Verwijderd
YEAh geld verdienen, sorry HGM we plaatsten praktisch gelijk die new topic! Nou maar hopen dat dat niet betekent dat ons saldo op 0 wordt gezet want dan moeten die lui echt dood, toch?
Wat is AdFrame nu aan het k*tten. Net deed AdFrame het nog, en nu staat er dit op de site
Deze site is tijdelijk buiten gebruik
wegens werkzaamheden aan de server.
Dit zal op zeer korte termijn verholpen worden.
Deze site is tijdelijk buiten gebruik
wegens werkzaamheden aan de server.
Dit zal op zeer korte termijn verholpen worden.
't staat er al niet meer.
er word trouwens helemaal niks vermeld op hun pagina waarom ze down waren, 't heeft verdorie bijna een week geduurd!!
er word trouwens helemaal niks vermeld op hun pagina waarom ze down waren, 't heeft verdorie bijna een week geduurd!!
Niet?
[Specs]
nee duh.. dat zou ik dr ook niet opzetten.. Wat moeten ze dan zeggen, wegens onze slecht beveiliging blablabla...
Das geen reclame voor jezelf
En zolang ik m'n centjes maar krijg, kan t me niet zoveel schelen
Das geen reclame voor jezelf
En zolang ik m'n centjes maar krijg, kan t me niet zoveel schelen
HTTP Error 401
401.1 Unauthorized: Logon Failed
This error indicates that the credentials passed to the server do not match the credentials required to log on to the server.
Please contact the Web server's administrator to verify that you have permission to access the requested resource.
401.1 Unauthorized: Logon Failed
This error indicates that the credentials passed to the server do not match the credentials required to log on to the server.
Please contact the Web server's administrator to verify that you have permission to access the requested resource.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
vage boel weer, kun je niet via de banner je saldo meer opvragen, maar via http://www.adframe.nl/index_login.html
dus wel gewoon
prutsers zijn het!
dus wel gewoon
prutsers zijn het!
Je kunt wel lid worden, maar je kunt officieel nog geen banner viewen, dus geen geld verdienen.
Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.
Verwijderd
toch wel gewoon downloaden dat proggie en dan met winkill de file netdetect.exe killen en renamen en dan maar draaien die hap en centjes verdienen, ik houd niet van spam maar als je hem dan toch nog wil downloaden dan is dit mij referral link:
http://www.adframe.nl/index_lid.cfm?senderid=647ta4
http://www.adframe.nl/index_lid.cfm?senderid=647ta4
En ik ben ook niet dakloos, maar weet ook dat anderen zich er aan ergeren dat steeds te lopen verkondigen, dus ik houd me in.
Diezelfde anderen ergeren zich dus waarschijnlijk ook aan die referral links.
Alweer vrolijk nieuws van onze Nederlandse geldschieter. Mijn referrals zijn volgens mij geverifieerd en ik heb er nu in totaal 0 (ja NUL) aangemeld.
Ooit in vroegere tijden waren het er 6. Mijn saldo staat er nog wel.
Iemand andere ervaringen???
Iemand andere ervaringen???
allereerst ben ik superblij dat de site weer up is, ik was al bang dat ze failliet waren..., ik hoop dat ze in de toekomst wat stabieler blijven draaien, of gewoon iets van zich laten horen, en dat je ook daadwerkelijk 3,50 per uur verdient...
wat BULL is, is dat m'n referrals weg zijn,
volgens mij hebben ze die bij iedereen weggeflikkerd of zo
wat BULL is, is dat m'n referrals weg zijn,
volgens mij hebben ze die bij iedereen weggeflikkerd of zo
hier ook, ik heb er een E-mailtje over naar de helpdesk gestuurd.
ben niet de enige kennelijk waarbij de referrals weg zijn.
Ik neem aan dat er meer mensen naar de helpdesk gemailt hebben, ik laat weten of iets terug krijg
ben niet de enige kennelijk waarbij de referrals weg zijn.
Ik neem aan dat er meer mensen naar de helpdesk gemailt hebben, ik laat weten of iets terug krijg
Niet?
[Specs]
Stuur ze maar lekker veel mail, dan moeten ze er wel wat aan doen lijkt me.
Gelukkig dat ik net pas een mailtje naar een vriend van me heb gestuurd over Adframe anders was ik die ook kwijt, morgen heb ik dus in elk geval weer 1 referral (moeten er dan eigenlijk 2 zijn
)
Gelukkig dat ik net pas een mailtje naar een vriend van me heb gestuurd over Adframe anders was ik die ook kwijt, morgen heb ik dus in elk geval weer 1 referral (moeten er dan eigenlijk 2 zijn
Niet?
[Specs]
Pagina: 1