Wachtwoord onthouden @Home mail

Pagina: 1
Acties:

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 09:00
Telkens als ik mijn mail binnen haal van @home vraagt oulook mij om het wachtwoord en gebruikersnaam in te vullen.

Dit staat dan al ingevuld en dan vink ik aan om dit te onthouden. Vervolgens vraagt ie het nog wel 5 keer.
Dit doet Outlook steeds wanneer ik mijn mail ophaal.
Ik heb ook nog een account bij HCCnet. Deze heeft dit probleem helemaal niet. Dus ik denk dat de oorzaak bij @home ligt. Klopt dit? is er iets dat ik hier aan kan doen?
(behalve klagen bij @home ;) )

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Het ligt waarschijnlijk aan de brakke mailserver van @home, ik heb het wel eens bij m'n hoster en die mailserver ligt ook constant plat (zoals nu :()

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:19

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 01 februari 2002 20:22 schreef Rekkie het volgende:
Telkens als ik mijn mail binnen haal van @home vraagt oulook mij om het wachtwoord en gebruikersnaam in te vullen.

Dit staat dan al ingevuld en dan vink ik aan om dit te onthouden. Vervolgens vraagt ie het nog wel 5 keer.
Dit doet Outlook steeds wanneer ik mijn mail ophaal.
Ik heb ook nog een account bij HCCnet. Deze heeft dit probleem helemaal niet. Dus ik denk dat de oorzaak bij @home ligt. Klopt dit? is er iets dat ik hier aan kan doen?
(behalve klagen bij @home ;) )
Ik gok erop dat die mailserver van @Home weer eens raar doet....

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 09:00
Op vrijdag 01 februari 2002 20:23 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Ik gok erop dat die mailserver van @Home weer eens raar doet....
Ja en als ik dat nou eens een enkele keer doet. Maar nee @home moet het zonodig tig keer per week doen :r :r

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ja, da's dus typisch @Home,ik had het een halfjaartje geleden constant, toen dus een halfjaar niet meer en nu ook weer zo'n beetje iedere keer dat ik mijn mail ophaal
:(

Verwijderd

Ik heb HCCnet maar die kan mijn emailw8woord ook niet onthouden :? ik heb al wachtwoord onthouden enz gedrukt maar telkens als ik mail ophaal vraagt hij hem opnieuw. Dus volgens mij ligt het dan niet aan de mailserver.

Verwijderd

Way heb je ingevuld bij in- en uitgaande mailserver?

vul daar eens gewoon MAIL in, misschien is het dan verholpen.
Pagina: 1