Toon posts:

Beste getpaid progje?

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier op dit forum nu wel allemaal topics over die getpaid programma's tegengekomen, maar welke zijn nu eigenlijk de beste (adframe buiten beschouwing gelaten)?

Dus wat betreft: gebruiksgemak, betrouwbaarheid, $/uur, snelle uitbetaling...
Ik zoek er 1 of 2 waarmee ik zo'n 100 piek/maand kan verdienen, zodat ik de kabelkosten eruit haal.

Geen reflinks of homepages, gewoon eerlijke reakties uit eigen ervaring a.u.b.

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Je zal er toch gewoon een paar moeten proberen denk ik, het is nogal verschillend welke banners lekker draaien op een computer en welke niet. Ik had zelf problemen met spedia, en alladvantage maakt m'n comp traag. Voor mij werkt op dit moment Desktop Dollars goed. Maar kijk ook eens bij bijvoorbeeld MyEcom of Downline Club (zie m'n homepage voor uitleg) daar hebben ze nl forums die speciaal over dit soort vragen gaan.
Zelf zoek ik ook nog een goede (tijdelijke) vervanger voor Adframe.

Elessar

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Persoonlijk vind ik desktopdollars erug goed. Hoef je maar 1 keer in het half uur te klikken dus geen mouse movement.

Getpaid4 is een andere favoriet. Kan je tenminste ook tekstverwerken enz enz. En is de enige waar ik al geld van gehad heb. Voor getpaid gebruik ik zo'n fakesurf progje. (wie hem wil hebben moet ff mailen, en aanmelden onder mijn link natuurlijk ;)

Wat hebben we nog meer.........Oh ja, alladvantage, vind ik persoonlijk zwaar klote. Telt slecht en ligt er vaak uit. Ook moet je echt surfen, dus teksverwerken zit er niet bij.

Groet

p.s

NIET WEER ALLEMAAL ' KLIK OP MIJN HUISJE ERVARINGEN AUB'

Verwijderd

Oh ja dat is een goeie.
p.s

NIET WEER ALLEMAAL ' KLIK OP MIJN HUISJE ERVARINGEN AUB'
maar wel progjes aanbieden in ruil voor referals????
Voor getpaid gebruik ik zo'n fakesurf progje. (wie hem wil hebben moet ff mailen, en aanmelden onder mijn link natuurlijk
:r :r :r

beetje wazig mister xxxMaveric.

btw...klik vooral niet op mijn huissie als je info wilt :7

Verwijderd

Ik vindt Desktopdollars inderdaad ook het makkelijkst. 1 x per 30 minuten klikken, en verder heb je er geen omkijken naar.

PaidForSurf vind ik een ramp, want die laadt vaak de reclames niet, en je daadwerkelijke uitbetaling is afhankelijk van je klik-gedrag. Daarbij werkt hij bij mij niet samen met Adframe. Gaat PFS raar staan knipperen en telt hij niet door.

Getpaid laat de laatste tijd maar 1 reclame zien (vandaag Altavista) maar je moet wel vaak op de balk klikken, anders wordt je niet uitbetaald. Lekker geregeld dus. :(

Ik ben halverwege maart begonnen met die geld-banners, dus ik heb nog geen cheques ontvangen. Zodra ik die ontvang, zal ik ze scannen en op mijn website zetten.

Groetjes
Henny

Verwijderd

De allerbeste vind ik PaysStation van PaysU. Dat ding is onbehoorlijk stabiel en slaat geen seconde over. Vele Amerikaanse AllAdvantage fans richten hun neus nu naar PaysU.

PaysU is nu nog in beta. Vanaf volgende maand kan iedereen dat ding binnensleuren. Voorlopig ff afwachten ook wat ze met de payrates gaan doen. Ze hebben geleerd van AllAdvantage en willen problemen voor zijn. Voorlopig is dit mijn numero uno.

• xxxMaverick
wolfman:

1 Het is xxxMaverick niet xxxMaveric
2 Elke thread zit jij te zeiken over je huisje, 1 keer je refferal aanbieden ok, maar alles vervuilen met die onzin ?? :( :(
3 Knipoog niet gezien?? was dan ook sarcastisch bedoeld........ ;)
4 sukkel, ga aub werken ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik had dus een paar van die banners al eens uitgeprobeerd, maar ik had geen zin om dat lang te doen en vervolgens niks te krijgen.
De progjes die jullie aanraden betalen echter niet gek veel uit of zijn daar erg onduidelijk over.
Maar goed, ik zal er nog eens een paar proberen.
Bedankt.

