webgeneral

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hallo mensen. Bekijk <a href="http://www.internetten.nl/comment.asp?pakketId=90&providerId=161&sortby=prijsPM&wat=hosting&binstring=_11_1__1_1_1__1111___1_1_1_&emai l=1&platform=&data_min=1500&web_min=50">deze</a> link eens even. En ik heb 2 accounts bij Webgeneral! :( :(. Maar nu heeft Tom Dings (de eigenaar dus) mij gevraagd een site voor webhosters te bouwen, dus zoiets als www.internetten.nl en www.webhosters.nl . Hij wil dat ik alleen de php code maak, en hij doet de layout. Niet echt slim om te doen he? Wat vinden jullie ervan? Heeft hier iemand zin in een onderzoekje?

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hmmz, durft _niemand_ te kijken???

Verwijderd

Het valt me op dat mensen met hun eigen naam en toenaam geen blad voor de mond nemen en Tom Dingus kei en keihard beschuldigen van oplichterij. Die moeten dan wel ENORM pissed zijn!
Betaalt hij je voor die dienst? Dan graag vooraf al een flink deel!

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06 16:00

sko

ik zou het gewoon niet doen.. mij te dubieus..

sko

• davinci
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 08:59

davinci

Super-Grover to the rescue

Hmz denk dat je hier praat over http://www.providertest.nl
Maar goed vraag me af of er meer mensen ervaringen hebben met WebGeneral??
Allemaal slecht? of juist goed?
Heb het idee dat de discussies op bijv internetten.nl en webhosters.nl maar tussen een paar verschillende "clones" gaat.

<removed>

Verwijderd

Word die Tom nooit moe van zichzelf? Moet hij altijd weer nieuwe dingen verzinnen?

Frank Uittenbogaard
WebHosters.nl

Verwijderd

Ik heb ook een site bij Webgeneral.
Maar ik woor door veel mensen gepest omdat ik daar me site daar heb.
Ik snap hun niet.
Ik heb bijna geen problemen!

Gr Stephan :)

Verwijderd

Tja, ook ik ben gedupeerd door webgeneral. Zelf heb ik met een paar vrienden van me en eenzelfde bedrijfje als tom had, echter, het verschil is dat er bij wel service geleverd word >:). Wij hebben door het hele gedonder maar 1 dag down gelegen, gelukkig, en zijn nu bezig met een grote nieuwe partij een contract te sluiten. Ook colocated/dedicated enz. enz. kan door ons geleverd worden :)

kijk eens op www.oms-net.nl

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Ik word al misselijk als ik die naam webgeneral hoor... mij niet gezien als het iets met die gasten te maken heeft !!

:r webgeneral :r

edit:
En nu de onderbouwing voor de kritiek, ze beantwoorden de mailtjes veel te laat, of helemaal niet. Je betaalt voor helemaal niks... of als je mazzel hebt gaat het 2 weken goed.

Verwijderd

ga absoluut niet met die vent in zee,
en als je toch wilt, vraag ehm dan eerst om het geld, en ga dan pas maken....echtdie vent is een oplichter....

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 01:08 schreef booze het volgende:
Tja, ook ik ben gedupeerd door webgeneral. Zelf heb ik met een paar vrienden van me en eenzelfde bedrijfje als tom had, echter, het verschil is dat er bij wel service geleverd word >:). Wij hebben door het hele gedonder maar 1 dag down gelegen, gelukkig, en zijn nu bezig met een grote nieuwe partij een contract te sluiten. Ook colocated/dedicated enz. enz. kan door ons geleverd worden :)

kijk eens op www.oms-net.nl
welkom booze maar tis nie de bedoeling dat je in je 1ste berichtje al gelijk begint met spammen :)
Pagina: 1