Niet op voorraad.
www.fileplanet.com
Volgens mij kun je daar nog altijd zonder te signuppen downloaden.
Maar wat boeit het verder eigenlijk? Hoe vaak heb je nou een patch nodig? En als ik een patch zoek van een of ander spel, ga ik naar de homepage van de makers en daar staan wel mirrors...
Maar wat boeit het verder eigenlijk? Hoe vaak heb je nou een patch nodig? En als ik een patch zoek van een of ander spel, ga ik naar de homepage van de makers en daar staan wel mirrors...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Wat zeg ik nou van fileplanet, het gaat niet om het signen maar om de wachttijden.Op vrijdag 01 februari 2002 21:31 schreef Captain Pervert het volgende:
www.fileplanet.com
En boeit het, ja mij boeit dat, vind bv. maar eens een patch voor Soul Reaver2 op de homepage van de ontwikkelaars en als ze der wel zijn zijn ze ontzettend traag.
Niet op voorraad.
Verwijderd
moet je gewoon
ff naar "google" gaan !
en daar ff intypen wat ej zoekt
dan heb ik het altijd binnen 3 min
ff naar "google" gaan !
Goed idee zal ik es doenOp vrijdag 01 februari 2002 21:43 schreef roy-2001 het volgende:
moet je gewoon
ff naar "google" gaan !
Niet op voorraad.
Was ook moeilijk te bedenkenOp vrijdag 01 februari 2002 21:43 schreef edward2 het volgende:
[..]
Goed idee zal ik es doen
Verwijderd
of
ik weet niet of deze link mag
[itsnows: link verwijderd] !
staan ook patces ! heel veel
[itsnows: link verwijderd] !
De site zelf is niet illegaal...linkje wel denk ikOp vrijdag 01 februari 2002 22:10 schreef roy-2001 het volgende:
of
[ItSnows: link verwijderd] !
Damn, net te laat
anyway, google bood uitkomst, maar 1 centrale snelle site voor patches en demos is nog steeds welkom.(geen warez request, wat ik wil koop ik toch wel).
Niet op voorraad.
Some things can not happen until they happen...
Bedankt, die heeft ook veel.Op zaterdag 02 februari 2002 11:30 schreef Soef het volgende:
Ik ga altijd naar www.avault.com
das vaak wel snel...en vaak ook mirrors...
Niet op voorraad.
Verwijderd
Ik kijk altijd op fileplanet wlke file ik moet hebben en dan ftp ik naar een italiaanse mirror van hun:
ftp://ftp.ngi.it/Games
Dan hoef ik ook niet in de rij te staan of zoiets vaags zoals bij fileplanet maar meteen leechen met 200 kb/s
Dan hoef ik ook niet in de rij te staan of zoiets vaags zoals bij fileplanet maar meteen leechen met 200 kb/s
WoeiOp zaterdag 02 februari 2002 12:51 schreef Dribbeltje het volgende:
Ik kijk altijd op fileplanet wlke file ik moet hebben en dan ftp ik naar een italiaanse mirror van hun:
Thanx
Thanx all, dat gaat goed zo
Niet op voorraad.
daar staan ook wat minder legale dingen op..Op zaterdag 02 februari 2002 13:17 schreef Piet_S het volgende:
[url="http://blaat"]blaat[/url]
🌞🍃
JohOp zaterdag 02 februari 2002 13:32 schreef DataBeest het volgende:
[..]
daar staan ook wat minder legale dingen op..
Daar ben ik inmiddels ook al achterOp zaterdag 02 februari 2002 13:32 schreef DataBeest het volgende:
[..]
daar staan ook wat minder legale dingen op..
Fileplanet heeft niet all1 w8tyde maar is ook traag, 40 kb/s max
he dribbel nog meer van die mirrorsOp zaterdag 02 februari 2002 12:51 schreef Dribbeltje het volgende:
dit vind ik nou leuk :):):)
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Ik ben quote verslaafd...Op zaterdag 02 februari 2002 00:10 schreef ItSnows het volgende:
Manic: waarom kwoot je die dan
Bij beide de link weggehaald.
Pagina: 1