Eerlijk gezegd hoop ik dat adframe terugkomt en ook officieel voor kabel komt.
Verder wacht ik nog steeds totdat ik de bar van crew-design kan downen ($1,25/uur lijkt me toch sterk...).

• elessar
  • Laatst online: 02-04-2024
Ja je moet niet verwachten dat je er veel mee kunt verdienen... je hoeft er in feite ook niets voor te doen. Zie het als een klein extraatje - als je gewoon een baan hebt is het natuurlijk niet de moeite. Maar voor een scholier/student is het nog leuk.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

bwaaahaahaa :) :) :)

ach xxxMaveriCK..ik zit op tweakers terwijl ik WERK. met me poten op een bureau internetten,kletsen,roken en koffie zuipen.
Kortom ik zit in de IT ;)
veel verdienen ...weinig uitvoeren :)
paar ruggen in de maand voor niets doen...vervolgens ook nog een vette netto bonus van 2 ruggen in de 3mnd pakken omdat ik wel eens wat langer als 8 uur zit te netten. luxe station wagon..om ehhh..eigenlijk voor de beenruimte (ik vervoer never wat met dat ding). en ik krijg ook nog eens 2 ruggen bonus als ik iemand zover krijg dit werk ook te willen doen.

vervolgen heb ik een fantastische lieve,knappe en geile vriendin. die wondconsulente is(vraag me niet wat het is ?? maar het schuift bijna 3 ruggen netto in de maand!!!

Van me homepage kunnen we op vakantie in een 4 sterren hotel (suite !!!)

en ik heb een groot huis waar ik Maar 650 piek in de maand voor betaal.

Kortom een sukkel zou ik mezelf nou niet echt noemen :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Als je naar topic genaamd Alladvantage,surfjerijk of geld voor surfen gaat kijken terwijl je weet dat je je ergerd aan mensen die hun geld page aan de man proberen te brengen....dan ben je pas een sukkel. als je er aan ergerd kijk dan niet...en BTW ik ben tenminste niet zo erg dat ik een directe link plaats of mijn homepage link direct naar een sign-up page link. en ik gebruik het HUISSIE meestal als iemand vraagt naar money makers!!! is een stuk makkelijk om hem het te laten zien dan dat je uit moet gaan leggen.

kortom...als ik in een onderwerp als...hoe snel is casema.. oid me home page ga aanprijzen, zou ik je gelijk geven. Maar als ik of wie hier dan ook het doet in een topic als..wat is de beste money maker?.. Moet je gewoon je muil houden of anders die zeikende lamers op hardware-one joinen.\\

hoe oud ben je eigenlijk 80 ofzo???

• The hunting Hunter994
  • Laatst online: 22-03-2023
En deze keer ben ik het helemaal met Wolfman eens (al vind ik nog niet dat je andere tweakers moet gaan afzeiken, maar dit was zelfverdediging volgens mij >:)).

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

Verwijderd

Ik ben wel aan vakantie toe, eigenlijk. Weet iemand nog een leuk huisje?

Verwijderd

Topicstarter
Uhm, Wolfman, kun je van DIE homepage op vakantie?
Ok...

Verwijderd

ok ok niet van de homepage, maar wel van me referals. ik ben datacheerings medewerker . dus bij elk nieuw bedrijf waar ik kom begin ik de eerste dag al met SP en ALL bar op me pc te installeren. mensen vragen wat het is ik leg uit..en hopla... Referals!!!

en op één of andere manier werkt die page prima. gewoon simpel met een kleine uitleg.
En het onderhoud kost bijna geen tijd..alle uitleg + banner zijn gewoon gifjes..als ik iets niet meer nodig heb hoef ik er maar 1 gifje af te dumpen en klaar.

en ok om eerlijk te zijn had ik dit jaar ook een paar x een prijsje in die elotto. Dat geld mag ik eigenlijk niet meetellen natuurlijk..Kan er heus wel een heftige flash page oid van maken..maar ja geen tijd.

(als ik nog langer achter de PC zit maakt me vriendin me af ;) ;) ;))

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Wolfman, je bent echt geweldig. :r
Als je je echt zo blijft opstellen in de IT ga je vanzelf een keer op je muil.

Je ben aan je post te zien niets meer dan een beginnende loser.

Waarom praat je zo opschepperig over je vriendin ? Je komt wat tekort blijkbaar ?
Ik schat je zo rond de 16 jaar (mag je toch al brommer rijden ;)).

