Ik heb dus een BSOD door dit bestandje... driverprobleem lijkt het maar ik heb alle drivers al is geprobeerd en telkens dit... wat valt eraan te doen??!!
Met onderstaande config...
welke detonators??Op vrijdag 01 februari 2002 17:11 schreef 74ThloN1000 het volgende:
Ik heb dus een BSOD door dit bestandje... driverprobleem lijkt het maar ik heb alle drivers al is geprobeerd en telkens dit... wat valt eraan te doen??!!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Ik had met de 23.XX zelf de meeste problemen , maar dit is natuurlijk voor iedereen verschillend , de 21,83 versie is bij mij nog het stabielste.Op vrijdag 01 februari 2002 17:12 schreef Damian het volgende:
[..]
welke detonators??
gebruik 23.11, zijn de meest stabie van de laatste tijd
Verwijderd
Yep Detonator Destroyer :Op vrijdag 01 februari 2002 18:09 schreef 4ThloN1000 het volgende:
23.11
21.83
en de laatste beta's
Allemaal hetzelfde...
Maar misschien was de eerste slecht en moet ik de drivbers echt compleet tot op het bot verwijderen maar hoe doe ik dit? Misschien helpt het wel... Ik had al iets gehoord van detonator killer?
Bedankt maar het proggie werkt niet deftigOp vrijdag 01 februari 2002 18:20 schreef Shaggy het volgende:
[..]
Yep Detonator Destroyer :
ftp://ftp2.gamigo.de/ftp2_3/mediaxplosion/tools/tuning/detonator-destroyer.zip
Verwijderd
Er zit een Pass en een Username opOp vrijdag 01 februari 2002 18:37 schreef 4ThloN1000 het volgende:
[..]
Bedankt maar het proggie werkt niet deftig
ja, heb hem snel op google gezocht...Op vrijdag 01 februari 2002 18:43 schreef Shaggy het volgende:
[..]
Er zit een Pass en een Username op
Heb je hem nog wel kunnen downen??