Toon posts:

Nieuwe AdFrame executable

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Die nieuwe AdFrame installatie-file doet het bij mij niet. Hebben meerdere mensen dat?

En die oude heb ik weggegooid. Heeft iemand nog een linkje naar de vorige executable? Die installatie-file dus?

Verwijderd

Ik heb de oude nog wel voor je.
Ik zal hem zo uploaden naar mijn homepage, dan kun je hem downloaden op: http://www.crosswinds.net/~hennym/download /

Groetjes
Henny

Verwijderd

Topicstarter
He Henny, onwijs bedankt!!

Verwijderd

Graag gedaan.
Hij staat nog te uploaden. Ik werd net eraf gegooit :( :( :( Typisch Casema, hè! :( :( :(

Afijn, over een half uurtje moet hij helemaal geupload zijn....ZUCHT! Dus nog even geduld a.u.b.

Groetjes
Henny

Verwijderd

Topicstarter
Haha, en ik ga het er weer via Casema :( neerhalen :)

Verwijderd

Ik heb medelijden met je. DIEP medelijden :)

Verwijderd

Hè hè! Hij staat erop.
Succes met downloaden en surfen!

Groetjes
Henny

Verwijderd

adframe is wel heel erg opvallend vaak bezig met downloaden. Zo schieten de verdienste natuurlijk nooit op :(

Verwijderd

Bij mij werken ze dus allebei niet. Dat is pas kut.
offtopic:
nog...0...ik ben member!!! :) yes, yes

hierbij wil ik graag bedanken, [snik] ik denk dat ik een beetje emotioneel ga worden, mijn ouder, om mij op de wereld te zetten. Mijn typles leraar, anders zou ik nooit zo snel kunnen typen. Mijn computer, lijkt me logisch, en natuurlijk casema, voor de enorme snelheid.

dank jullie wel. :) :) :)

sorry, maar dat moest ik gewoon effe kwijt

Verwijderd

Thnx Henny, ik had hetzelfde als Kurzweil.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

in deze nieuwe versie hebben ze ook iets van een beveiliging ingebouwd.. Nl. de naam van de adframe banner is iedere keer anders, en is een vette klote naam..

Dus iedereen die van cheatprogjes gebruik maakt, ik zou de oude versie maar goed bewaren, want om die nieuwe versie te cheaten is een stuk moeilijker :(

Verwijderd

Als enige banner verschijnt bij mij telkens "www.ikwilookrijkerworden.nl - KLIK HIER" waarna het downloaden weer begint, enz. enz.

Het lijkt erop dat er maar één banner wordt gedownload, en dat de resterende tijd wordt volgemaakt door de NIETS OPLEVERENDE AdFrame- en downloadbanner!

Is dit alleen míjn ervaring, of hebben anderen dat ook?!

Groeten van Paulus

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

nope dat heb ik ook, maar ik laat die banner lekker aan staan want met die oude versie kun je m heel gemakkelijk hiden en heb je dr dus geen last van :)

Verwijderd

Topicstarter
Twee dingen:

Jongens, gebruik nou niet die cheat-proggies want daar naai je niet alleen jezelf maar iedereen mee. Adverteerders horen dat mensen de banners niet zien en stoppen met adverteren bij AdFrame. Dan heb je weinig tot geen banners, zoals nu.

Ten tweede, die nieuwe versie is net zo gemakkelijk te kraken hoor. Automatisch opstarten en inloggen, minimaliseren en hiden. Niet meer dan een half uurtje werk. Maar je hebt er NIETS aan, je verpest het alleen voor iedereen.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.