Toon posts:

[XP] MSN en Camchat.... ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik heb net een logitech usb quickcam pro onder winxp prof aangesloten. Nu werkt ie via premiere e.d. wel ok. Maar als ik met een vriend probeer te chatten (ik ben de enige met camera) dan gebeurt er dit:

You cannot have a voice conversation with xxxxxx. This person needs one or more of the following: a computer sound card, version 4.0 or later of MSN Messenger or Windows Messenger, permission from his or her network administrator.

We hebben allebei versie 4.6.0073 van MSN messenger geinstalleerd.

Iemand ideeen?

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 19:53 schreef LinuxAap het volgende:
permission from his or her network administrator.
Zou dat iets kunnen zijn?
Op vrijdag 01 februari 2002 19:53 schreef LinuxAap het volgende:a computer sound card
Of dit?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

--> SA ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 19:55 schreef ZroBioNe het volgende:

[..]

Zou dat iets kunnen zijn?
[..]

Of dit?
Nope... is win98se en daar is bij een stand alone systeem geen admin nodig voor dit soort dingen voor zover ik weet... en geluidskaart zit ook snor

Verwijderd

Topicstarter
niemand anders die dit meegemaakt heeft?

P.S. wat ik wel vreemd vind is dat de foutmelding het over
een VOICE chat heeft, maar ik wel degelijk op video klik

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand? Ik snap er de ballen van...

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 18:36

Zoefff

❤ 

Probeer het ns met netmeeting....

Onder xp te vinden in c:\program files\netmeeting\conf.exe

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Hey AAP,

Camchat werkt alleen met winXP...aangezien jouw vriend 98 heeft doet tie het niet. Netmeeting zal het wel doen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 10:32 schreef marciano1 het volgende:
Hey AAP,

Camchat werkt alleen met winXP...aangezien jouw vriend 98 heeft doet tie het niet. Netmeeting zal het wel doen.
Ah... Wat k*t. Naja, Nm kan ook. Tnx.

Verwijderd

Om dit topic even naar voren te brengen. Ik heb dit probleem ook. ALleen heb ik het niet met beeld maar met geluid. Ik kan niet met m'n vriendin voice chat doen over msn. alleen dan wel msn6. Zij heeft win98se en ik heb winxp pro. Ik kan het voorderest wel met iedereen.

Daarnaast zit zij achter een pc op het netwerk. Maar ook die van haar broer zit achter een netwerk en die doet het wel. Alleen verschil tussen m'n vriendin en haar broer is dat haar broer ook winxp heeft.

De "hoofdpc" is trouwens win2000 daarow. Heeft iemand een idee wat ik moet installeren op haar pc????
Pagina: 1