Toon posts:

Tofste spel voor de X-box

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers
zelf heb ik een heel goed spel gezien op
www.xbox.com
namelijk Wreckles, wat een mooie graphics! :9~
zelf probeer ik de x-box zelf zo snel mogelijk te krijgen,
hij is alleen nog maar niet uit... ;(
hebben jullie al een vet spel voor de X-box gezien :?
vertel me het alsjeblieft met een link erbij met screenshots

alvast bedankt :D

Verwijderd

bij de vobis bij ons in almere hebben ze al een xbox met halo staan waar je gewoon op mag spelen, ik vind t er niet te bijzonder uit zien om eerlijk te zijn.....

Verwijderd

Topicstarter
jammer genoeg niet bij ons ;(

Verwijderd

Er is nog maar een echt goed spel uit voor xbox en dat is gotham project racing :9~

halo is ook wel mooi maar niet echt het type spel voor op een console.

Verwijderd

Mij lijkt Halo wel cool , alleen nog nooit gespeeld.

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 18:10 schreef HS het volgende:
bij de vobis bij ons in almere hebben ze al een xbox met halo staan waar je gewoon op mag spelen, ik vind t er niet te bijzonder uit zien om eerlijk te zijn.....
morgen ff naar de vobis gaan ( kom jij btw ook uit almere :? )
edit:
jah dus

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:43

ko9

bij mediamarkt staan er ook 2 (in R'dam iig)
Heb daar heel ff 1 of ander snowboard spel gespeeld, von het niet echt bijzonder ofzo...

Verwijderd

het leukste spel lijkt me jet set radio future
ik wil nog steeds heel graag jet set radio gewoon spelen! :'(

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Geef mij maar DOA III!!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Aangezien jullie XBox fan zijn heb ik een vraagje:

Zien jullie de Xbox niet als een PC in een handig doosje voor gamers die geen PC hebben/willen etc?

En dat dit handige doosje makkelijk ingehaald kan worden door een PC waar je nieuwe hardware voor kan kopen?

Begrijp me niet verkeerd, Bill heeft er over nagedacht. Games voor PC's verkopen minder en worden veel gekopieerd. Games voor de Xbox zijn voorlopig niet te kopieren en er komen veel titels niet naar de PC dus verdient hij nu meer aan zowel de Games en de hardware. Maar als het gaat om hoe mooi is een game? Dan zal het toch mooier blijven op een VGA monitor met b.v. 1024x786 dan op je TV met max 512x420?

Verwijderd

halo ofzo

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 18:52 schreef _Swieep het volgende:

Zien jullie de Xbox niet als een PC in een handig doosje voor gamers die geen PC hebben/willen etc?

En dat dit handige doosje makkelijk ingehaald kan worden door een PC waar je nieuwe hardware voor kan kopen?

Begrijp me niet verkeerd, Bill heeft er over nagedacht. Games voor PC's verkopen minder en worden veel gekopieerd. Games voor de Xbox zijn voorlopig niet te kopieren en er komen veel titels niet naar de PC dus verdient hij nu meer aan zowel de Games en de hardware. Maar als het gaat om hoe mooi is een game? Dan zal het toch mooier blijven op een VGA monitor met b.v. 1024x786 dan op je TV met max 512x420?
ja maar ik vidn dat het er allebei wel lekker uit ziet
alleen xbox is wat goedkoper
dan de nieuwste pc

Verwijderd

Amped of Costic Grinds lijkt me wel aardig, btw een tv heeft toch max 800x600?

Nightcaster ziet er ook aardig uit :P

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 19:02 schreef LaptopDude het volgende:
Amped of Costic Grinds lijkt me wel aardig, btw een tv heeft toch max 800x600?

Nightcaster ziet er ook aardig uit :P
Ik dacht dat de max resolutie van PAL 704x576 is maar er worden lijnen gereserveerd voor Teletekst etc.
Dat je PC op 800x600 naar je TV kan laten praten wil niet zeggen dat je ze ook alle 800x600 ziet. En dan nog 800x600 is niet veel..

Verwijderd

Topicstarter
kent niemand Wreckles :?
/me vindt da het leukste spel

Verwijderd

Ik had ook ff op Xdoos gespeeld in media markt... Vond het niet echt bijzonder... en die controler vond ik ook k*t!! Maar het zag er wel mooi uit... geef mij maar een PS2

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Wreckless, Blood Awake en Halo lijken echt tof! :9~

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 13:20

Gé Brander

MS SQL Server

Je kan het zien zo als je je pc toch in de huiskamer hebt staan. Bij mij niet het geval en dus wil ik graag DVD's kijken en spellen spelen in de woonkamer. Dus dan kom ik terecht bij een PS2 of een XBOX of een van de andere opties. Ik zie er zeker wel een goede markt in. Ik zal er zelf ook wel een willen kopen als ze uitkomen of wat later. Ik heb de XBOX ook al aan het werk gezien tijdens een seminair bij Microsoft. Ik vond het er wel goed uit zien. En voor de prijs van de nieuwste videokaart vind ik dat je veel waar krijgt voor je geld.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:26

Flexx

This side up

MediaMarkt in R'Dam staan er 2 :) En je kan er op spelen

Verwijderd

Topicstarter

ik denk dat de X-doos niet de Pc zal inhalen of vervangen. Pc zal altijd nieuwere videokaarten, snellere internet verbindingen.
de x-doos is alleen mooi en een console is ook wel leuk om te hebben.... eeuwig aan het toetsenbord geplakt te zitten is ook niet leuk, dan zal je weer zin hebben in een console.
verder is de x-doos helaas nog niet uit...
maar de spellen zijn geen probleem.
en als je leukt denkt te zijn om een emu te downen
zal je toch al merken dat een console veel lekkerder speelt.
/me is uitgepraat :)

Verwijderd

bij vobis lelystad hebben ze natuurlijk nog geen moer :(
moet ik weer met mijn ass naar almere.. is dat stad?

Verwijderd

Topicstarter
bij de amsterdam arena is ook een media markt,
daar kan je ook op de x-doos spelen!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

The Elder Scrolls III: Morrowind !!!

Maar die verschijnt ook op peesee :9

Verwijderd

doa3 is wel leuk denk ik....

Verwijderd

Halo vind ik niet zo goed op de Xbox teveel last van slowdown. Ik wacht wel op de PC versie. Ik vind de hele Xbox tegengevallen. Kom net terug in Canada en daar loopt ie niet eens zo goed.
Pagina: 1