[drivers] netwerkkaart, onbekend merk etc.

Pagina: 1
Acties:

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
Hoi,

ik heb hier een oude ISA netwerkkaart liggen, wwarvan ik zo goed als geen gegevens heb. Ik heb al op FCC gezocht, maar ik kan er niks mee vinden.

FCC ID= HBQUMC900MG2

een search daarop levert niks op, als ik zoek op HBQUMC900 vind ie er wel eentje, maar dat ID is net ff iets anders. Ik heb drivers nodig voor een linux server. Iemand een idee hoe ik hieraan kan komen?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 18:13

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Is hij niet ne2000 compatible :?. Wat je anders helaas moet doen is ff naar een beurs gaan en daar voor 2 tientjes een 2com kaartje op de kop tikken werken altijd

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
hij is wel ne2000 compatible....

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 13:13
Ik had ook een netwerkkaartje war zei dat ie NE2000 compatible was. Maar onder linux kreeg ik dat pokkeding dus echt niet aan de gang. Kijk anders ff op een beurs of je een knakenkaartje kan vinden dat wel werkt.

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Op vrijdag 01 februari 2002 17:07 schreef kamstra het volgende:
hij is wel ne2000 compatible....
Als hij dat was had Windows er standaard drivers voor, anders is hij dat dus niet volledig.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 17:11 schreef caesartje het volgende:

[..]

Als hij dat was had Windows er standaard drivers voor, anders is hij dat dus niet volledig.
Nee hij is idd niet volledig ok geloof ik, zou hem eigenlijk es in een compu moeten stouwen met XP, die herkent hem vast wel....

Maar t schijnt dat ie altijd heeft gedraaid op een Win98 bak. Allen de drivers zijn pleitos.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:57

Predator

Suffers from split brain

Staat er nix op de chipset van dat ding ?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:03
Je zegt dat hij NE2000 compatible is, wel dan moet je normaal geen drivers zoeken want die zitten standaard in linux daarvoor.

Heb je het al geprobeerd :?

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 14:26 schreef G8KeePeR het volgende:
Je zegt dat hij NE2000 compatible is, wel dan moet je normaal geen drivers zoeken want die zitten standaard in linux daarvoor.

Heb je het al geprobeerd :?
hmm, da's interessante intel :) , heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk, domdom.....hmm, dan moet ik daar straks eerst maar ff mee aan de klus

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
En anders kun je inderdaad vaak drivers vinden aan de hand van de chipset-fabrikant..
Pagina: 1