• HGM
  • Niet online

HGM

welke zichzelf respecterende it-er heeft nu een e-mail adres bij hotmail...

• K-2SO
Dat zeg ik. :+

Verwijderd

1)nee ik ga niet op me bek...want het werk dat gedaan moet worden is af!

2)mijn vriendin is een lekker ding..en ik kom zeker niets te kort! (Tip:als jij niet zo over je vriendin denkt zou ik dat nooit tegen haar zeggen als ik jou was)

3)Iemand met een beetje IQ zou kunnen weten dat een station wagon een soort AUTO is en dus ben ik hoogstwaarschijnlijk ouder dan 18.

BTW beetje dom ,iemand afkraken op een post terwijl je hem niet eens goed leest!!!

P.S als je wilt wil ik ook nog wel een plaatje voor je posten van een station wagon. Kan je er alvast een beetje over dromen..voorals je zelf oud genoeg ben om je rijbewijs te mogen halen ;)

Dat mailadres is om spammen tegen te gaan (Zou een beheerder beter moeten weten SERUM..nooit je mailadres op een openbare site plaatsen.. BTW..je zegt nou wel dat ik opschep..maar heb je je eigen profile wel eens gelezen....botjebouwen en jetskien (vind me persoonlijk ook een beetje patserige overbodige info)

oh..ennehh als jij veel te doen heb op je werk moet je s een paar experts je netwerkje laten automatiseren !!! het doel van beheren bij ons is een omgeving te creeren waaraan je zo weinig mogelijk onderhoud aan hoef te plegen !!

• xxxMaverick
wolfman:

gaap, je bewijst wel weer wie nu de sukkel is.........Wat kan het mij nou schelen wat je verdient, misschien is je vriendin wel zo lelijk als een hond, weet ik veel......kan me niet echt boeien...........

IT laat me niet lache, ik dacht dat daar mensen met hersens zaten....... :( :(

p.s

80?? komt in de buurt ja ;)

Verwijderd

Ok dacht al dat je seniel was.

en oké..ik ben dom.

beter dom,rijk en gelukkig
dan slim,sloeber en een ouehoer

• K-2SO
Wolfman:
Je zet jezelf voor lul en brengt je geloofwaardigheid alleen maar naar 0.

PS. De AUTO (Dus geen bouwvakkers-station) die ik rijd zal jij wel niet halen met je functie.

• K-2SO
Dan nog even over die profile ...
Die bestaat dus om te vertellen waar je je zoals mee bezig houdt in je vrije tijd.
Is dus niet patserig ofzo, ook al heb je dat idee.

In jouw geval zou ik hem ook maar leeg laten dus.

Verwijderd

ha ha ..zo aan je info te zien hebben we de zelfde functie !!! en die station van mij zie je een bouvakker niet mee rijden hoor!
Dat vind zelf een bouvakker zonde van de bekleding.

• K-2SO
dom,rijk en gelukkig
slim,sloeber en een ouehoer
Anders zet je dit in je profile :)
Het eerste deel verwijst naar je opschepperige gedrag.
Het tweede deel naar je ware identiteit !

Blijf je toch anoniem en heb je jezelf goed omschreven.

• xxxMaverick
Serum> en gelijk heb je! :) :) :)

Verwijderd

Ehhm ik volg dit gezellige postje nou al een tijdje..en om eerlijk te zijn is tie Wolfman idd snel op z'n teentjes getrapt.

Maar door mijn ervaring als beheerder moet ik eerlijk zeggen dat ik de opmerking van de omgeving (netwerk neem ik aan) toch wel een hele snuggere vind. en als beheerder zijnde zou serum dat moeten weten..anders zou ik je op mijn afdeling niet als beheerder hoeven.

ik denk dat Maverick en serum gewoon het type superzeikerts zijn die (jammergenoeg) overal opduiken..slecht sexleven overwerkt.en dit vervolgens op het internet op anderen gaan afreageren(een soort cybersex,maar dan anders ;) )

sorry mensen, maar ik ga met Hunter mee..ik begrijp wolfjes standpunt wel denk ik. en Catman doet het ook gewoon af met een grapje..zoals het hoort...maar dan komt er altijd weer een meeloper als serum die mee gaat oh-en.

So nu bemoei ik me er niet meer mee. kmoest het gewoon weer even eerlijk maken want 2 tegen 1 is zeer oneerlijk in mijn ogen.

