gehaALD? lijkt me wel maar je weet nooit zeker, en volgens mij is dit meer een bug dan een fout wat jij doet, je hebt trouwes nog wel even te gaan veel plezier hehe
nice a nice
is deadly dozen een beetje hetzelfde??? jammer van ghost recon is dat je niet een vast team hebt die je tot maximaal kan trainen, en dat als je een paar man neerschiet dat de hele basis dan niet op alert mode gaat (beetje onrealistisch) wat zou jij doen als je 100m verder een lijk zag liggen. en de AI van je eige ventjes is ook nog niet optimaal... maar verder vette GAME!
Pagina: 1