Ik ben net begonnen met een beetje klooien met image functies in PHP. Het lukt me al om wat op het scherm te toveren, maar ik wil eigenlijk iets maken met de image functions en daarna het opslaan op de server. Dus niet direct in de browser een plaatje te voorschijn toveren. Dit is wat ik geprobeert heb:
Wat hij nu doet is alleen een 1 in het bestand zetten. Ik heb ook al fwrite($fp, $im); geprobeert alleen dan zet die Resource Id #1 neer. Ik heb dus een functie nodig die het omzet naar een binaire string. Ik heb al een beetje gezocht in tutorials en in de manual.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
| <? $im = @ImageCreate (100, 50) or die ("Cannot Initialize new GD image stream"); $background_color = ImageColorAllocate ($im, 0, 102, 204); $fp = fopen("/../../test3.png", "w"); fwrite($fp, ImagePng($im)); ?> |
Wat hij nu doet is alleen een 1 in het bestand zetten. Ik heb ook al fwrite($fp, $im); geprobeert alleen dan zet die Resource Id #1 neer. Ik heb dus een functie nodig die het omzet naar een binaire string. Ik heb al een beetje gezocht in tutorials en in de manual.