Moet ik dit doen of niet? Het klinkt aanlokkelijk, allemaal, ik ben nu bezig me aan te melden voor AllAdvantage. Wie deelt zijn ervaringen met mij, en wie weet nog meer goede dergelijke diensten?
Kijk voor veel info daarover maar ff op mijn homepage, dus dat huisje.
Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.
Verwijderd
Wat mij betreft doen! Ik heb in de loop der tijd aardig wat opgebouwd aan referrals en verdiensten. Als AllAdvantage niet teveel tegen valt deze maand kan ik inkomsten tegemoet zien van 3000 (drieduizend) piek per maand.
Daar heb ik wel een jaar voor moeten bikkelen. Toch zijn verdiensten van minimaal 100 piek voor elke beginneling haalbaar. Vanaf daar wordt het langzaam meer, als je maar (veel!) geduld en doorzettingsvermogen hebt.
Mocht Hunters pagina tegenvallen klik dan ff op mijn huisje
Daar heb ik wel een jaar voor moeten bikkelen. Toch zijn verdiensten van minimaal 100 piek voor elke beginneling haalbaar. Vanaf daar wordt het langzaam meer, als je maar (veel!) geduld en doorzettingsvermogen hebt.
Mocht Hunters pagina tegenvallen klik dan ff op mijn huisje
You're welcome!
Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.
HOU TOCH EENS OP OVER DIE HUISJES!!!!!!!!! GA WERKEN STELLETJE )(@)(*@*__
Maverick> zullen we de huissies bombarderen?
klont> Kijk, dat is nou een subliem idee
Als ze nou een mooie viewbar voor linux zouden hebben.. Binnekort wine maar is installeren, ik kan 't geld nu wel gebruiken
Een koe is geen kangaroe
Verwijderd
Met Linux kan je die betaalde emailtroep doen. De verdiensten gaan wel niet zo hard, maar je bent er ook nauwelijks tijd aan kwijt.
Daarbij kun je ClickDough proberen. ClcikDough's betalende window is niets meer dan een pop-up versie van je browser. Ik heb alleen geen flauw benul of die werkt met Netschaap. Probeer het uit, dan merk je het wel.
NIET OP MIJN HUISJE KLIKKEN!
Dat mag niet van xxxMaverick en consorten.
Daarbij kun je ClickDough proberen. ClcikDough's betalende window is niets meer dan een pop-up versie van je browser. Ik heb alleen geen flauw benul of die werkt met Netschaap. Probeer het uit, dan merk je het wel.
NIET OP MIJN HUISJE KLIKKEN!
Dat mag niet van xxxMaverick en consorten.
catman> blij dat je het begrepen hebt........
LOL 
Tikkie, jouw huisje is hem!
Tikkie, jouw huisje is hem!
Op mijn computer werken ze geen van allen... Tot voor kort was Adframe de dnige die nog enigszins het gervoel gaf te werken, maar die is nu ook uit de lucht (gebeurt trouwenas met heel veel sites waar ik vaak kom... Maar goed, zal wel niet aan mij liggen...)
Hoe kan het toch dat al die dingen spontaan inlogerrors geven?
Hoe kan het toch dat al die dingen spontaan inlogerrors geven?
Sjongejonge
catman> dat mag wel ja, alleen is dat tenminste een echte pagina en niet getpaid to surf shit
Pagina: 1