nou ik ben juist ram geheugen laten bij zetten nou dacht ik a nou doet ie het wel dus ik al leuk dadelijk gamen en dan wil ik spelen alles doet het heel vlot en dan ineens valt ie gewoon weg, hoe kan da weet er iemand soms een oplossing?
Er zit ook een shift en een "." toets op je toetsenbord hoor.
De "," en "?" heb je blijkbaar al gevonden.
jaja man da weet ik ook wel sjongejonge man maar ik moet nou een antwoord op mijn vraagOp vrijdag 01 februari 2002 20:19 schreef CyberTijn_ het volgende:
Er zit ook een shift en een "." toets op je toetsenbord hoor.
kan het zijn da als ik het opnieuw installeer da het dan wel werkt?? of nie ?? iemand al een antwoord op dit probleem ??
die heb ik dus daar ligt het nie aan maar volgens mij ligt het dan aan de cd kan da want anders mijn pc-tje is toch goed heb alles goed geinstalleerd en zo en ook genoeg ram geheugen duss.Op vrijdag 01 februari 2002 22:24 schreef deadline het volgende:
legale versie kopen?
hoe is je comp opgebouwd?? (sys).
Voor rtcw minimaal 500 Mhz naar mijn ervaring.
256 MB zou wel goed zijn.
Verwijderd
als je nou als eerst zegt wat je in je pc hebt dan zijn we als iets verder ...Op vrijdag 01 februari 2002 20:16 schreef blaadaap het volgende:
nou ik ben juist ram geheugen laten bij zetten nou dacht ik a nou doet ie het wel dus ik al leuk dadelijk gamen en dan wil ik spelen alles doet het heel vlot en dan ineens valt ie gewoon weg, hoe kan da weet er iemand soms een oplossing?
Verwijderd
Minimum systeemeisenOp vrijdag 01 februari 2002 23:50 schreef vanke014 het volgende:
hoe is je comp opgebouwd?? (sys).
3-D Hardware Accelerator (met 16 MB VRAM) en full OpenGL® support
Pentium II 400Mhz processor of Athlon processor
128 MB RAM
16-bit hoge kleuren video mode
800 MB hard schijf ruimte voor de game files en 300 MB voor de Windows® swap file
Een 100% Windows® 95 OSR2/98/ME/NT4.0 (SP6)/2000/XP compatible computer systeem (inclusief compatible 32-bit drivers voor CD-ROM, video kaart, geluid kaart en input apparaten)
DirectX8.0a (staat op de CD van Return to Castle Wolfenstein!)
100% DirectX 3.0 of hoger compatible geluidskaart en drivers
100% Microsoft compatible muis/keyboard en drivers
4-speed CD-ROM
Zowel Internet (TCP/IP) als LAN (TCP/IP en IPX) spellen worden ondersteund
Ondersteunde video chipsets
Return to Castle Wolfenstein is getest op veel maar niet alle videokaarten met de volgende chipset:
3dfx Voodoo3 of hoger
ATI Rage 128/128 Pro
ATI Radeon
Matrox G400
NVIDIA Riva TNT en TNT2
Alle nVIDIA GeForce chips
De meeste, maar niet alle van de videokaart chipsets hierboven zijn getest onder Windows XP. Voor Windows XP 3D support moet je wellicht nieuwe drivers op de site van de fabrikant van je videokaart downloaden
hij valt weg? videokaart te ver ge oc-ed? hmm denk niet dat dat het geval is
op welk punt (precies) valt ie weg?
