Hallo tweakers!
Waarom zou God (met of zonder hoofdletter?) als we dood zijn over ons oordelen???
We zijn tenslotte ook maar geëvolueerde apen en apen zijn dieren en dieren maken elkaar ook af...
Dus wat is er zo fout aan iemand dood maken?
(Niet dat ik dat van plan ben btw!!!)
Die normen en waarden hebben we ook maar zelf verzonnen.
Het is net zoiets als de manieren bij eten.
In China vind men honden eten normaal en hier vind men het vreselijk!
Kom niet aan zetten dat wij unieke wezens zijn die door God op de zevende (??) dag zijn geschapen en dat we allemaal van Adam en Eva afstammen.---> Waar komen dan die dinosaurusbotten vandaan????
Darwin had vogens mij helemaal gelijk --> we stammen gewoon af van de aap (ook al is het heeeel ver weg!)
We worden dus helemaal niet op het einde veroordeeld door een of andere hoge macht!
Wat vinden jullie hiervan???
Waarom zou God (met of zonder hoofdletter?) als we dood zijn over ons oordelen???
We zijn tenslotte ook maar geëvolueerde apen en apen zijn dieren en dieren maken elkaar ook af...
Dus wat is er zo fout aan iemand dood maken?
(Niet dat ik dat van plan ben btw!!!)
Die normen en waarden hebben we ook maar zelf verzonnen.
Het is net zoiets als de manieren bij eten.
In China vind men honden eten normaal en hier vind men het vreselijk!
Kom niet aan zetten dat wij unieke wezens zijn die door God op de zevende (??) dag zijn geschapen en dat we allemaal van Adam en Eva afstammen.---> Waar komen dan die dinosaurusbotten vandaan????
Darwin had vogens mij helemaal gelijk --> we stammen gewoon af van de aap (ook al is het heeeel ver weg!)
We worden dus helemaal niet op het einde veroordeeld door een of andere hoge macht!
Wat vinden jullie hiervan???