Mooi kruisje
Veel werk ?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
ik heb hem geknipt en geplakt in een nieuw venster,toen zag ik hem, maar daarna doet hij het wel hierOp vrijdag 01 februari 2002 17:59 schreef mast3r het volgende:
[..]
waar kan ik hem uploaden
en daarna weer niet
je kunt hier: http://www.endoria.net/upload/index.php je foto's uppen
thnkzOp vrijdag 01 februari 2002 18:03 schreef Oeloe het volgende:
[..]
ik heb hem geknipt en geplakt in een nieuw venster,toen zag ik hem, maar daarna doet hij het wel hier
en daarna weer niet![]()
je kunt hier: http://www.endoria.net/upload/index.php je foto's uppen
je kan geen plaatje laten zien op got van geocitiesOp vrijdag 01 februari 2002 17:59 schreef mast3r het volgende:
[..]
waar kan ik hem uploaden
moet je ff url bij zetten
of rechtermuis en dan url ctrl+c --->ctrl+v en dan zie je hem
hij werkt alOp vrijdag 01 februari 2002 18:04 schreef MysteryTweaker het volgende:
[..]
je kan geen plaatje laten zien op got van geocities
moet je ff url bij zetten
of rechtermuis en dan url ctrl+c --->ctrl+v en dan zie je hem
ik zie hetOp vrijdag 01 februari 2002 18:04 schreef mast3r het volgende:
[..]
hij werkt al
dan moet ik eerst ff een digicam regelenOp vrijdag 01 februari 2002 18:05 schreef mad_maxz het volgende:
heb je geen pics van de mod zelf (de kaart dus)![]()
das natuurlijk het interessante
Verwijderd
leuk gedaan.. hehe, ik hoef alleen maar een jumper om te zetten om te wisselen van quadro/gf2 ti
heb je hem wel op Quadro staan dan?Op vrijdag 01 februari 2002 18:31 schreef Got het volgende:
leuk gedaan.. hehe, ik hoef alleen maar een jumper om te zetten om te wisselen van quadro/gf2 ti
Ik heb nu die standaard drivers van windows XP (
) waar zou ik de quadro drivers kunnen downloaden? De standaard elsa drivertjes werken niet meer
Verwijderd
Nee, das nog niet bij mij opgekomenOp vrijdag 01 februari 2002 18:33 schreef maartenb het volgende:
[..]
heb je hem wel op Quadro staan dan?
Verwijderd
FF de nieuwe detonators instaleren!Op vrijdag 01 februari 2002 18:44 schreef mast3r het volgende:
Ik heb nu die standaard drivers van windows XP () waar zou ik de quadro drivers kunnen downloaden? De standaard elsa drivertjes werken niet meer
Verwijderd
Ehm...
Ikke heb hier nog een zipje met een proggie waar je het softwarematig kunt doen: SoftQuadro.zip (Ooit eens van GoT gehaald, nog niet uitgeprobeerd!)
Het enigste wat je bij mijn weten doet als je de kaart zelf mod is het device-id aanpassen zodat de drivers hem als Quadro zien? Of zit ik dan verkeerd?
Hoe jij het gedaan hebt is natuurlijk wel echte werk
Klasse!
Heb je er ook switch opgezet zodat je kunt wisselen van Geforce->Quadro en terug?
Ikke heb hier nog een zipje met een proggie waar je het softwarematig kunt doen: SoftQuadro.zip (Ooit eens van GoT gehaald, nog niet uitgeprobeerd!)
Het enigste wat je bij mijn weten doet als je de kaart zelf mod is het device-id aanpassen zodat de drivers hem als Quadro zien? Of zit ik dan verkeerd?
Hoe jij het gedaan hebt is natuurlijk wel echte werk
Heb je er ook switch opgezet zodat je kunt wisselen van Geforce->Quadro en terug?
zijn die langzamer dan de drivers van elsa zelfOp vrijdag 01 februari 2002 18:51 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
[..]
FF de nieuwe detonators instaleren!
ehm nee dat vond ik te veel werk ik heb het gewoon zo gedaan:Op vrijdag 01 februari 2002 18:51 schreef RolfLobker het volgende:
Ehm...
Hoe jij het gedaan hebt is natuurlijk wel echte werkKlasse!
van R558 => R557
en van R568 => 567
Verwijderd
Daar is dus echt nix aan, en is zo gedaan.
Heb ik een heeeele tijd terug gedaan op mijn MX'je, naar Quadro2MXR, je hoeft maar 2 weerstandjes te verplaatsen, en dat is binnen 10 minuten gefixed.
Het boeit nix, maar tis wel leuk
Heb ik een heeeele tijd terug gedaan op mijn MX'je, naar Quadro2MXR, je hoeft maar 2 weerstandjes te verplaatsen, en dat is binnen 10 minuten gefixed.
Het boeit nix, maar tis wel leuk
ik kon hem niet echt verder clocken de kaart (170 (na nieuw koelblok + koelertje) en 210 voor m'n mem) toch een lekkere overclockOp vrijdag 01 februari 2002 18:54 schreef Agony het volgende:
Is het nu ook te merken in 3d mark oid?? of games??
hmm klikt vet maar ik heb 1 vraagje wat is er eigenlijk aan gemod ?
specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!
ah op die manier
specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!
Pagina: 1