Ik wordt een beetje ziek van die banner services, die veel beloven maar die als het er op aan komt niet betalen, zijn er mensen die nou echt een banner service hebben draaien die ECHT werkt. OF zijn er nog alternatieven voor Adframe of Alladvantage
Spedia is er zo eentje. Ik heb daarvan al verschillende cheques gezien. Ik zelf heb er nog geen ontvangen. 
DesktopDollars ziet er ook wel betrouwbaar uit.
Maar klik maar op m'n huisje, daar staan nog wel meer van dat soort services met info.
DesktopDollars ziet er ook wel betrouwbaar uit.
Maar klik maar op m'n huisje, daar staan nog wel meer van dat soort services met info.
Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.
Hunter, jij reageert echt bij ALLE topics hierover he? en dat 'klik ff op mijn huisje' wordt ook DONDERS irritant nu

En hoe weet jij dat desktopdollars betrouwbaar is??? heb je er al geld van gezien dan? kan bijna niet, ze zijn net begonnen........klote spam.....
En hoe weet jij dat desktopdollars betrouwbaar is??? heb je er al geld van gezien dan? kan bijna niet, ze zijn net begonnen........klote spam.....
hele diepe zucht.......
eigelijk bedoelde ik jou ook
eigelijk bedoelde ik jou ook
Je hebt de beste, LookIIs: Alladvantage
'k Hou al op!!! 
Ik zeg niet dat DesktopDollars betrouwbaar is, maar dat het er betrouwbaar uitziet.
Ik zeg niet dat DesktopDollars betrouwbaar is, maar dat het er betrouwbaar uitziet.
Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.
Verwijderd
Omdat ik zelf ook niet weet welke betrouwbaar zijn en welke niet, ben ik er maar gewoon aan begonnen. O.a. met Alladvantage, spedia, Adframe, Getpaid4, Desktopdollars, en Cashsurfers. Als ik cheques van die bedrijven krijg, zal ik ze scannen en op mijn website zetten op de geld-pagina. Ik verwacht van Getpaid4, Alladvantage en Adframe volgende maand een cheque.
Groetjes
Henny
Groetjes
Henny
Verwijderd
Ik heb gelukkig al een cheque van Spedia ontvangen :-))
Kijk maar op http://www.pecuniaweb.com
Groetjes Roald.
Kijk maar op http://www.pecuniaweb.com
Groetjes Roald.
Verwijderd
Ik ben ook maar gewoon begonnen om te kijken wat wel en niet goed werkt. (zonder cheat proggies)
De eerste die ik probeerde was all advantage maar dat is niks voor mij want ik ben zwaar irc verslaafd dus actief surfen zit er voor mij niet in.
Toen heb ik adframe geprobeerd, werkt erg goed (al hebben ze de laatste week wat problemen maar het werkt nu ook weer) en betaald in NLG. Ook is het bannertje mooi klein en kun je hem overal neerzetten.
Daarnaast heb ik Getpaid4 gedaan. In het begin telde hij maar 1% van mijn uren maar de laatste tijd telt hij goed. Alleen is hij vaak bezig met onderhoud.
Toen werd ik getipt op opinionbar. Opzich wel een leuk programmatje maar ze hebben te weinig advertenties dus bij 5 euro stopte bij mij de teller. Er is ook slechts een maximum van 12,5 euro en je krijgt het met een cheque dus geen aanrader.
Toen heb ik desktopdollars maar weer eens geprobeerd (3 keer vergeefs geprobeerd in te schrijven) en die is ook erg relaxed. Je hoeft niks te doen behalve 1 keer in het half uur op continue te klikken.
Mijn aanraders zijn dus Adframe, Getpaid4 en Desktopdollars (alleen qua programma want of ze betalen weet ik nog niet)
De eerste die ik probeerde was all advantage maar dat is niks voor mij want ik ben zwaar irc verslaafd dus actief surfen zit er voor mij niet in.
Toen heb ik adframe geprobeerd, werkt erg goed (al hebben ze de laatste week wat problemen maar het werkt nu ook weer) en betaald in NLG. Ook is het bannertje mooi klein en kun je hem overal neerzetten.
Daarnaast heb ik Getpaid4 gedaan. In het begin telde hij maar 1% van mijn uren maar de laatste tijd telt hij goed. Alleen is hij vaak bezig met onderhoud.