oke nou ik ga gamen en dan alles doet het maar dan opeens bij als da ventje stroom krijgt en komt een ander ventje die poort binnen dan trekt toch zo een ja dokter nie echt maja die trekt een hendel over da da ventje weer stroom krijgt dan is ie weg dus
en dit zit in mijn comp[ WCPUID Version 3.0 Beta1 (c) 1996-2001 By H.Oda! ]Op zaterdag 02 februari 2002 10:14 schreef blaadaap het volgende:
oke nou ik ga gamen en dan alles doet het maar dan opeens bij als da ventje stroom krijgt en komt een ander ventje die poort binnen dan trekt toch zo een ja dokter nie echt maja die trekt een hendel over da da ventje weer stroom krijgt dan is ie weg dus
Processor #1 : Intel Pentium III / A368B522
Platform : Slot 1 (SC242 Connector)
Vendor String : GenuineIntel
CPU Type : Original OEM Processor (0)
Family : 6 (-)
Model : 7 (-)
Stepping ID : 3 (-)
Brand : ----
APIC : ----
Name String : ----
Internal Clock : 534.54 MHz
System Bus : 133.64 MHz
System Clock : 133.64 MHz
Multiplier : 4.0
L1 I-Cache : 16K Byte
L1 D-Cache : 16K Byte
L1 T-Cache : ----
L1 Cache : ----
L2 Cache : 512K Byte
L2 Speed : 267.27 MHz (Half)
MMX Unit : Supported
SSE Unit : Supported
SSE2 Unit : Not Supported
MMX2 Unit : Not Supported
3DNow! Unit : Not Supported
3DNow!+ Unit : Not Supported
Host Bridge : 1106:0691.44 [VIA Apollo Pro133]
South Bridge : 1106:0596.12 [VIA VT82C596A]
VGA Device : 5333:8A22.03 [S3 Savage 4]
Memory Size : 320M Byte
Memory Clock : 133.64 MHz
: 68,2,M:8001,D:1023,R:0001
OS Version : Windows 98 Version 4.10.2222 A
-------------- : -----------------------------------
StdFunc 0 : 00000002 756E6547 6C65746E 49656E69
StdFunc 1 : 00000673 00000000 00000000 0383F9FF
StdFunc 2 : 03020101 00000000 00000000 0C040843
00000017h : 20210000 00000000 00000000 00000000
0000001Bh : 00000000 FEE00100 00000000 00000000
0000002Ah : 00000000 C4840000 00000000 00000000
00000119h : 00000000 00200003 00000000 00000000
0000011Eh : 00000000 01344523 00000000 00000000
##--- Date 02/02/2002, Time 10:14:38
ik hoop dat het een beetje duidelijk is
als je eens overstapt op winXP dan ben je van een hoop gezanik afOp zaterdag 02 februari 2002 10:37 schreef blaadaap het volgende:
niet duidelijk dus nou ja
Sjeez man, go back to school en vraag effe wat Nederlandse les 
Ik begrijp er niks van, van wie warboel die je typt
volgens mij heeft ie de . en de , nog niet gevondenOp zaterdag 02 februari 2002 10:51 schreef Saekerhett het volgende:
Tja, laat ie ze dan eerst maar vinden, ik ga namelijk geen warboel van kleine letters etc. lezenOp zaterdag 02 februari 2002 10:58 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie de . en de , nog niet gevonden
Verwijderd
hij heeft nog geen nederlands denk ikOp zaterdag 02 februari 2002 10:51 schreef Saekerhett het volgende:
/me kreeg pas op de middelbare school nederlands
dat zeg jij maar in winXP zitten nog veel fouten man heel veel over een jaar heb ik het en dan zitten er bijna geen fouten meer in duss want win89 en win95 ja 98 is de beste tot nu toeOp zaterdag 02 februari 2002 10:48 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
als je eens overstapt op winXP dan ben je van een hoop gezanik af
Verwijderd
als je het allemaal zo goed weet vraag dan niks , probeer gewoon win XP , ik heb nog nooit problemen der mee gehad en RTCW doet het der perfect op , en bij sommige mensen werkt het idd slecht , maar je hebt het nog nooit der op gehad (toch ?) dus ik zal zeggen probeer het...Op zaterdag 02 februari 2002 12:04 schreef blaadaap het volgende:
[..]
nou zeg zo kom ik ver hehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar er zijn genoeg mensen die ik ken en zeggen onder winXP daar kan je da nie doen en dit nie doen games dus en daaromOp zaterdag 02 februari 2002 12:07 schreef DazZta het volgende:
[..]