Ok BESTE GETPAID PROGJE (zonder te spammen)
Wie oh wie geeft gewoon antwoord op zoelk1 z'n vraag.

btw. ik heb ook een hotmail adres net als een paar miljoen andere mensen..so what?

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Ongelofelijk. Kunnen jullie je reputatie ruzies niet ergens anders uitvechten??

zoelk> de meningen verschillen uiteraard. Misschien moet je er zelf een paar proberen, of surf een beetje rond naar mensen die ze op een site vergelijken. Een definitieve keuze kan ik zo niet geven.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik probeer er wel een stel.
Jammer dat deze topic een beetje verpest is door gasten die duidelijk aandacht nodig hebben...

• xxxMaverick
Heeft niks met aandacht te maken, als die *(&@()$&()@* lui nou eens ophouden met die *U#*(@@_( huisjes was er niks aan de hand :( :( :(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:36

Floor-is

5.2

Ik ga me er ook nog (heel) ff mee bemoeien:

Liever dat ze je verwijzen naar hun "huisje" dan een verborgen SPAM aanbieden.

Ennuh als jullie tegen elkaar aan willen lopen zeiken, doe dat lekker op ICQ (of in het onzin forum), dan hoeven wij dat tenminste niet mee te maken...

BATS (copyright van iemand anders, vastwel)

Qua goede banner-verdiensten:
AllAdvantage en Spedia hoef je alvast niet meer te proberen, die zijn TRAAG. Dus zoek het ergens anders, sorry kan je ook niet verder helpen.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Als bij mij wat van die dingen goed lopen ga ik lekker ook met zo'n huisje overal posten hehehe :) :) :)
Beter dan spam inderdaad, maar die huisjes worden ook wel een beetje irri als het steeds van dezelfde mensen afkomt.

• xxxMaverick
Jongens ff duidelijkheid. Dat huisje is inderdaad beter dan spam maar om het OVERAL neer te zetten en het liefst nog 3x bij 1 onderwerp, daar word ik echt ziek van :( :( :( :( :( :(

• K-2SO
Sorry guyz maar ik moest gewoon even reageren op die opschepperige uitspraken van deze 2 omgeschoolde bouwvakkers :)

'Wolfman' en 'chrusher':
De IT sector is meer dan slapen en internetten alleen, zo niet ga dan maar eens op zoek naar een echte uitdaging.

En verder weet ik niet wat sex hier nu weer mee te maken heeft chrusher maar ik gegrijp dat dit voort vloeit uit een van je frustraties ? Geeft niet joh, ook jouw tijd komt nog wel ... :+

I'm out ...

• The hunting Hunter994
  • Laatst online: 22-03-2023
Iedereen uitgeschreeuwd??? Mooi! Dan kan wat mij betreft deze topic nu gesloten worden.

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

Verwijderd

Ik heb nooit gezegd dat het aleen maar internetten enz was...zoals Wolfman al zei.

LEZEN VOOR DAT JE IETS POST.>> http://www.pearle.nl

maar ik kan me voorstellen als je beheerder bij een 10 mans advacaten kantoor oid bent dat je inderdaad weinig te doen hebt.

En ik ga zeker geen nieuwe uitdaging aan dat doe ik al 30 jaar. Dus ga me alsjeblieft niet de les zitten lezen...mannetje!
(volgens mij weet je niet eens wat IT betekent...want het lijkt te veel op IQ en dat zal je zeker niet snappen!!!!

• K-2SO
Ik heb nooit gezegd dat het aleen maar internetten enz was...zoals Wolfman al zei.
LEZEN VOOR DAT JE IETS POST.>> http://www.pearle.nl
Inderdaad, mensen van jou leeftijd zorgen voor de nodige hits op deze site ? :)
maar ik kan me voorstellen als je beheerder bij een 10 mans advacaten kantoor oid bent dat je inderdaad weinig te doen hebt.
Wat een onzin ...
En ik ga zeker geen nieuwe uitdaging aan dat doe ik al 30 jaar.
Dus is een nieuwe uitdaging misschien wel wat voor je.
Dus ga me alsjeblieft niet de les zitten lezen...mannetje!
*GAAP* Ik krijg het gevoel dat ik aan het discussieren ben met zo'n oude dikke grijze UNIX aap ? Get a life !
(volgens mij weet je niet eens wat IT betekent...want het lijkt te veel op IQ en dat zal je zeker niet snappen!!!!
Als ik je posts eens doorneem zie ik in ieder geval dat ik nog ver boven het IQ van jou blijf. ;)

Nog eens *GAAP!*

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Serum en Wolfman:

Ga ff lekker elkaars hotmail account spammen en bomben!! Ga niet hier jullie kinderachtige gedrag lopen vertonen! Jullie zitten allebei in de IT (me2 :P) en de 1 heeft het wat verder geschopt dan de andere en de ene is wat ouder dan de andere, maar ga daar niet over lopen opscheppen cq. elkaar afkraken. grow up dudes!