Toen werd ik getipt op opinionbar. Opzich wel een leuk programmatje maar ze hebben te weinig advertenties dus bij 5 euro stopte bij mij de teller. Er is ook slechts een maximum van 12,5 euro en je krijgt het met een cheque dus geen aanrader.
Toen heb ik desktopdollars maar weer eens geprobeerd (3 keer vergeefs geprobeerd in te schrijven) en die is ook erg relaxed. Je hoeft niks te doen behalve 1 keer in het half uur op continue te klikken.
Mijn aanraders zijn dus Adframe, Getpaid4 en Desktopdollars (alleen qua programma want of ze betalen weet ik nog niet)
Verwijderd
M'n vriendin en ik hebben nu beiden bij AllAdvantage meer dan fl.100,- bij elkaar (ieder dus). Als het goed is ontvangen we volgende maand dus 2 cheques...
Ik ben erg benieuwd.
Ik ben ook benieuwd naar Adframe...
Ik ben erg benieuwd.
Ik ben ook benieuwd naar Adframe...
Als je Alladvantage kiest is dit een makkelijke manier om aan referal's te komen:
http://www.refercentral.com
http://www.refercentral.com
Verwijderd
Ik heb al cheques ontvangen van spedia, paidforsurf, cashsurfers, desktopdollars en getpaid4. Ik verwacht nog deze maand cheques van alladvantage en surf2web.
Ik heb trouwens al de cheques van cashsurfers, spedia en getpaid4 ingewisseld en gewoon betaald gekregen.
Schrijf dus in ieder geval bij deze bedrijven in.
Ik heb trouwens al de cheques van cashsurfers, spedia en getpaid4 ingewisseld en gewoon betaald gekregen.
Schrijf dus in ieder geval bij deze bedrijven in.
Verwijderd
Als je een Viewbar zoekt die ook tijd bijhoudt als je niet surft, dan is er naast DesktopDollars ook nog PaysU. Hun bar werkt ook als je andere dingen zit te doen dan te surfen.
De volledige versie van die bar komt hier pas volgende maand uit. Ik heb meegedaan met hun betatest en ik moet zeggen dat hun PaysStation de meest stabiele Viewbar van de wereld is. Ik heb echt geen enkel probleem gehad. Voordeel van paysu is nog meer dat ze electronisch gaan betalen, hoewel ze de eerste keer per cheque uitbetalen.
Wel krijg ik deze maand een cheque van ze, van dik 80 Euro.
Dat is trouwens de tweede keer dat ik betaald krijg van PaysU. In november won ik een prijsvraag. Toen kreeg ik 150 piek in cash toegestuurd!
Verder heb ik betalingen gehad van AllAdvantage, Spedia en AllCommunity. Scans staan op mijn homepage onder Get Paid To Surf.
Ik geloof trouwens ook dat de Viewbar van Valuepay ook tijd telt als je niet surft, maar hang me daar niet aan op. In ieder geval blijft het lampje groen als ik een mailtje type of zo.Dat kreng heet pIggy, maar is wel een van de mooiste Viewbars. Hoe je hem officieel krijgt staat op mijn homepage.
De volledige versie van die bar komt hier pas volgende maand uit. Ik heb meegedaan met hun betatest en ik moet zeggen dat hun PaysStation de meest stabiele Viewbar van de wereld is. Ik heb echt geen enkel probleem gehad. Voordeel van paysu is nog meer dat ze electronisch gaan betalen, hoewel ze de eerste keer per cheque uitbetalen.
Wel krijg ik deze maand een cheque van ze, van dik 80 Euro.
Dat is trouwens de tweede keer dat ik betaald krijg van PaysU. In november won ik een prijsvraag. Toen kreeg ik 150 piek in cash toegestuurd!
Verder heb ik betalingen gehad van AllAdvantage, Spedia en AllCommunity. Scans staan op mijn homepage onder Get Paid To Surf.
Ik geloof trouwens ook dat de Viewbar van Valuepay ook tijd telt als je niet surft, maar hang me daar niet aan op. In ieder geval blijft het lampje groen als ik een mailtje type of zo.Dat kreng heet pIggy, maar is wel een van de mooiste Viewbars. Hoe je hem officieel krijgt staat op mijn homepage.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()