Toon posts:

notebook ervaringen: paradigit voyager / Toshiba ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit momenteel met DRIE merken.

Veel draadjes gaan in op een vergelijking tussen 2 laptops.. als ik de volgende 3 merken noem, voor welke zou je kiezen? Kwaliteit vind ik erg belangrijk. een goed beeldschermpje vind ik belangrijk, net als de verwerkingssnelheid, draai veel programma's tegelijk. Spellen speel ik niet...

De drie:

- dell
- Toshiba
- paradigit

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:15
Gezien de ervaringen die ik op GoT ben tegengekomen ga ik binnenkort een Dell 8100 bestellen.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 23:12

Smarron

The bend

Die van Paradigit is volgens mij 14" Dat vind ik iets te klein en standaard.

Ik heb de Dell, superscherm! Resolutie van 1600*1200 en superscherp!! Als je daar veel waarde aan hecht zou ik die nemen.

De Toshiba weet ik niet precies, maar volgens mij is dat de duurste uit die serie van 3.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
hm. 14" vind ik wel groot zat, maar ik zat me eigenlijk meer af te vragen of de kwaliteit bij het beeld van deze drie wat uitmaakt.

Verder wordt hier niet veel gesproken over de paradigit. deze kwam bij Computertotaal als 'beste' van de 15 uit de verf. er wordt echter niet duidelijk aangegeven waar men overal op let. ik las in een forum hier dat de muisknoppen wat gammel waren ofzo? Die paradigit is vrij goedkoop, waarvoor je toch een behoorlijk systeempje krijgt. Maar helaas lees ik hier weinig over...

Hm wel irritant als je geen ervaring hebt met notebooks...