CashFiesta is van start gegaan!

Pagina: 1
Acties:

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Topicstarter
Dacht dat jullie het wel wilden weten, ik heb momenteel de Ca$hFiesta bar aanstaan, en hij loopt lekker: 40 punten in 5 minuten. Oh nee, het zijn er al weer 43 :) (1 point = US$ 0.00108) Het moet bijelkaar ongeveer $0.60 /h worden, ben benieuwd.

Veel plezier ermee!
http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=merijn

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

ik geef dit topic nog 5 minuten voor er een moddereter zn vuile werk opknapt >:)

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

He he ..kunnen we nu eindeljk die bar downen!!!
Oh kben al referal van reefer..sorry better luck nextime....

BTW.my ref is browsetocash of check ff me homepage. maar eerlijk is eerlijk Klont was eerst dus mag eerst...

Verwijderd

nog niet downen :( :( :(

zou één van julie hem ff kenne mailen ???

• Klont

Klont

Destroyer of words

Topicstarter
Hiero te downloaden

Koel, ik heb nu al een referral derbij (zegt de bar) :)

Gek, na een uurtje begint dat ventje over de bar heen en weer te hollen, volgens mij is ie inactief. :D

Verwijderd

die ref. zal ik wel zijn, want ik ben zo hopeloos op zoek naar geld dat zelfs die ref. mij niets uitmaakt. Dus succes en gefeliciteerd!

Insomniac

Verwijderd

Keb 3 barren op me pc draaien..dus het valt wel mee...kzal wel eens een plaatje op me homepage erbij zetten...

Maar ehh die cashfiesta werkt bij mij gewoon niet??? een of ander gezeik over shell32.dll.

HELP.

btw LOOK.. waar ben je allemaal al lid van
keb er nog wel een paar op me homepage voor je ;)

Verwijderd

by the way in mij status balk verschijnt zo'n dollar tekentje en als ik even 15 minuten weg ben nou dan is dat ding rood in plaats van groen dus dan telt ie niet. maar ja elke seconde is meegenomen! Mijn 17 inch scherm wordt one BIG BANNER, als ik al die proggies die ik heb tegelijk draai!

IS

• -= Kloppie =-
  • Laatst online: 18-11-2010
Ik probeer het te installeren en krijg de melding:
"Het bestand CASHFIESTA.EXE is gekoppeld aan uitvoer SHELL32.DLL:SHGetSpecialFolfderPathA"
:(
Weet iemand een oplossing, ik heb het extra bestandje van cashfiesta ook al gedownload, geen resultaat.

CU,
Kloppie

CU, Kloppie

• Klont

Klont

Destroyer of words

Topicstarter
LookIIs > dat heb ik ook, na een half uurtje ofzo wordt het icoontje rood en begint het ventje over de banners te hollen (koel).

Even de bar herstarten en hij gaat weer op de hometrainer :)

[edit]
oh btw, ondertussen al 528 punten :9~

Verwijderd

lijkt allemaal wel goed te gaan, ik zit nu op
605 points! ik ben benieuwd, ik ga denk ik wel die cheque in stellen op een relatief hoog bedrag anders dan krijg je te maken met zo'n hoge verzend kosten en dan ben ik 50% van mmijn zuur verdiende centen al weer daaraan kwijt! weten jullie wat over die verzend kosten, hoeveel dat is ofzo?

Verwijderd

Hey kloppie...dat probleem heb ik ook :( :(

keb een mailtje naar die gasten gestuurd. als ik een antwoord terugkrijg waar de oplossing in staat. fw ik hem wel ff naar jou.

btw TNX voor de moeite Klont, maar het mocht niet baten :'(

• -= Kloppie =-
  • Laatst online: 18-11-2010
Alvast bedankt wolfman. :)

CU,
Kloppie

CU, Kloppie

Verwijderd

update:

Ok kad een mailtje teruggehad met het verhaal over wat x-tra bestandje (zie 1e post reply Kloppie) dat helpt dus niet..keb nu weer een mailtje gestuurd...afwachten maar weer.

• scim
  • Laatst online: 08-07 09:53

scim

Nani?

Klont ik heb me op jou naam ingeschreven en werkt prima
al iets van 150 punten.

Ach ja gooi ik mijn linkje ook maar ff neer.
Als iemand zo aardig is :)
http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=sorc
http://www.cashfiesta.com
En die bar werkt ook prima

Verwijderd

Bij mij zegt ie na installatie: missing update data files
Die extra dll's heb ik al. Wat is er nu weer mis? Heb m al 2 keer helemaal gedownd.

• The hunting Hunter994
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-03-2023
Ik heb me ook maar aangemeld via Klont (al heeft ie dat eigenlijk niet verdiend >:)), maar bij mij doet die bar het dus ook niet. SHELL32 bla bla :( :( :(

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

• Klont

Klont

Destroyer of words

Topicstarter
Bedankt voor de referrals (3) maar met die errors kan ik ook niet helpen :'(

Stuur maar een mailtje waarin je het vertelt. Zeg er ook maar bij dat je die extra dingen al hebt. Succes!

Verwijderd

Ik heb alles eraf moeten halen, alles van cashfiesta uit het register gehaald, firewall afgezet, en opnieuw gedownd en geinstalleerd.
Nu doet ie het, ook met firewall. Die hield bij de installatie iets tegen.

Maar dat mannetje slaapt wel vaak (inactive), elke paar seconden. Terwijl er gewoon ads voorbij komen...vreemd, als ik op dat ventje klik begint ie weer (toeval?)

• scim
  • Laatst online: 08-07 09:53

scim

Nani?

Die bar is nog niet optimaal want hij hangt zich vaak vast en dan ben je veel punten kwijt. Had net iets van 460 punten stopte die bar ermee had ik er nog maar 360.
Hebben meer mensen dit of moet je iets instellen???

Verwijderd

Ik ga het ook maar ff op zoelk1 z'n manier proberen. want ik krijg geen fuck terug van die gasten daar. Sorry kloppie no answer today :'(
Pagina: 1