Toon posts:

AMD Athlon Thunderbird 900 te heet ???!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag op een tip van iemand Motherboard Monitor Gedownload om te meten hoe heet mijn cpu en kast etc... was! (omdat ie nogal heet aanvoelt) nu staat er 56 graden celsius bij sensor 1 en let op 68 graden bij sensor 2 !! (asus motherboard) mijn cpu heeft dus de hele tijd op zulke warme temperaturen gedraait ??!!! weird dus maare is dit schadelijk ? :P ik denk ut wel

Grtz from the man with the beatZzZ B-)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

niet zo mooi iig. Wat voor kooler draait er?? beetje airflow? boven de 50 graden voor een t-bird is niet echt relax.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Ligt aan Asus sensors, die meten vaak wat heter dan andere: Mijn A7V geeft ook aan dat mijn TB900@900 59 graden is:

Verwijderd

Topicstarter
nou 1tje die heel veel geluid maakt ! lol ik maak ff me compie open ik post zo weer dan om te zeggen welke cooler ik heb

Verwijderd

Topicstarter
ja maar gilles is jou achterkant ook zo heet ???? kheb een 2de verwarming !! zo heet verbrand me handen er zowat aan

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:23

BaatZ

Prullenbakker :?

mwoa die tbirds kunnen wel wat hebben hoor.
als ie maar in elk geval niet boven de 70 uit komt vind ik het altijd wel best
(hij komt rond de 69 als ik drie of vier uur heb lopen quaken, me kamer ruikt dan ook altijd naar "gebakken lucht" van zo'n computerlucht is dat :) )

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Ik had laatst 73 C. met mijn TB 1000 @ 1300.
Ik heb nu het voltage verlaagd van 1.85 naar 1.65 draait nog steeds goed en 64 C stressed. :)

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 17:30 schreef _Mr_CLuBBeR_ het volgende:
ja maar gilles is jou achterkant ook zo heet ???? kheb een 2de verwarming !! zo heet verbrand me handen er zowat aan
Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit gevoeld heb, maar als ik m'n pc aan heb wordt hier wel gauw enkele graadjes warmer...

Verwijderd

Topicstarter
kheb btw een Global Win dc 12v two ball cooler nooit van gehoord maar goed netzoals bijna alles.... made in taiwan :P hmmm ja handig he gilles ? die verwarming :P

Verwijderd

lijkt me wel meevallen die dingen kunnen wel meer hebben.

/offtopic

Geen greetz enzo in je msg maar in je sig zoals je al hebt anders gaan de modjes zeuren.

/offtopic

• tupolev141
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07-2023

tupolev141

Vlaams rund

Ach joh, das niet erg. Die van mij haalt ook 60° idle. Heb em sinds Augustus 2000 en hij werkt nog altijd. Hij staat meer dan de helft van de dag aan en soms 24h en hij vouwt proteinen. ;)

* Insert streetcred enhancing system specs and other toys here *

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:28

Jaymz

Keep on moving !

[search=Athlon heet] :)

Succes :7
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.