Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Naamsveranderingen..

Pagina: 1
Acties:

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ey!
Kom je eens een paar dagen niet op GoT (ja als ik mod was geworden was dat anders geweest ja ;) ) staat het mededelingenforum vol met mededelingen. Nou heb ik nog even een vraagje over het topic: [topic=395962]

Ten eerste vindt ik dit een nogal vreemde gewaarwoording (ineens afwijken van de FAQ, maar dat laten we maar buiten beschouwing). Is er toevallig misschien ergens een lijstje te vinden van wie zijn naam in wát heeft verandert. Het staat wel mooi achter iedereen zijn post, maar ook van degenen die niet zo actief posten zou ik graag willen weten in wat ze hun naam verandert hebben.

Note: Het zou kunnen dat dit al eens langs is geweest, maar zoals ik hierboven zei mis je heel wat als je
een paar dagen niet op GoT komt. :o

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Staat bij de persoon zelf alsie gepost heeft :)

Door Blablabla(was:Jadajadajada)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Er zal vast wel ergens een lijstje zijn. Of ie openbaar wordt weet ik niet :P

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwarrend hé? :P Moet je ook maar niet een paar dagen wegblijven. :D Dat doe je toch niet?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• El Jefe
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 20:34 schreef Kezmanatic het volgende:

Op vrijdag 01 februari 2002 20:33 schreef Webgoodie het volgende:
Het staat wel mooi achter iedereen zijn post, maar ook van degenen die niet zo actief posten zou ik graag willen weten in wat ze hun naam verandert hebben.
:P

• El Jefe
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 20:36 schreef Merely het volgende:
Verwarrend hé? :P Moet je ook maar niet een paar dagen wegblijven. :D Dat doe je toch niet?
Gelukkig maar voor jou, ik had anders echt wel enige vorm van protest tegen jou modschap aangetekent. >:) :P ;)

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Er staat een lelijke [/b] in je sig. :)

• Han
  • Niet online

Han

Op vrijdag 01 februari 2002 20:37 schreef BreadFan het volgende:
Er staat een lelijke [/b] in je sig. :)
Waar? :X :D

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Garfield|IA
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 20:34 schreef Kezmanatic het volgende:

Ik snap die mensen niet die hun naam veranderen :? :P

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:41

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 01 februari 2002 20:33 schreef Webgoodie het volgende:
(ineens afwijken van de FAQ, maar dat laten we maar buiten beschouwing
Kij es in de FAQ :)
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#14
*D

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op vrijdag 01 februari 2002 20:36 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

[..]

:P
:o |:( :P

weekend he
Op vrijdag 01 februari 2002 20:40 schreef Garfield het volgende:

[..]

Ik snap die mensen niet die hun naam veranderen :? :P
Ik ook niet :{ :P

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• El Jefe
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 20:41 schreef Jaymz het volgende:

[..]

*D
Als ik mij goed herinner stond dat er vorige week nog niet. :+

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op vrijdag 01 februari 2002 20:41 schreef Jaymz het volgende:

[..]

*D
Ja, das valsspelen..... |:( :P

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 20:39 schreef Merely het volgende:

[..]

Waar? :X :D
***Kucht***

Screenshot posten? >:)

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Het is nu wel leuk om je naam te veranderen in:

Peewee|IA

(nee dit is geen boterbriefje voor een modje om het ook daadwerkelijk te doen)

• kamerplant
  • Niet online
Hey webgoodie, ik zie in SU dat jij ook een andere nick wilt.

Dat moet je niet doen, jouwe is net zo leuk. :)
Die andere, Administrator, vind ik minder leuk dan die Webgoodie.

Oke, nu genoeg geslijmt en maar weer verder GoTten. ;)

🌞🍃

• KroontjesPen
  • Laatst online: 14:55

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Als je netjes de fag's leest en daardoor de funktie 'search' gebruikt, zal je ook wel eens een tijd niet posten. ;)
Toch :?

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zijn er eigenlijk GoTleden met een VOlkswagen (status) die hun nick hebben veranderd?

Als zo'n Tnet-pipoposter zijn nick veranderd komt dat namelijk NIET in zijn hokje te staan, en dan weet je helemaal niets.

GoTmodjes die wel status van belang hebben zouden eigenlijk geen nick-change moeten doen.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op vrijdag 01 februari 2002 23:10 schreef ecteinascidin het volgende:
Zijn er eigenlijk GoTleden met een VOlkswagen (status) die hun nick hebben veranderd?

Als zo'n Tnet-pipoposter zijn nick veranderd komt dat namelijk NIET in zijn hokje te staan, en dan weet je helemaal niets.

