Toon posts:

Hoezit het met een .nl-domein.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een .nl domein. Mag geld kosten, geen reclame en moet ook particulier. Heb namelijk geen kvk!

Verwijderd

Einde verhaal.
Zonder KvK GEEN .nl-domein!

Verwijderd

Topicstarter
welke domeinen kan ik dan wel krijgen zonder kvk? en waar?

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:14
Freehosting.nl
komt dan wel op hun kvk nummer te staan.
En ik geloof ook dat de naam hun eigendom blijft..
Kost 180 excl btw voor een jaar.
Maar het kan dus wel!

- NAC Breda -

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik heb liever dat het op mijn eigen naam staat>
Dat zal dan wel nergens kunnen.

Verwijderd

Als je nou ff in de thread "Goedkoop domein registreren?" kijkt. Daar worden wat suggesties gedaan. Dit gaat een dubbele thread worden zo.

Verwijderd

Ze zijn er mee bezig om ook particulieren :) een .nl te kunnen laten reggen, maar vraag me niet wanneer.......

Verwijderd

die plannen ken ik, maar zoiets wil je niet. Tussen jouw naam en .nl komt dan nog een tussenvoegsel. Zit je nog met een klotenaam opgescheept. Niet interessant dus.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Je kunt een hele mooie truc uithalen, registreer bijvoorbeeld www.nl.org oid. Dezelfde truc heeft bART (mijn ISP) uitgehaald met www.nl.com
Nu heeft iedereen van bART dus een mailadres en een homepage www.username.nl.com
Is niet helemaal perfect, maar ik vind het een leuk idee, want anders zou het natuurlijk niet te betalen zijn.
En dan kun je dus subdomeinen bouwen op nl.net of nl.org of whatever

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Volgens mij kun je bij www.vanderlinden.com gewoon .nl reggen. Weliswaar op hun naam ivm. KvK.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1