Cistrons ADSL-site vernieuwd!

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Voor de geinteresseerden die het nog niet gezien hebben: sinds 31 mei is http://www.cistron-telecom.nl vernieuwd, er staat nu meer en concretere info over ADSL. O.a. dat er standaard een dynamisch IP wordt gegeven en dat je voor eenmalig 75 piek een statisch IP kunt krijgen. Ook wordt als feature van het ADSL-pakket een backup dialupaccount genoemd!
Ik vind het een mooie en overzichtelijke site moet ik zeggen.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Hmm ziet er idd leuk uit. Hier in Gouda komt het ook binnenkort. 1 augustus I can't wait. Die 75.- ken me niks interesseren >:)

DIT IS MIJN WEBSITE

• EnEmA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 12:56

EnEmA

Worst

Gdv. ik kan hier weer tot volgen jaar wachten ofzo.. 't is igg al in combinatie met isdn, m'n vader ook weer blij anders had ie die centrale van 1100,- weg kunnen flikkeren..

Een koe is geen kangaroe

Verwijderd

he havana ik woon ook in Gouda en zit met smart te wachten op Cistron MAAR er staat op hun site dat allerlei externe factoren vertraging kunnen opleveren....... Alhoewel Cistron het zich niet kan veroorloven om slechte timingen te geven, laat staan slechte service. Maar bij Cis. geven ze tenminste een datum bij KPN hebben ze het over medio :(

btw. zit er op dat blue pakket nou een datalimiet?

• EnEmA
  • Laatst online: 21-05 12:56

EnEmA

Worst

Bij dat Blue pakket zit een fair use policy toch? dat is geen limiet maar je moet ook weer niet _te_ veel laden..

Een koe is geen kangaroe

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Fair use zegt verder ook niet veel: op de site van XS4all wordt ook over een fair use policy gesproken: precieze details kunnen ze niet geven, maar er staat bij dat wel vast staat dat een maandelijkse download van 10 GB niet onder fair use valt.
Niet cool dus, want natuurlijk neem je ADSL o.a. om veel te downen. Als iemand een idee heeft wat 1 GB aan dataverkeer voor een provider kost, dan hoor ik dat graag.
Over de externe factoren: ik denk dat de KPN de belangrijkste vertragende externe factor is. En als ik pech heb dan kan Cistron ook alleen ADSL aanbieden op de plekken waar KPN het doet (vanwege de centrales). :(

Verwijderd

Weet iemand misschien of je met CISTRON ook even goedkoop als tele-2 of budget phone naar het buitenland kan bellen.
Bij UPC bijvoorbeeld zit je aan hun hoge tarieven vast, en kan je niet carrier select bellen.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Voor zover ik weet zit je aan de Cistron tarieven vast, maar deze liggen lager dan de tarieven van KPN.

Overigens moet je met overstap naar Cistron er wel rekening mee houden dat je al een jaar een KPN aansluiting moet hebben, contractduur bij KPN is nl. minimaal een jaar, en die moet je dus door betalen.
Voor mij betekent het zelfs dat ik eerst een KPN aansluiting moet nemen, deze dan over kan laten zetten naar Cistron, en naast mn Cistron abo nog een jaartje KPN kan blijven betalen.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

zero

1 heb even naar tarieven gekeken. Bijv. Rusland
'cistron' 1617 f0.89
cistron adsl f0.80
budget phone 1684 f0.59

2 misschien kun je een aansluiting overnemen van iemand?

3 Ik heb nu isdn
Ik heb de site gelezen en vind het moeilijk kiezen tussen ISDN2 en ADSL. Er is nogal een prijsverschil. Voor f88 dus isdn2 met één analoge lijn. adsl f150 en adsl + isdn = f170

4 Heb ook gehoord dat ik eerst moet teruggaan naar analoog bij kpn, voordat ik een cistron-isdn2 of adsl kan laten aansluiten.
Dit zal wel weer één van de vele kpn-opta regels zijn.

5 Al met al redelijk verwarrend, vooral ook wanneer je veel goedkoop naar het buitenland wil bellen.

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
N.a.v. mijn laatste opmerking: in cistron.telecom staat dit:
">Kreeg vandaag post van KPN dat mxstream beschikbaar is in mijn wijk. Is het
>dan ook mogelijk om een adsl-verbinding via cistron te nemen??

nee, wij rollen ons eigen netwerk uit, en soms zijn we ergens
eerder en soms later dan KPN. Op onze website krijg je
een _indicatie_ als je je postcode invult..."

• -=KGK=-
  • Laatst online: 15:45
Betaal ik bij Cistron ook nog aparte tikken voor gewoon telefoon verkeer of is dat inbegrepen?
En zoja wat is het prijsverschil met $$KpN?$$
Greetz KGK :)

Verwijderd

Bij ADSL is al je internetverkeer inbegrepen in de prijs.
Daarnaast komen je gewone belkosten er bij. Gratis kleppen met tante Truus in Lutjebroek is er dus niet bij.

De prijzen van belkosten staan ergens op de cistron site. Ga lekker zelf effe kijken. http://www.cistron-telecom.nl of http://www.cistron-telecom.nl/producten_index/1617/CarrierSelect/edit.1617tarieven.shtml

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:36

Floor-is

5.2

Gratis kleppen met Tante truus behoort wel tot de mogelijkheden. Er is immers bellen via internet! (En als tantetje ook ADSL heeft, ga je toch lekker video-phonen? Webcammetje aan, microfoontje erbij en klaar is klara.

Bericht hierboven

Verwijderd

Met www.hottelephone.com ofzoiets kan je toch ook bellen??

• WoyBoy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 09:07
Pagina: 1