GoTmodjes die wel status van belang hebben zouden eigenlijk geen nick-change moeten doen.
Die mensen die hun nick changen en al status hebben wordt verzocht om in undertitel/sig te zetten wat hun oude nick was :)

• Garfield|IA
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 23:10 schreef ecteinascidin het volgende:
Floris Diemel, heet nu Floris. en volgens mij was zijn naam eerst met Diemel erachter.

Sint ook, die mist nu 82_tm.
T-net pipoposter die houden wij erin :+
De GoT modjes die hun naam lichtelijk hebben veranderd zijn nog duidelijk herkenbaar.
Die nemen echt geen totaal andere naam, ze hebben zelf wel door dat dit niet slim is omdat hun status daar te belangrijk voor is.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op vrijdag 01 februari 2002 23:15 schreef Garfield het volgende:

[..]

Floris Diemel, heet nu Floris. en volgens mij was zijn naam eerst met Diemel erachter.

Sint ook, die mist nu 82_tm.
[..]

T-net pipoposter die houden wij erin :+
[..]

De GoT modjes die hun naam lichtelijk hebben veranderd zijn nog duidelijk herkenbaar.
Die nemen echt geen totaal andere naam, ze hebben zelf wel door dat dit niet slim is omdat hun status daar te belangrijk voor is.
Die liggen inderdaad voor de hand :). Vergeet anders Daniel Kegel -> Daniel niet.
Maar indien een nieuwsposter van Bavaria naar Wouter Tinus gaat, raakt Et743 enorm van slag. Ondertitel ten spijt....

Overigens: hoe lang blijft dat (was: Devil_2000) nu staan bij Garfield? 1 week? 1 maand of oneindig lang?

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Overigens: hoe lang blijft dat (was: Devil_2000) nu staan bij Garfield? 1 week? 1 maand of oneindig lang?
Een maand :)

• Garfield|IA
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 23:19 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

Die liggen inderdaad voor de hand :). Vergeet anders Daniel Kegel -> Daniel niet.
Hoe kon ik Daniel nu vergeten |:(, idd die heeft ook zijn naam anders [dat zie ik nu pas :o]
Maar indien een nieuwsposter van Bavaria naar Wouter Tinus gaat, raakt Et743 enorm van slag. Ondertitel ten spijt....
Moet het niet andersom zijn, Wouter T -> Bavaria ?. dat zou idd erg "lastig" zijn, ik heb geen idee hoe ze dit hebben opgelost.
Oneindig :P, een maand heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zo'n lijst posten is helemaal geen slecht idee :). Die elke week ff updaten is ook niet echt gruwelijk veel werk (ZOU zelfs automagisch moeten kunnen).

En afwijken van de FAQ doen we nooit. Aanpassen van de regels naar wens van de users daarentegen wel. Het is en blijft echter een EENMALIGE actie. Er wordt wel veel meer gebruik van gemaakt dan ik gedacht had overigens :o.

ik ga eens informeren bij de mensen die erbij kunnen, want zo'n lijst vind ik wel een handig idee :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
* M@NIC heeft toch ook besloten om zijn naam te veranderen.
Was Manic is nu M@NIC....
Waarom :?

Omdat het bij de registratie dat niet kon ofzo, anders had ik dat wel gedaan 8-)

(Direkt ook random icoons :9)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12129738#12129738 *D
Vielen dank aan ACM 8-).

Mensen met een status en een nickchange staan er nog niet bij, omdat dat ff wat meer werk was om te doen. Die zal ik even eenmalig handmatig toevoegen zo, ik denk niet dat er alteveel crew van naam zal wijzigen.

Na 30 dagen verdwijn de veranderde nick gewoon van die lijst, omdat sommige mensen niet meer willen dat de oude nick bekend is. :).

• El Jefe
  • Niet online
Thanks JvS. :)

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zaterdag 02 februari 2002 13:03 schreef Webgoodie het volgende:
Thanks JvS. :)
En ACM natuurlijk :)
Mensen met een status en een nickchange staan er nog niet bij, omdat dat ff wat meer werk was om te doen. Die zal ik even eenmalig handmatig toevoegen zo, ik denk niet dat er alteveel crew van naam zal wijzigen.
En die staan er nu dus ook op :o

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 02 februari 2002 14:14 schreef Garfield het volgende:

[..]

En ACM natuurlijk :)
[..]

En die staan er nu dus ook op :o
Jah, ik kon bijna iedereen wel raden. Er kan hier en daar een Hoofdlettertje fout staan bij de oude naam (Smeetsr of smeetsr enzo :?) maar who cares :P. Het is iig duidelijk :).

Pagina: 1