bwaaahaahaa
ach xxxMaveriCK..ik zit op tweakers terwijl ik
WERK. met me poten op een bureau internetten,kletsen,roken en koffie zuipen.
Kortom ik zit in de IT
veel verdienen ...weinig uitvoeren
paar ruggen in de maand voor niets doen...vervolgens ook nog een vette netto bonus van 2 ruggen in de 3mnd pakken omdat ik wel eens wat langer als 8 uur zit te netten. luxe station wagon..om ehhh..eigenlijk voor de beenruimte (ik vervoer never wat met dat ding). en ik krijg ook nog eens 2 ruggen bonus als ik iemand zover krijg dit werk ook te willen doen.
vervolgen heb ik een fantastische lieve,knappe en geile vriendin. die wondconsulente is(vraag me niet wat het is ?? maar het schuift bijna 3 ruggen netto in de maand!!!
Van me homepage kunnen we op vakantie in een 4 sterren hotel (suite !!!)
en ik heb een groot huis waar ik Maar 650 piek in de maand voor betaal.
Kortom een sukkel zou ik mezelf nou niet echt noemen
Als je naar topic genaamd Alladvantage,surfjerijk of geld voor surfen gaat kijken terwijl je weet dat je je ergerd aan mensen die hun geld page aan de man proberen te brengen....dan ben je pas een sukkel. als je er aan ergerd kijk dan niet...en BTW ik ben tenminste niet zo erg dat ik een directe link plaats of mijn homepage link direct naar een sign-up page link. en ik gebruik het HUISSIE meestal als iemand
vraagt naar money makers!!! is een stuk makkelijk om hem het te laten zien dan dat je uit moet gaan leggen.
kortom...als ik in een onderwerp als...hoe snel is casema.. oid me home page ga aanprijzen, zou ik je gelijk geven. Maar als ik of wie hier dan ook het doet in een topic als..wat is de beste money maker?.. Moet je gewoon je muil houden of anders die zeikende lamers op hardware-one joinen.\\
hoe oud ben je eigenlijk 80 ofzo???