Toon posts:

Middeleeuws scannerke....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met m'n scanner. Sinds kort heb ik een nieuwe PC met windows xp (eerst had ik nl. 98). Ik heb m'n scanner geinstalleerd en heb een foto gescand. Het vreemde is alleen dat deze foto een zeer slechte kwaliteit heeft. Lijkt op GIF met dan 64 kleuren ofzo....

Alle instellingen en opties geprobeerd maar de scanner wil niet goed werken. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en/of een oplossing weten???

Scanner = Trust Easy Connect 9600 plus

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb hem niet, maar heb je deze drivers al gedownloaded? Hier heb je trouwens de handleiding. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja die heb ik dus al.... Maar bedankt voor de moeite. Iemand anders oplossingen?

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:46
Trust ....

Zegt genoeg ...

Drivers zul je er wel niet meer voor vinden (trust altijd errug goed in geweest ... ;) )

Repareren doe je zo.

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 19:20 schreef Sine het volgende:
Trust ....

Zegt genoeg ...

Drivers zul je er wel niet meer voor vinden (trust altijd errug goed in geweest ... ;) )
Zie mijn post hierboven. Voor een ouwe scanner XP driver uitbrengen vind ik normaal, sommige multinationals doen dit dus -niet-. :)

Verder ken ik dat probleem ook niet.. mail of bel trust eens, zijn echt de slechtste niet hoor :P

Verwijderd

ik had ook problemen met mijn scanner in XP.
koop gewoon een nieuwe... zo duur zijn ze niety.. ;)

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 19:14 schreef TeleManiac het volgende:
Ik heb hem niet, maar heb je deze drivers al gedownloaded? Hier heb je trouwens de handleiding. :)
Leuk e-mail adres heb je ingevuld trouwens... :+

Verwijderd

Middeleeuws scannerke....
Heb je misschien nog garantie?? :+

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:15
Ik heb een Microtek V600 met alleen drivers voor win31, win9x en NT. Raden waar ie goed op werkt met die drivers? W2K en XP :)

Alleen linux werkt nog niet zo goed :(

ff terug ontopic:
Die Trust gevallen zijn toch meestal Musteks? misschien hebben die wel support voor WinXP. Evt kan je natuurlijk altijd nog de NT4 drivers proberen, dat werkte bij mijn SPOT scanner destijds ook.

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 21:08 schreef KIP het volgende:

[..]

Leuk e-mail adres heb je ingevuld trouwens... :+
Huh, wat gek, bij mij staat daar altijd

info@trust.com

:?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op zaterdag 02 februari 2002 13:42 schreef _JGC_ het volgende:
Evt kan je natuurlijk altijd nog de NT4 drivers proberen, dat werkte bij mijn SPOT scanner destijds ook.
ik heb ook zo'n scanner (alleen niet de plus versie) deze hoort met de standaard drivers te werken onder windows 3.x 95 en NT4, met deze drivers werkt het dus ook niet. zie mijn topic bij WOS voor meer info
Pagina: 1