als je het allemaal zo goed weet vraag dan niks , probeer gewoon win XP , ik heb nog nooit problemen der mee gehad en RTCW doet het der perfect op , en bij sommige mensen werkt het idd slecht , maar je hebt het nog nooit der op gehad (toch ?) dus ik zal zeggen probeer het...
als ik dadelijk winXP heb wie weet wat er dan is
Verwijderd
je hebt niks te verliezen met rtcwOp zaterdag 02 februari 2002 12:10 schreef blaadaap het volgende:
[..]
maar er zijn genoeg mensen die ik ken en zeggen onder winXP daar kan je da nie doen en dit nie doen games dus en daarom
als de game het dus wel doet maar opeens wegvalt (bij de zappah @ ventje), dan ligt het misschien aan je systeem.
die is dus waarschijnlijk instabiel.
Wat voor videokaart heb je ?
vooral de Geforce 2 GTS Pro trekt nogal wat stroom weg bij je AGP slot en daar kan het renderen in 3d games dus nog wel eens fout gaan.
verder kan je proberen de drivers van je videokaart te upgraden, een update voor wolfenstein halen, nieuwe DirectX installeren (al heeft dat voor wolf weinig zin, OpenGL...)
verder kan je proberen om eens te kijken in de console als de game stopt (die moet er nog staan als het goed is).
Ook kan je even zoeken op google of ANDERS kan je de Support bellen voor Wolfenstein, je hebt immers het product gekocht nietwaar?
die is dus waarschijnlijk instabiel.
Wat voor videokaart heb je ?
vooral de Geforce 2 GTS Pro trekt nogal wat stroom weg bij je AGP slot en daar kan het renderen in 3d games dus nog wel eens fout gaan.
verder kan je proberen de drivers van je videokaart te upgraden, een update voor wolfenstein halen, nieuwe DirectX installeren (al heeft dat voor wolf weinig zin, OpenGL...)
verder kan je proberen om eens te kijken in de console als de game stopt (die moet er nog staan als het goed is).
Ook kan je even zoeken op google of ANDERS kan je de Support bellen voor Wolfenstein, je hebt immers het product gekocht nietwaar?
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
win98 het beste tot nu toe?Op zaterdag 02 februari 2002 12:02 schreef blaadaap het volgende:
[..]
dat zeg jij maar in winXP zitten nog veel fouten man heel veel over een jaar heb ik het en dan zitten er bijna geen fouten meer in duss want win89 en win95 ja 98 is de beste tot nu toe
2k is het stabielste en XP is een combinatie van stabiliteit compatibiliteit en snelheid.
dat zeg jij ja maar mij lijkt het super gaaf vooral die filmpjes zijn gaaf dus de game ookOp zaterdag 02 februari 2002 12:35 schreef DazZta het volgende:
[..]
je hebt niks te verliezen met rtcw
jonge jonge jonge jonge zeg, maak eens een beetje fatsoenlijke zinnen, ik moet het 3keer overlezen om enigzins te begrijpen wat je zegt.Op zaterdag 02 februari 2002 12:10 schreef blaadaap het volgende:
[..]
maar er zijn genoeg mensen die ik ken en zeggen onder winXP daar kan je da nie doen en dit nie doen games dus en daarom
RCTW werkt perfect onder XP bij mij, maar als er iets niet werkt moet je zelf wat met drivers gaan kutten, instellingen veranderen enzo, daar ben je een tweaker voor.
nou ook goed maar dan koop ik winXPOp zaterdag 02 februari 2002 13:25 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
win98 het beste tot nu toe?GRAPJAS, 98 en ME zijn de 2 rotste producten die MS ooit heeft afgeleverd. ik heb ze ALLEMAAL gezien 3.1 95 98 ME 2k en XP
2k is het stabielste en XP is een combinatie van stabiliteit compatibiliteit en snelheid.
