Op vrijdag 01 februari 2002 23:29 schreef jackel7007 het volgende:
kijk ik weet hoe je aan dat duppie komt? maar deze set koste 899 gulden mag je toch wat verwachten denk ik?
Heb je hem dan beluistert van te voren ?
En 900 gulden is veel geld, ok, MAAR voor dat geld verwacht je de performance van een sub van 1800 piek. En je zegt zelf al, het ding is van plastiek. Breng het spul terug als het je niet bevalt, ga opzoek naar iets anders wat je wel goed vindt. Want je gaat je steeds meer irriteren aan zoiets, spreek uit ervaring, het beste breng je het meteen terug, en zoek je nog ff verder.
Ik snap ook wel dat veel mensen dit soort setjes kopen, helemaal als je gaat lezen wat ze op de site, liegen.

Sorry maar ik kan daar slecht tegen.
Get right to the heart of the action and experience DVD movies as they were meant to be heard with amazing Dolby Digital (AC-3) 5.1 surround sound. Powerful, easy to install, and built using the same key components as high-end hi-fi systems, DigiTheatre completes your home cinema system.
Ze suggeren dat ze high-end componenten kunnen evenaren. Of sterker nog, dat ze ze gebruiken in hun setje van 900 gulden.
Kijk als je niet beter weet, en je ziet dat staan, en het kost dan 900 piek, dan denk je... JA.. dat moet het zijn.
Nogmaals, dit is geen persoonlijke aanval op jou.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©