Toon posts:

namezero, banner weghalen illegaal?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil die $%&$%$% grote banner weghalen van mijn site maar is dat in overtreding met de terms die werden opgezegd?

Verwijderd

Ja, want zij betalen de registratie kosten van je domeintje en het enige wat je daarvoor moet doen is die banner... tis dus illegaal als je hem weghaalt.

BTW die manier die op bannerkillers.cjb.net staat is op dit moment bekent bij NameZero en ze zijn bezig met een oplossing :( :(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Maar de hackers zijn altijd slimmer dan de makers. M.a.w: er zal spoedig wel weer een nieuwe oplossing voor handen zijn.

DIT IS MIJN WEBSITE

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De GratisBigMac-site haalt zijn banner ook weg en hun URL is nog steeds niet afgesloten. Ik vermoed dat het enige tijd kan duren voordat NameZero doorheeft dat je hun banner niet toont.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05-2025
Ik wil graag 150km/u rijden, maar ik mag maar 100...

Euh ??

Wat moet ik nou?

Ali, eigen risico denk ik
Ik ben mijn banner wel kwijt, niet op mijn eigen site, maar wel op anderen.

Ja ja ja Nee !!

Verwijderd

De GratisBigMac-site haalt zijn banner ook weg en hun URL is nog steeds niet afgesloten
ik krijg hier alleen maar de banner van Namezero te zien :D

• pven
  • Niet online
Kijk anders even op mijn site. Die verwijst ook door naar een andere URL die uit een frame springt. :) Voor details moet je even in de source kijken.

Voor de leken onder ons: het gaat om die ene regel Java die begint met '(SCRIPT Language="javascript")' en die eindigt met '(/SCRIPT)'

Ter info: die regel is doelbewust gecodeerd, zodat men (lees: NameZero) met simpele zoektechnieken deze regel niet ziet.

• pven
  • Niet online
ik krijg hier alleen maar de banner van Namezero te zien
Hun site lijkt erg down, inderdaad. Gelukkig komt dit niet door NameZero, maar door de site waar ze naartoe verwijzen. De andere URLs richting die site doen het ook niet meer.

• lost95
  • Laatst online: 21:43
Pven, bij jouw "hack" zie je je orginele URL, er is ook een hack die de url laat staan maar die banner weghaald (lees: die laat de banner niet eens zien).

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• pven
  • Niet online
Het gaat mij erom, dat men via die URL op mijn homepage uitkomt. Ze mogen daarbij best de URL van de uiteindelijk pagina zien.

Kijk anders eens bij een onderdeel van Banner Killers.

Verwijderd

Ff een vraagje. Ik heb me aangemeld bij namezero en heb bevestigd. Ik krijg alleen geen bericht waar ik kan uploaden en op de site kan ik hier ook niks over vinden. Dus hoe krijg ik mijn site in de lucht bij namezero?

• Unknown
  • Niet online
Barko -> namezero levert alleen een naam, geen ruimte, je moet dus zelf ergens een pagina neer zetten (Xoom, geocities, je eigen provider) en dan kan je bij namezero een link maken naar dat adres. Zodat als je [url="http://www.???????.com"]www.???????.com[/url] intypt je pagina ziet die op bv xoom staat.
Pagina: 1