Ik wil mijn heatsink door midden zag en deze zodoende bevestigen nu is mijn vraag hoe moet ik die blokjes gaan bevestigen, met lijm???
Verwijderd
Niet met lijm als het te heet wordt... tochOp vrijdag 01 februari 2002 18:11 schreef WebDeveloper het volgende:
Ik wil mijn heatsink door midden zag en deze zodoende bevestigen nu is mijn vraag hoe moet ik die blokjes gaan bevestigen, met lijm???
Waarvoor wil je ze gebruiken? Als chipset en GPU sink???
Ik denk dat Arctic Silver Epoxy de beste oplossing is, of anders in het midden koelprut en op de hoeken sec. lijm.
(Dit vind je zeker in de search!!!!!!
)
Edit: Als chipset sink dus, ASE of Sec. lijm, mooit geen problemen (tenzij je het eraf wil halen).
Ik denk dat Arctic Silver Epoxy de beste oplossing is, of anders in het midden koelprut en op de hoeken sec. lijm.
(Dit vind je zeker in de search!!!!!!
Edit: Als chipset sink dus, ASE of Sec. lijm, mooit geen problemen (tenzij je het eraf wil halen).
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
2sec lijm op de hoekjes en koelprut in het midden. Simpel
in de vriezer, en dan komt het blokje er zo weer vanafOp vrijdag 01 februari 2002 18:18 schreef WebDeveloper het volgende:
Maar stel dat ik de boel er weer een keer af wil halen??
Als je van die gaatjes ernaast hebt, met tiewraps, anders gaat het echt niet hoor.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Waarom niet? in een zakje stoppen, invriezen. Na paar uur blokje eraf halen en GOED laten ontdooien en drogen. Na 24 uur ofzo pas weer gebruiken (voor de zekerheid)Op vrijdag 01 februari 2002 18:20 schreef WebDeveloper het volgende:
Kan moeilijk mijn hele moederbord in de vriezer leggen??/
Verwijderd
damn man. lees de FAQ eens door.
Ja mag NIET kicken naar een paar minuten.
Anders een slotje
Ja mag NIET kicken naar een paar minuten.
Anders een slotje
wat je nu net weer deed!Op vrijdag 01 februari 2002 18:41 schreef WebDeveloper het volgende:
wat bedoel je??? kicken??
je topic omhoog schoppen
Neen hoor WebDevelopper, je moet toch nog wat kracht zetten om te lossen, het gaat alleen wat gemakkelijker als je het bevriest. Zodra je mobo weer op kamertemperatuur is zitten alle sikjes
weer vast als van tevoren. Het lost niet vanzelf in de vriezer hoor.
Edit: sikjes=sinkjes
Edit: sikjes=sinkjes
Thnx WebDevelopper,
1 Ik ben belg
2 Ik ben newbie (na ongeveer 1 jaar toekijken
)
Kies maar een reden
.
1 Ik ben belg
2 Ik ben newbie (na ongeveer 1 jaar toekijken
Kies maar een reden
Naar aanleiding van deze reactie:
quote:
Sick Nick schreef op 01 februari 2002 @ 18:15:
heb ik de volgende vraag:
houd secondelijm wel bij hoge temperaturen (laten we 50 graden zeggen?) en is dit sterk genoeg om een pentium 2 koeler op mijn Geforce kaart mee te lijmen?
quote:
houd secondelijm wel bij hoge temperaturen (laten we 50 graden zeggen?) en is dit sterk genoeg om een pentium 2 koeler op mijn Geforce kaart mee te lijmen?
Waarschijnlijk wel, maar daar ben je tweaker voor om dat te proberen he.SH4D3H schreef op 26 juni 2004 @ 17:18:
Naar aanleiding van deze reactie:
quote:
Verder is het niet liev na 2 jaar iemand te quoten
Waarom niet?
En waarschijnlijk wel op beide vragen?
En waarschijnlijk wel op beide vragen?
[ Voor 66% gewijzigd door SH4D3H op 26-06-2004 17:33 ]
Omdat sommige mensen niet zien dat het een 2 jaar oud topic is en dan gaan reageren op de TS.SH4D3H schreef op 26 juni 2004 @ 17:32:
Waarom niet?
Ja, weet het haast wel zeker.
[ Voor 30% gewijzigd door sdomburg op 26-06-2004 17:34 ]
Nou ik ga dan maar aan de slag met mn velpon
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()