Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Verwijderd
Krijg je dat niet als ze een printer of file van jou wil gebruiken? Ik dacht dat dat het was.
nee ze doet niks, windows doet het uit zichzelf ofzo, misschien een soort fokup virus..??
da's gewoon normaal als je netbios over tcp/ip hebt aanstaan. Windows kijkt gewoon of jij aanstaat.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
maar ik heb het NOOIT en deze sjeks zijn zo lang en hard dat me hele PC bijna crasht... niet normaal dusOp vrijdag 01 februari 2002 19:03 schreef Darkvater het volgende:
da's gewoon normaal als je netbios over tcp/ip hebt aanstaan. Windows kijkt gewoon of jij aanstaat.
maar het kan geen virus zijn ofzo..???
ik heb nu me zusjes kabeltje uit de HUB geplugd, wel zielig kan ze niet meer internetten, heb ik lekker alle bandbreette
ik heb nu me zusjes kabeltje uit de HUB geplugd, wel zielig kan ze niet meer internetten, heb ik lekker alle bandbreette
Je ken toch gewoon op je eigen bak NetBIOS uitzetten?
Ga doe effe properties van je Netwerk kaart, protocollen en dan de Client for Microsoft networks en File and Printer sharing for Microsoft network uitvinken
Ga doe effe properties van je Netwerk kaart, protocollen en dan de Client for Microsoft networks en File and Printer sharing for Microsoft network uitvinken
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Van een netbios session merk je normaal niks, en je PC gaat er niet van hangen ofzo..Op vrijdag 01 februari 2002 19:34 schreef KnEuTeR het volgende:
[..]
maar ik heb het NOOIT en deze sjeks zijn zo lang en hard dat me hele PC bijna crasht... niet normaal dus
Tenzij de boel verkeerd geconfigureerd is.
Ik zou maar eens wat gaan kijken naar een netwerksniffer en je netwerkprotocollen eens opnieuw installeren.
(eerst grondig verwijderen uiteraard).
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
nou ik heb dus altijd dat als ik bv 1 Gig verstuur via het netwerk dat me computer heel erg "sloom" gaat lopen, dus zalmaarzeggen als ik me muis dan onder het versturen over me beeld beweeg heeft die een refresh rate van 1 seconde... aan me systeem ligt het niet echt denk ik (zie sig)...Op zaterdag 02 februari 2002 01:16 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Van een netbios session merk je normaal niks, en je PC gaat er niet van hangen ofzo..
maar als dus dat nbsession bezig is, heb ik dat sloome gedoetje OOK..!! daarom is het zo irri, me pjuter crash niet maar is onbruikbaar sloom ineens...
Pagina: 1