tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Wil ik ook wel weten ja.
Misschien met Opra
iemand al daarmee geprobeerd?
Misschien met Opra
iemand al daarmee geprobeerd?
iDrive zuigt enorm, ik heb nog nooit iets kunnen downloaden.
De eerste keer op download linkje klikken werkt nog wel (krijg gewoon save file windowtje), maar als de download om een of andere reden stopt (gebeurt bij mij altijd
) dan krijg ik daarna altijd het sideload gebeuren om het bestand na mijn eigen account te laden (waar ie al staat!?) maar downloaden is er niet meer bij...
Maakt daarbij niet uit welke browser ik gebruik.
De eerste keer op download linkje klikken werkt nog wel (krijg gewoon save file windowtje), maar als de download om een of andere reden stopt (gebeurt bij mij altijd
Maakt daarbij niet uit welke browser ik gebruik.
Dus Idrive zuigt idd erg gigantisch hard¿!
DAMN! ik had gehoopt dat het aan mij zou liggen en dat er een oplossing zou zijn dat ik eindelijk WEL iets kan downloaden!
DAMN! ik had gehoopt dat het aan mij zou liggen en dat er een oplossing zou zijn dat ik eindelijk WEL iets kan downloaden!
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
hee da's handig, dat met getright.
Kan je ze ook gewoon in een lijst zetten zodat ie 's nachts kan downwen
?
Kan je ze ook gewoon in een lijst zetten zodat ie 's nachts kan downwen
?
het werkt bij mij.
is wel relax zo. al die mp3's zo in de wachtrij
enne toen ik toch op de getright site was, was mijn oog op de skins gevallen voor de download-schermpjes.
Best fun die skinz moe'k zeggen
is wel relax zo. al die mp3's zo in de wachtrij
enne toen ik toch op de getright site was, was mijn oog op de skins gevallen voor de download-schermpjes.
Best fun die skinz moe'k zeggen
TNX!
Nu nog 1 probleempje
Nu nog 1 probleempje
Als ik eigenschappen kies dan laat I-schijf maar een klein DEEL van de link zien. Hij houd gewoon op bij het streepie! ARGH!!!!To download the files, you must Right click on the file name, then pick Copy Shortcut or Copy Link Location from the menu that appears.
\o/
moet je gewoon "copy shortcut" doen vanuit IE
Maar iki vind het kut dat als je van IP-adres verander dat je dan niet meer verder kan gaan met de wachtlijst van getright.
En aangezien ik superweb heb...
(elke twee uur een ander IP-adres.)
Weet iemand een oplossing hiervoor? Bestaat er zoiets als je IP-adres faken zodat ie altijd het zelfde lijkt voor de I-drive server? Maar dat de file dan natuurlijk wel naar je eIgen drive gaat
Maar iki vind het kut dat als je van IP-adres verander dat je dan niet meer verder kan gaan met de wachtlijst van getright.
En aangezien ik superweb heb...
(elke twee uur een ander IP-adres.)
Weet iemand een oplossing hiervoor? Bestaat er zoiets als je IP-adres faken zodat ie altijd het zelfde lijkt voor de I-drive server? Maar dat de file dan natuurlijk wel naar je eIgen drive gaat
kent iemand ook zoiets voor JustOn aangezien een van mijn favo site's daar nu ongeveer de helft op heeft staan
Verwijderd
admiral>
ik heb ook superweb, en bij mij pakt hij hem wel na afgebroken te zijn, dus ik weet niet wat er bij jou aan de hand is ??
en ik vond het wel een fijne tip zo.
alleen zou resumen wel erg ultiem zijn.
en over die donwloads die het niet doen, moet je in een keer goed klikken, eerst saven naar je eigen en dan in een keer vinkje ervoor zetten en op download klikken, anders pakte hij hem bij mij ook soms niet.
THE J
ik heb ook superweb, en bij mij pakt hij hem wel na afgebroken te zijn, dus ik weet niet wat er bij jou aan de hand is ??
en ik vond het wel een fijne tip zo.
alleen zou resumen wel erg ultiem zijn.
en over die donwloads die het niet doen, moet je in een keer goed klikken, eerst saven naar je eigen en dan in een keer vinkje ervoor zetten en op download klikken, anders pakte hij hem bij mij ook soms niet.
THE J
Pagina: 1