Lindows op VMware ?

Pagina: 1
Acties:

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 08:09
Hmm, of toch maar Softe waren ? kweenie.

Maar heeft iemand Lindows al onder VMware kunnen installeren ? bij mij blijft ie na het selecteren van graphical installation hangen en opstarten in die andere modus geeft een kernel panic weer.

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

Verwijderd

bij mij doet hij dit :
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/thesix/lindows.JPG
wat ook niet echt hadig is :)
Is er iemand wel in geslaagd ? en hoe?

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-07 15:29
Ik vraag me eigenlijk nogal af waarom je dit in godsnaam zo probeert te installeren. Zo te zien draait je VMWare op Windows XP. Dus als ik het goed begrijp installeer je lindows in VMWare op XP. Dit zorgt er dus voor dat je linux in een virtual machine in windows installeert, in die linux versie installeer je een windows api (wine) zodat je windows applicaties kan draaien in linux wat op windows draait.... En je draait XP..... Jaja.... klinkt logisch allemaal he ;)

Success ermee

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Ik zou sowieso de moeite niet nemen om 't te installeren, maar goed...

Het is niet zo nodig om Lindows op VMware te installeren. Als je gewoon vanaf je CDtje de setup boot installeert ie 'm netjes op C: naast Windows. Bootloadertje komt er ook bij, klaar :)

Heb je er genoeg van? Shift+del C:\lindows en ff fixboot uitvoeren vanuit XP recovery console :)

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 15:26 schreef riotrick het volgende:
Ik vraag me eigenlijk nogal af waarom je dit in godsnaam zo probeert te installeren. Zo te zien draait je VMWare op Windows XP. Dus als ik het goed begrijp installeer je lindows in VMWare op XP. Dit zorgt er dus voor dat je linux in een virtual machine in windows installeert, in die linux versie installeer je een windows api (wine) zodat je windows applicaties kan draaien in linux wat op windows draait.... En je draait XP..... Jaja.... klinkt logisch allemaal he ;)

Success ermee
wel vooral voor het os eens te zien en om het te testen
Een dual boot is misschien wel beter maar ook 'gevaarlijker' => lindows met vm onder win xp

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoe komt iedereen de laatste tijd hier toch aan Lindows? :?
Als ze nou es over fatsoenlijke distro's vragen kwamen stellen... ;) :P
toffenboy: dat was volgens mij een bekend probleem, check de support van Lindows.com
Pagina: 1