Ik heb isdn thuis, en binnenkort hebben wij adsl van mxstream. Maar hiervoor heb ik een ethernetkaart nodig. Weten jullie misschien een goede ethernet kaart.
isa of pci. Isa ga op zoek naar een beurs met een goedkoop 3com kaartje en anders gewoon een cheap ass linkpro kaartje. Daar zit een realtek chippie op en die is prima voor MXStream (eigenlijk voor alles)
Je hebt voor rond de 20 euro al een goed netwerkkaartje bij je lokale computerboer, das dan een gewoon realtek-kaartje en dat is goed genoeg...
Verwijderd
ecs zijn ook perfecte kaartjes haast nooit problemen meej alleen zijn vrij duur ...
k heb dur nog wel een paar ... kopuh!!
k heb dur nog wel een paar ... kopuh!!
Lekker gefundeerde reply. Voor MXStream is zo'n standaard Realtekje prima hoor.Op vrijdag 01 februari 2002 17:45 schreef kamphuis het volgende:
realtek
3com
Maakt niet veel uit. Die verbinding zal 10 Mbit Half-Dupplex worden. Momenteel gebruik ik een Intel PRO/100+ kaartje ervoor, daarvoor een HP J2585A (10 Mbit) en daar weer voor een Realtek 8019.
Move HA->IT
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
leven one 10/100 mbps fast ethernet kaartje werkt prima hier en kost 25 piek ofzo
Pagina: 1