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

kwam ff iets tussen door .

Verwijderd

HallOOO,

ik was al een tijdje gekapt.hè ...als mensen gaan janken geef ik ze hun gelijk maar gewoon

Dus spreek lekker de rest tie doorgaat aan, ik heb één x commentaar op xxx z'n gedrag gepost. omdat hij in de helft van z'n posts mensen af aan het zeiken is in topics die hem blijkbaar zelf niets intereseren. en vervolgens zelfdat gene doet waar die andere voor afzeikt. En vervolgens gaat tie ineens als een puber in de verdedeging...zelf als ik weer normaal met het topic door wil gaan. blijft tie zeiken...Ja hoor es ik ben nou eenmaal een Rotterdammer en ik heb er een bloed hekel aan als mensen zich met andermans gedrag bemoeien...Als ik op me werk wil internetten moet je gewoon je Tiefus muil houden en je er niet mee bemoeien.tenzij je me baas bent!!! Ik ben zeer gelukkig met mijn leven en Julie zijn waarschijnlijk al zo door de maatschappij verwaand dat je denkt dat iedereen aleen maar gelukkig kan zijn als ze volgens julie levenspatroon leven...Je bent toch GVD geen jehova ofzo ..die hier op tweakers ff iedereen komt vertellen hoe ze hun leven MOETEN leiden. EN chrusher kap jij ook alsjeblieft..ik en xxx hadden ook al geen reply meer gestuurd en nou ga jij nog ff verder. Die zielige serum stopt toch niet voordat tie het laatste woord heeft gehad.

Nog één(2) klein dingetje..ehh serum jij zegt dat jou IQ hoger is dan dat van chrusher..maar ten eerste :het laagste dat je kan doen is iemand op uiterlijk of leeftijd beledigen..echt Zielig loezers gedrag!!!..ten tweede : als chrusher zegt dat tie al 30 jaar lang nieuwe uitdagingen aan gaat ..antwoord jij met ..Dus is een nieuwe uitdaging wel iets voor je???? dat is de 2e x al dat je vuilnisbak opentrekt zonder iets goed te lezen.. en je kent misschien dat spreekwoord over die ezel wel?? :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

[/off topic]

Verwijderd

Leuke discussie, maar wat is nou het beste getpaid progje? :)

Verwijderd

Beste getpaid progje is PaysU!

Kan iemand nu in godsnaam een slot op dit topic gooien?!

• xxxMaverick
Zullen we weer vriendjes worden Wolfman? :) :)

Verwijderd

ik vind cashsurfers ook zeer goed, je moet wel je muis bewegen en 1x per uur op een knop duwen. en ze betalen ook niet bar veel, maar werkt wel altijd, en als je maar lang genoeg aan hebt staan verdien je toch wel 100 per maand. Verder zijn er nog een heleboel progjes om de beveiligingen bij cashsurfers te omzeilen, als je ze wilt hebben mail je maar.

Verwijderd

sgoe :) :)

Nou c en s nog !!
dan ken het topic weg.

• K-2SO
*GAAP*
Ik blijf bij m'n standpunt.
En Wolfman, even wat anders. Ik dacht dat je in de IT toch ook nederlands moest kunnen schrijven ?
Verder komen je argumenten vrij dom over maar dat is weer een ander verhaal.

Ik zal er nu maar over ophouden ok ?
Het is niet dat ik mijn gelijk wil hebben maar ik zal altijd m'n standpunt verdedigen en dat is heel wat anders. :)

Verwijderd

Ja xxx kapt het normaal af Wolfman ook en die andere knurft moet toch nog ff het laatste woord hebben. nog even gauw iemand afzeiken dat hij dom argumenteerd en wat heeft jou standpunt nou in godsnaam met Wolfman z'n taalgebruik te maken...niets helemaal niets..kortom is gewoon zeiken.

Dat is mijn standpunt ;)

(zullen we een pooltje maken dat hij hier toch nog op terug gaat komen ipv ermee te kappen :) :) :) :) )

ok..EINDE TOPIC

• K-2SO
Over het laatste woord gesproken ... :+
Pagina: 1