30 Gb leek me wat weinig, dus leek het wel leuk om wat extra schijfruimte bij te kopen. De oude schijf is een IBM 30 gig, 7200 rpm. Alles werkte fijn en lekker snel todat ik die nieuwe schijf erin zette (IBM 60 gig 7200 rpm). Alles mooi geformatteerd en gepartitioneerd, maar toen begon het gedonder.
Ten eerste startte m'n winxp op in 5 minuten, ipv de gebruikelijke halve minuut
. In windows is het evenmin feest, ik kan namelijk niet eens fatsoenlijk mp3s meer afspelen.
Schijf kapot? alles getest met de drive fitness test, en er kwamen geen errors uit de bus.
Ik dacht laat ik die nieuwe schijf er maar weer uit halen, dan zal het probleem wel opgelost zijn, maar nee hoor
m'n oude schijf is ineens ook traag geworden
Met sisoft sandra heb ik de geweldige score behaald van 1551
Verdere info over m'n hardware: MSI KT266pro, beide schijven zitten op device 0, en m'n cd rom spelers op 1. (kan niet anders want m'n kabels zijn te kort
)
iemand?
Ten eerste startte m'n winxp op in 5 minuten, ipv de gebruikelijke halve minuut
Schijf kapot? alles getest met de drive fitness test, en er kwamen geen errors uit de bus.
Ik dacht laat ik die nieuwe schijf er maar weer uit halen, dan zal het probleem wel opgelost zijn, maar nee hoor
Met sisoft sandra heb ik de geweldige score behaald van 1551
Verdere info over m'n hardware: MSI KT266pro, beide schijven zitten op device 0, en m'n cd rom spelers op 1. (kan niet anders want m'n kabels zijn te kort
iemand?