Superdial = anderhalve week geen ISDN

Pagina: 1
Acties:

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Hoi Tweakers,

ik heb de laatste anderhalve week niet kunnen internetten, omdat die leuke @#$% KPN :r mijn ISDN lijn niet snel kon repareren. Er was iets in de wijkcentrale. (Dus geen email, telefoon, fax, inet, telebankieren, beleggen etc)

Heb dus een week met mijn pre-paid kaart moeten bellen, best een duur geintje. Ben trouwens wel zwaar afgekickt :) , al weet ik mijn verslaving al weer een aardig op te pakken.

Ik denk echter dat mijn storing door superdial is veroorzaakt. Ik probeerde op 2 kanalen in te bellen bij superweb echter na 70 pogingen stopte het inbellen en waren mijn beide ISDN lijnen dood :( .

Iemand ook zulke ervaringen met superdial ?

Gr Waslijn

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

als dit mij zou gebeuren, dan zou ik denk ik gelijk door kunnen naar de psychiater ofzo...

Een week zonder Internet dat kan ik mus echt ff niet voorstellen...

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
Ik heb de standaard dialdelay nu op 2 sec gezet. Dan heb je meteen geen last meer van geheugenproblemen in windows98. Als je hem lager wilt zetten is jouw keus, maar dan moet je niet boos worden op SD als je isdn plat komt te liggen ;-)

maar het is geen onbekend probleem dat je isdn-lijn plat komt te liggen, maar normaal doet hij het dan binnen een kwartiertje wel weer. Ik denk eigenlijk niet dat SD het voormekaar kan krijgen om een centrale op zo'n manier te beschadigen dat hij 1,5 week platligt. Maarja, je weet maar nooit.

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
het is mij wel al gelukt om met isdn de telefoon centrale eruit te laten springen (UIT dus) ... moest je de stekker erin en eruit trekken. Is wel lachen (voor 1 keer)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Waslijn: Dit probleem had ik een half jaar geleden ook. Precies hetzelfde. Ik probeerde toen in te bellen bij QuickOnline, ging even weg naar de WC (ISDN modem bleef ondertussen inbellen), toen ik terugkwam deed geen enkele lijn het meer. Moest toen bijna 2 weken wachten totdat KPN het probleem had opgelost.. gebeurde automatisch (ze kwamen zelf niet langs - moest wel 6x bellen naar hen)...

10 dagen geen telefoon, internet e.d is echt KLOTE

Verwijderd

WASLIJN en anderen

schuld voor het niet leveren van een goede verbinding ligt bij KPN

een kwartiertje eruit liggen alaa

voor het overige stel KPN dan ook verantwoordelijk wanneer snelle reparatie uitblijft.
KPN heeft geen alleenrecht op recht !!!!!

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

jerel; kpn heeft geen alleenrecht ? dan ken je de nederlandse markt niet.. :(

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Dazzle, ik ben ook zeker niet boos op SD eerder op die fijne KPN. Ik heb me helemaal lam moeten bellen met de storingsdienst, tot die luie varkens een langs wilde komen.

Waar ik mij ook aan erger bij KPN:

1) Dit hoor je als je de storingsdienst belt: "Welkom bij de KPN storingsdienst, tegenwoordig kunt u uw storingen ook op internet melden" Zouden ze niet snappen dat als je niet kunt bellen ook niet kan internetten

2) Al onze medewerkers zijn in gesprek bij de storingsdienst, wanneer je ook belt (Geeft vetrouwen NOT!!)

3)Monteur snapt de aansluitingen in de meterkast niet en sluit ze na weggaan verkeerd aan.

4) :r :r :r

Iemand ervaringen met telefoneren bij UPC?

Gr Waslijn

Verwijderd

toko; de Nederlandse markt is mij bekend
Het gaat mij erom, aan te geven dat KPN zijn voorwaarden niet zou mogen moeten kunnen dicteren aan de consument, zoals vaak wel het geval lijkt. Voorbeeld: Waslijn. Ga in verzet, en blijf niet lijdzaam langs de kant toekijken hoe KPN maar ook anderen zich over de ruggen van de consument verrrijken.

Waslijn; UPC ? : van de regen in de drup
Wacht liever indien mogelijk op Wish,Cistron misschien Versapoint en vele anderen.
Pagina: 1