(gekopiërd he)
Verwijderd
dat zeg ik ja , want spelen kan je toch niet , dus het kan alleen maar beter gaan met het spelen van rtcw want nu kan je het toch niet spelen en dan mischien wel ! ... volg je me nogOp zaterdag 02 februari 2002 13:25 schreef blaadaap het volgende:
[..]
dat zeg jij ja maar mij lijkt het super gaaf vooral die filmpjes zijn gaaf dus de game ook
nouOp zaterdag 02 februari 2002 12:35 schreef DazZta het volgende:
[..]
je hebt niks te verliezen met rtcw
Verwijderd
das waar , je weet alles , waarom zet je eigelijk uberhaud vraag tekens achter je topic tittel ? je weet het toch allemaal zo goedOp zaterdag 02 februari 2002 13:29 schreef blaadaap het volgende:
[..]
nouda is toch gaaf of nie soms
![]()
net of ik da nie weet
ga zijn taalgebruik nou niet overnemenOp zaterdag 02 februari 2002 13:29 schreef DazZta het volgende:
[..]
dat zeg ik ja , want spelen kan je toch niet , dus het kan alleen maar beter gaan met het spelen van rtcw want nu kan je het toch niet spelen en dan mischien wel ! ... volg je me nog
Verwijderd
Op zaterdag 02 februari 2002 13:31 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
ga zijn taalgebruik nou niet overnemen
ja echt wel ik alles goed weten laat me nie lachenOp zaterdag 02 februari 2002 13:31 schreef DazZta het volgende:
[..]
das waar , je weet alles , waarom zet je eigelijk uberhaud vraag tekens achter je topic tittel ? je weet het toch allemaal zo goed
voor de honderdste keer:Op zaterdag 02 februari 2002 13:45 schreef blaadaap het volgende:
[..]
ja echt wel ik alles goed weten laat me nie lachen
jezus verander je taalgebruik nou eens man, DAMN! wat storend, of je het nou expres doet of per ongeluk: Het sucks!
Ik kan er geen touw aan vastknopen. ga een cursus doen ofzo
oh blaadaap effe als reactie op dat icq berichtje:
Ik stoor me er vreselijk aan dat jij onze hulp wilt en dat je niet wil luisteren naar ons. er is zeker 6x gevraagd om wat leestekens in je text te stoppen en het een beetje begrijpelijk te maken, en niet alleen door mij. Wat je vervolgens compleet negeert om lekker verder te gaan met je wartaal. tnx dude.
voorbeeldje:
Ik stoor me er vreselijk aan dat jij onze hulp wilt en dat je niet wil luisteren naar ons. er is zeker 6x gevraagd om wat leestekens in je text te stoppen en het een beetje begrijpelijk te maken, en niet alleen door mij. Wat je vervolgens compleet negeert om lekker verder te gaan met je wartaal. tnx dude.
voorbeeldje:
snap jij het? ik moest het zeker 4x overnieuw lezenmaar er zijn genoeg mensen die ik ken en zeggen onder winXP daar kan je da nie doen en dit nie doen games dus en daarom
Verwijderd
beetje verkeerd zinsopbouw heeft ie , maar goed , hier kan denk ik wel een slotje opOp zaterdag 02 februari 2002 19:25 schreef AtomicShockwave het volgende:
voorbeeldje:
[..]
snap jij het? ik moest het zeker 4x overnieuw lezen
Ja man da weet ik ook beetje leestekens en zo maar die eerste teks over mijn comp heb ik gekopiërd he. dus, daar kan ik niks aan doenOp zaterdag 02 februari 2002 19:25 schreef AtomicShockwave het volgende:
voorbeeldje:
[..]
snap jij het? ik moest het zeker 4x overnieuw lezen
Verwijderd
uhh , ja , je hebt gelijkOp zaterdag 02 februari 2002 19:43 schreef blaadaap het volgende:
[..]
