Best buy guide

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Beetje vroeg maar beter te vroeg dan te laat ;)

Dit is imo geen troll, eerder een inzichtvolle/interessante melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

* Heineken wrijft in z'n ogen

Dit is duidelijk wel een troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
En dan vraag ik me af: Waarom :?

Hij heeft toch gelijk en ik zie nergens een troll :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter goed gejat dan slecht verzonnen zullen we maar zeggen.
[TMF FAQ:]
Troll : ongezouten mening die grof/ongefundeerd is en onder de gordel

Hij heeft misschien wel gelijk, maar de onderbouwing van zijn mening mis ik. En het taalgebruik kan dus ook wel iets beter. Als hij eventjes had gemeld dat dit al een poosje zo was op ... dan was het misschien een 1/2 geworden.

Het kan toch zijn dat T.net toevallig hetzelfde idee hebben verzonnen en ook dezelfde naam voor de GodBak :? (tja...).

Trollen gaat in elk geval ook in de manier van schrijven/onderbouwing. En dat vindt ik bij deze niet je van het. Maar op 0 overbodig zou ik hem ook laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:20

botoo

💀 too old to die young

Imho absoluut geen troll.
"Beter goed gejat dan slecht verzonnen" is een heel normale manier van zeggen dat iets niet orgineel is maar wel leuk/goed/interessant.

Verder word het ook nog netjes onderbouwd ook:
"En iedereen is altijd op zijn teentjes getrapt als iemand de tweakers layout jat en dan doen jullie dit.
Goed initiatief hoor. Maar toch gejat."

Zoals ik het zie mag deze reactie naar +2 inzichtvol, maar ik begrijp dat dat het voor sommige bezoekers gevoelig ligt om commentaar op T.net objectief te beoordelen?
het tweede deel van mijn laatste opmerking mag als flamebait beoordeeld worden door degene(n) die geen kritiek kan(kunnen) verdragen

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Ik hink tussen twee gedachten.

Allereerst is het 'kritiek' hebben op T.net, bij een 'bekendmaking van T.net' (T.net komt positief naar buiten, en er moet zo nodig iets negatiefs gezegd worden...)

Aan de andere kant heeftie gelijk enzo.

Wat verder meespelt is, dat alstie op 2 komt er _waarschijnlijk_ een stortvloed van reacties gaat komen, hoewe ik vermoed dat dat niet de bedoeling is geweest. Ik denk dat de persoon geen 'kwade bedoelingen' heeft gehad iig :)

1 zou ik minimaal vinden. +2 is echt het maximum. Een echte -1 vind ik het niet, een 0 zou ik wel kunnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Aan de andere kant heeftie gelijk enzo.
Een beetje toch wel he? FAQ-Man! :P

IMO geen troll, maar ook absoluut geen +2. +1 of 0 (waar die nu staat) vind ik het meest toepassend. :)

Hier zou ik wel een tag 0 ongewenst aan willen plakken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is wel een leuke reactie omdat duidelijk iedereen 'm van een andere kant benadert. /me zal ook even meedoen: ik zou hem naar 0 modden.

Waarom?

Ik kan me de kritiek goed voorstellen en hij zal zeker ook terecht zijn. Het is echter wel mijn mening dat een rubriek waarbij de ideale systemen worden samengesteld eigenlijk voor de hand ligt bij een hardwaresite als de onze. Ik vind het dus maar half terecht om T.net van plagiaat te beschuldigen.
Het ene zinnetje dat er daar zelfs een 'God-bak' is geweest, maakt voor mij de kritiek een stuk terechter: dat is dus de reden dat ik goed met een +1 zou kunnen leven (het omgekeerde wat Jaymz zegt, dus).

Ik zou hem toch naar 0 modden omdat die reactie gewoon off-topic is. Feitelijk gezien is dit geen aankondiging dat ze die best buy guide gaan maken (een .plan dus), want dan zou het wél een terechte reactie zijn. In dit geval is het echter gewoon de eerste best buy guide en dan zouden de reacties over de systemen moeten gaan. Commentaar op de rubriek hoort eigenlijk thuis in TFF.

Mijn conclusie is dus 0: offtopic. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Ik zou die graag op +1 interessant zien:

Hij geeft een iets andere draai, door aan te geven dat T.net niet de enigste is met die opzet over "de beste computer kopen" en tevens een link om te onderbouwen (de link naar Ars Technica).

Daarna geeft hij ook nog een stelling wat imo waar is: En iedereen is altijd op zijn teentjes getrapt als iemand de tweakers layout jat en dan doen jullie dit.

Ik gun hem geen +2 want hij raakt ook off-topic maar door zijn onderbouwde mening geef ik hemdan toch het liefst een +1 interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

mwah, 'k vind dat deze persoon gewoon zijn mening uit. Verder zegt ie niet zoveel, dus ik zou hem op 1 modden.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Pagina: 1