Kun je superwebben vanuit Belgie?

Pagina: 1
Acties:

• boer Krelis
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

boer Krelis

Artificial Ignorance

Topicstarter
wel? allee ik ga dus studeren in Maastricht en heb vandaag een retekoele studio net over de grens gevonden. Kan ik dan dmv +0031 nog steeds het Sweb-0800 nummer gebruiken of kickt Superweb me er dan bij het inloggen vanaf of is het helemaal niet mogelijk vanuit het buitenland gratis nummers te bellen zonder kosten? Heel Graag Antwoord dat begrijpen jullie wel want het duurt daar tot 2001 voordat de kabelmaatschappij internet gaat aanbieden. bij voorbaat dank!

Quoten is geweldig... - boer Krelis

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Neej want 0800 werkt niet vanuit het buitenland :(

DIT IS MIJN WEBSITE

• boer Krelis
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

boer Krelis

Artificial Ignorance

Topicstarter
thanks maar godverdomme man!
account te kooooooop! 1ste generatie Sweb account te kooooooop!
hmm toch maar een kamertje in maastricht zelf of tenminste in Nederland zoeken......
anders wordt het zwaar afkicken.... nah jah doe ik ook nog es wat anders he. Kan ik die enorme tuin die er omheen ligt eens fijn gaan cultiveren. Jammer dat Belgie best wel streng is anders zou ik net zo'n cannabisplantage opzetten als vorig jaar....
Nogmaals Godverdomme. eehm Nom Dieu ofzo.

Quoten is geweldig... - boer Krelis

Verwijderd

Dat wil niet eens. Geloof me, ik heb het ook :(

• -=KGK=-
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:45
'K kan niet eens Superneppen vanuit Rotterdam :( :( :( :( . Laat staan Belgie

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

als je je telefoon in maastricht doorschakelt kan het misschien wel, dan bel je gewoon op je telefoon daar in.
Ik weet alleen niet hoe het dan zit met de kosten want de kosten belgie -nederland moet je dan naam ik aan wel zelf betalen.

Niet?
[Specs]

• -=KGK=-
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:45
Dat zal ogetwijfeld wel duurder zijn dan inbellen bij een lokale provider in belgie.
Pagina: 1