Ja man da weet ik ook beetje leestekens en zo maar die eerste teks over mijn comp heb ik gekopiërd he. dus, daar kan ik niks aan doen
maar, zijn we nou nog over het probleem bezig ?Op zaterdag 02 februari 2002 19:45 schreef DazZta het volgende:
[..]
uhh , ja hebt gelijk
twijfelaarOp zaterdag 02 februari 2002 19:50 schreef ItSnows het volgende:
Oplossing van het probleem is IMHO gewoon xp eroverheen pleuren
kan toch wel gekopiërd he?Op zaterdag 02 februari 2002 19:52 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
twijfelaar
want dan kan ik er gratis aankomen
Verwijderd
idd , gewoon aan XP der op knallen , en als het dan niet lukt dan weer der af halen , tis niet zo dat je pc explodeert als het het niet goed doet ...Op zaterdag 02 februari 2002 19:52 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
twijfelaar
Als mijn pc explodeerd nou dan heb ik een probleem geloof ik, maja da is dan wel lachuh.Op zaterdag 02 februari 2002 19:54 schreef DazZta het volgende:
[..]
idd , gewoon aan XP der op knallen , en als het dan niet lukt dan weer der af halen , tis niet zo dat je pc explodeert als het het niet goed doet ...
ja maar ga hier aub niet naar een kopie van xp vragen...Op zaterdag 02 februari 2002 19:53 schreef blaadaap het volgende:
[..]
kan toch wel gekopiërd he?
want dan kan ik er gratis aankomen
Verwijderd
alleen wij zullen het denk ik nooit te weten komen dus voor ons is het geen bal aanOp zaterdag 02 februari 2002 19:55 schreef blaadaap het volgende:
[..]
Als mijn pc explodeerd nou dan heb ik een probleem geloof ik, maja da is dan wel lachuh.
ja moet je komen kijken!!!Op zaterdag 02 februari 2002 19:56 schreef DazZta het volgende:
[..]
alleen wij zullen het denk ik nooit te weten komen dus voor ons is het geen bal aan
Verwijderd
Ik draai XP Pro op een P3 500 Mhz met 512 Mb dus dat moet bij jou ook lukkenOp zaterdag 02 februari 2002 19:55 schreef blaadaap het volgende:
[..]
Als mijn pc explodeerd nou dan heb ik een probleem geloof ik, maja da is dan wel lachuh.
/off topic/
Als zijn post er niet tussendoor was gekomen was ie dicht geblevenOp zaterdag 02 februari 2002 19:52 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
twijfelaar
hier zelfs op een p2-450@500 256ram op een zeldzaam irq errortje na ivm OCOp zaterdag 02 februari 2002 19:57 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Ik draai XP Pro op een Piii 500 Mhz met 512 Mb dus dat moet bij jou ook lukken
Wacht eens jij hebt Windows XP nou dat ga ik ook halen en dan gamen kom er toch gratis aan, van een vriend.Op zaterdag 02 februari 2002 19:57 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Ik draai XP Pro op een P3 500 Mhz met 512 Mb dus dat moet bij jou ook lukken
/off topic/
[..]
Als zijn post er niet tussendoor was gekomen was ie dicht gebleven
winXP heeft een dynamic update functie, DWZ: je kan het over de oude windhoos heen pleuren en al je software bewaren, tot de snelkoppelingen op je bureaublad toeOp zaterdag 02 februari 2002 20:05 schreef blaadaap het volgende:
[..]
maar uhm, ik weet nou niet echt veel van compu's maar moet ik dan gewoon alles formatteren, nee toch of gewoon winXP erop zetten?
ow man had da eerder gezegtOp zaterdag 02 februari 2002 20:06 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
winXP heeft een dynamic update functie, DWZ: je kan het over de oude windhoos heen pleuren en al je software bewaren, tot de snelkoppelingen op je bureaublad toe
Blaadaap is nu naar zijn vriend
Verwijderd
En nou is het genoeg geweest met jullie
Anders moet dit topic naar WOS en dat wil ik ze niet aandoen. dat is een grapje
Anders moet dit topic naar WOS en dat wil ik ze niet aandoen. dat is een grapje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()