Als ik mijn Windows NT Sever (Service pack 6) opstart is deze af en toe volledig de verbinding met het netwerk kwijt. Hij is niet meer te pingen, shares zijn niet toegankelijk en hij is niet meer toegankelijk met de Terminal Server Client. Als ik vervolgens de Server een aantal malen reboot, meestal 2 tot 4 keer, dan wil hij het een keer doen, totdat ik weer reboot en de ellende weer van voor af aan begint.
Het ligt niet aan de Netwerkkaart, ik heb al verschillende kaarten (ISA en PCI) geprobeert, zonder resultaat.
Ik heb de server al een keer compleet opniew geinstalleerd (formatteren en opnieuw installeren) in een wanhopige poging het probleem op te lossen, zonder succes
Volgens mij is het dus een standaard instelling van NT die gewoon zwaar bugt en veranderd moet worden.
Iemand een id?
Het ligt niet aan de Netwerkkaart, ik heb al verschillende kaarten (ISA en PCI) geprobeert, zonder resultaat.
Ik heb de server al een keer compleet opniew geinstalleerd (formatteren en opnieuw installeren) in een wanhopige poging het probleem op te lossen, zonder succes
Volgens mij is het dus een standaard instelling van NT die gewoon zwaar bugt en veranderd moet worden.
Iemand een id?